..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Sova":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7985Jiří Horáček
Oproti autům má železniční vozidlo mnohem větší životnost a mezi nejdražší věci na něm patří rám a podvozky. BDbm(r)see mají podvozky stavěné na 200km/h a celkově se jedná o vozidla moderní koncepce, jejichž omezením je pouze interiér a vybavení, které odpovídá době vzniku. U železničních vozidel je běžné, že v cca polovině životnosti se provede takto velký zásah do vozidla za účelem zvýšení jeho užitné hodnoty...
Přirovnání k autům není dost dobře možné právě kvůli životnosti. Ale dalo by se to přirovnat k tankům. Dejme tomu, že po 5 letech provozu je tank stále v dobrém stavu. Jenže po takovéto době již neodpovídá požadavkům. Ekonomicky výhodnější je v současném tanku vyměnit kanon, radiostanici a dosadit noční vidění, než kvůli tomuto kupovat nový tank, zvlášť když ten "starý" zvládne být v provozu ještě dobrých 20let...
28.12.10 - 10:28
Zpráva 5202Miroslav Zikmund
Pokud se nepletu tak je to popsáno i v atlase elektrických lokomotiv:-)
03.09.07 - 19:03
Zpráva 4974Jestli by se to stalo několikrát do půlroka vinou stejných kamionů stejné firmy tak bych tu firmu obvinil z obecného ohrožení vinou nepozornosti(nebo jak se to přesně píše),protože to je fakt nebezpečné,co kdyby tam jela 810?To by se kamionu skoro nic nestalo a půlka cestujících mrtvá...:_(05.07.07 - 11:33
Zpráva 4583mě to něják nefunguje,si tě nemužu přidat:_(
Napiš mě něco:-)
06.05.07 - 14:11