Komentáře uživatele "Sova":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 7985 | Jiří Horáček Oproti autům má železniční vozidlo mnohem větší životnost a mezi nejdražší věci na něm patří rám a podvozky. BDbm(r)see mají podvozky stavěné na 200km/h a celkově se jedná o vozidla moderní koncepce, jejichž omezením je pouze interiér a vybavení, které odpovídá době vzniku. U železničních vozidel je běžné, že v cca polovině životnosti se provede takto velký zásah do vozidla za účelem zvýšení jeho užitné hodnoty... Přirovnání k autům není dost dobře možné právě kvůli životnosti. Ale dalo by se to přirovnat k tankům. Dejme tomu, že po 5 letech provozu je tank stále v dobrém stavu. Jenže po takovéto době již neodpovídá požadavkům. Ekonomicky výhodnější je v současném tanku vyměnit kanon, radiostanici a dosadit noční vidění, než kvůli tomuto kupovat nový tank, zvlášť když ten "starý" zvládne být v provozu ještě dobrých 20let... | 28.12.10 - 10:28 |
Zpráva 5202 | Miroslav Zikmund Pokud se nepletu tak je to popsáno i v atlase elektrických lokomotiv:-) | 03.09.07 - 19:03 |
Zpráva 4974 | Jestli by se to stalo několikrát do půlroka vinou stejných kamionů stejné firmy tak bych tu firmu obvinil z obecného ohrožení vinou nepozornosti(nebo jak se to přesně píše),protože to je fakt nebezpečné,co kdyby tam jela 810?To by se kamionu skoro nic nestalo a půlka cestujících mrtvá...:_( | 05.07.07 - 11:33 |
Zpráva 4583 | mě to něják nefunguje,si tě nemužu přidat:_( Napiš mě něco:-) | 06.05.07 - 14:11 |