..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "DJ":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8845Třetí ilustrační fotka, pořízená v úseku Oslavice - Velké Meziříčí zastávka (trať č. 252), padne k tomuto článku opravdu jak (_)(_) na hrnec. :-)16.03.13 - 15:34
Zpráva 6304Ážetďák:
Jestli se v tomto státě někdo považuje za nadčlověka, tak je to vrchní modrák Tupohlávek a jeho horních deset tisíc fandů. A ve státě, kde o výsledku voleb a tím i typu vlády rozhoduje demokraticky většina občanů, se bude muset horních deset tisíc dolním deseti milionům prostě přizpůsobit, i kdyby se jim to sebevíc nelíbilo. Je smutné, že k napravení modrých kedluben nestačí věcné argumenty a musí se sahat ke krajním prostředkům, ale jak vidno, je to jediné, co na zpupný modrý hnůj platí.
- Zkuste nekomolit jména lidí, i když třeba s jejich názory nesouhlasíte.
- Těch dolních deset milionů mohlo a může volit a také to udělali. V posledních sněmovních volbách zvolilo nejvíc lidí ODS, vedenou Mirkem Topolánkem.
- Co mají společného "modré kedlubny" s tématem článku nebo současnou situací ve společností, když už jsou skoro rok mimo vládu?
- Že je nějaký zákon (podle něčího názoru) debilní, by nemělo znamenat, aby nějaká zájmová skupina vydírala státní moc, že se musí zákon změnit, jinak bude bordel.
- Co je na tom zákonu podle vás tak "debilního"?
25.02.10 - 21:51
Zpráva 6304vjta:
no hold bez toho přikrazení by to nešlo, ale o to nejde jsou i jiné legální výhody, které má určitě skoro každý pracující, a my jako železničáři budeme za výhody ještě platit ?
Daň ze zaměstnaneckých benefitů mají dle platného zákona platit všichni, ne jen železničáři.

jestli ti blbci ,,,nahoře´´ schválí že se bude platit 10% z In-Gold, tak prosím, ale chci všechny výhody jaké má In-Gold (1.třídu,slevu na mezinárodní jízdenky,místenky apod..)!! Někteří sem píšou akorát nesmysly, protože o dráze nic neví a myslí si, že ví vše! Přitom vlakem ani nejezdí !!
Jestli chcete mít výhody, které přináší IN-Gold, tak si ji samozřejmě můžete za 22.000 Kč koupit.

Tak mě napadlo, jak v současné době vlastně ČD fungují. Protože generální ředitel Žaluda vlakem nejezdí, o dráze skoro nic neví, ba ani ajznboňákem nikdy nebyl,... :-)
23.02.10 - 11:22
Zpráva 7339Josef Petrák: Když by byly začátky směn a vyučování v konkrétním regionu vhodně nastaveny, tak by ta souprava navíc nebyla potřeba ani v té špičce, ani mimo špičku.

Jaké "jejich potřeby" brání zaměstnavatelům posunout začátek pracovní doby o max. 30 minut dříve nebo později?
23.08.09 - 19:50
Zpráva 7339Vlad: Tak v tom případě zaměňte slovo "autobusů" za slovo "vlaků", protože u nich to platí stejně tak, ne-li ještě výrazněji. ;-)23.08.09 - 19:26
Zpráva 7197eton11: Vřele doporučuji Titul "10 let provozu vlaků s naklápěcími skříněmi na trase Berlín - Praha - Vídeň". Vychází příští rok.13.07.09 - 13:10
Zpráva 7038Když už tu píšeme o nádražích duchů, myslím, že takovým nádražím je i to ve Velkém Meziříčí. :-/

Ale jinak si opravdu myslím, že to je zbytečnost. Autobusy do vsí, kam koleje nevedou, mají jezdit z Kolína nebo z Poděbrad, a ne, že lidi pojedou dvě nebo tři stanice vlakem a pak si budou muset přesednout.

Pokud jde o spojku od odb. Kanín přímo k Libicím, tak si právě myslím, že pro potřeby taktové dopravy by to bylo vhodné. Nyní je jízdní doba Chlumec - Nymburk 31 minut, kdyby se to snížilo na nějakých třeba 27 minut, tak by to z hlediska uzlů Chlumec o půl, Nymburk v celou bylo docela přínosné.
12.04.09 - 9:55
Zpráva 7017RIS: Já si myslím, že toho, že snad má fungování ČD nějak zvlášť souviset s tím, kdo je zrovna ministrem dopravy, rozhodně "plné noviny" nejsou. ;-)01.04.09 - 8:28
Zpráva 7017A jak by to asi zařídil, a proč by to dělal?01.04.09 - 8:15
Zpráva 7017O. K. Jak může ministr dopravy zabránit samostatné obchodní společnosti se samostatným vedením, aby dotáhla do konce výběrové řízení na vozidla?01.04.09 - 8:07