..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "S.C.A.R.A.B.E.U.S":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7716Z Vašeho článku mám smíšené pocity. Na jednu stranu je pravda, že se to vše dost protahuje na stranu druhou mám pocit, že tento článek dělá ze Škodovky neschopný podnik. Není tomu tak. Jak bylo v článku psáno, je zde požadavek na schválení typu v sousedních státech. Kdo se o podhoubí této věci zajímá, jistě ví jak moc se Němci snaží aby 380tka neprošla neboť je velkou konkurencí pro jejich Tauruse. Jinak druhým faktorem také je to, že ve škodovce se nevyrobila elektrická lokomotiva prakticky 20 let! A co se týče dotací a grantů ze strany státu? Přijde Vám snad divné, že má stát snahu o udržení výroby v Čechách? Uvědomujete si, co tuhle republiku živí? Kupodivu je to strojírenství. Ať už těžké nebo nebo výroba dopravních prostředků.

Co se týče schválení 380tky k provozu v sousedních státech tak poslední informace kterou mám je taková, že se na ní hledají mouchy typu: Co když bude mít vpředu dvojkolí nová a vzadu opotřebovaná ( !!! ), nebude náhodou něco o milimetr přesahovat jízdní profil? Jednoduše proti 380tce se Německý uřední šiml brání seč můženeboť dobře ví, že ač se zrodila s nemalými porodními bolestmi, tak je Taurusovi silným soupeřem (a hle! Německo si hájí výrobu lokomotiv na svém území? No není to divné? )

Ještě bych se rád vyjádřil k tramvajím 15T. Je to zcela nové vozidlo. A udělat takové vozidlo není jako postavit vláček z lega. A zde zmíněné klimatizace? Ve voze je to, co zákazník zaplatí a nadiktuje. Je to stejné jako s dotazem, který zde kdysi padl, proč Škodovka neumí udělat do lokomotivy záchod. Vždy je to o tom, co zákazník poptá a zaplatí.

Váš článek se mi na jednu stranu líbí, na stranu druhou mi přijde, že je zbytečně skeptický a očerňuje to, co umíme. Zkuste také někdy nabídnout pohled z druhé strany barikády.
23.05.10 - 11:35
Zpráva 5771Jen tak mimo téma...poví mi někdo proč nám ŽP zešedivěla?08.04.08 - 13:46
Zpráva 5968Zajímavé zajímavé...ale poví mi někdo proč je ŽP tak odporně šedivé?07.04.08 - 12:28