..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8401edps Oznámení o změně rozsahu provozu vlaků dopravce RegioJet a.s. od 11.12. 2011 oproti plánovanému JŘ 2011/2012.

Text:

Na základě oznámení dopravce RegioJet a.s. nedojde od 11.12. 2011 k zahájení jízd všech vlaků v trasách uvedených v knižním jízdním řádu tratí 010, 270, 321, 323 v JŘ 2011/2012. Dopravce RegioJet oznámil redukci původně plánovaného rozsahu provozu. Níže uvedené vlaky nepojedou od 11.12. 2011, ale až ode dne vyhlášení, případně pojedou v omezeném rozsahu oproti údajům uvedeným v knižním jízdním řádu.
Redukce se týká níže uvedených tras:

1000 – jede ode dne vyhlášení
1001 – jede ode dne vyhlášení
1004 – v úseku Třinec – Havířov - jede ode dne vyhlášení
– v úseku Havířov – Praha Smíchov spol.n. - jede od 11.12. 2011 jen v 6 a 7 a ve státem uznaných svátcích a nejede 25.12. a 1.1.
1005 – jede ode dne vyhlášení
1008 – jede ode dne vyhlášení
1011 – jede ode dne vyhlášení
1012 – jede ode dne vyhlášení
1014 – jede ode dne vyhlášení
1015 – jede denně, od 11.12. 2011, nejede 24.12. a 31.12. 2011
1017 – jede ode dne vyhlášení
1019 – jede ode dne vyhlášení
1021 – jede ode dne vyhlášení
1022 – jede ode dne vyhlášení

Beze změny zůstávají ostatní parametry (časové polohy, kategorie, řazení, služby).

Zveřejněte ve všech železničních stanicích, kde je zveřejněn vývěsný jízdní řád alespoň jedné z tratí 010, 270, 321, 323 následující informaci:

OZNÁMENÍ O OMEZENÍ JÍZDY VLAKŮ DOPRAVCE REGIOJET A.S. NA TRATI
PRAHA HL.N. – HAVÍŘOV (– TŘINEC) a zpět :

Na základě oznámení dopravce RegioJet a.s. dojde s platností od

11.12. 2011

k omezení jízd některých vlaků v trasách uvedených v knižním jízdním řádu tratí 010, 270, 321, 323 v JŘ 2011/2012. Níže uvedené vlaky nepojedou od 11.12. 2011, ale až ode dne vyhlášení, případně pojedou v omezeném rozsahu oproti údajům uvedeným knižním jízdním řádu.
Redukce se týká níže uvedených tras:

1000 – jede ode dne vyhlášení
1001 – jede ode dne vyhlášení
1004 – v úseku Třinec – Havířov - jede ode dne vyhlášení
– v úseku Havířov – Praha hl.n. - jede od 11.12. 2011 jen v 6 a 7 a ve státem uznaných svátcích a nejede 25.12. a 1.1.
1005 – jede ode dne vyhlášení
1008 – jede ode dne vyhlášení
1011 – jede ode dne vyhlášení
1012 – jede ode dne vyhlášení
1014 – jede ode dne vyhlášení
1015 – jede denně od 11.12. 2011, nejede 24.12. a 31.12. 2011
1017 – jede ode dne vyhlášení
1019 – jede ode dne vyhlášení

Beze změny zůstávají ostatní parametry (časové polohy, kategorie, řazení, služby).

Odbavení cestujících se řídí tarifem a smluvními podmínkami dopravce RegioJet a.s.

Podpis:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Odbor jízdního řádu a kapacity dráhy
16.11.11 - 20:54
Zpráva 8155EMD : ale copak jde jen o obyvatelstvo z České Třebové. Nedělejte si z toho modlu nebo z "nádražáků".
To takhle cestující jedoucí z Bratislavy / Vídně do Ústí nad Orlicí. Ten pojede EC do Třebové a pak osobákem nebo rychlíkem do Ústí. A stejně tak se může jednat o cestující směr Lanškroun. To je jako vyženete z ECčka v Brně, pošlete osobákem někam na "hranice" kraje, tam si přeběhne do vlaku jiného kraje a tím se dobelhá do České Třebové a tam bude znovu přestupovat, pokud přestup bude, protože v tomhle směru "přece nikdo nejezdí", resp. může jet z Brna do Ústí nad Orlicí rychlíkem ... nebo tam bude výpadek vlaků v taktu.
Když pojede zastavující rychlík Brno - Česká Třebová - Praha každou půlhodinu, nikoli jednou za dvě hodiny, tak ať si ta ECčka ve Třebové vesele projíždějí. Cestující si přestoupí v Brně ...

Kolik cestujících, kteří vystupují / nastupují v Zábřehu na Moravě je obyvatelem Zábřeha ? Co takhle tam "dav" jedoucí směr Šumperk.

Martin Chovanec : dneska jsou už pravidla zastavování EC historicky překonaná. Ta vznikla před více něž dvěma desítkami let a konkrétně v Německu jsou už kategoricky o stupeň níže než vlaky kategorie ICE, které jsou v dálkové dopravě standardem podílejícím se kolem 70 % na počtu cestujících přepravených v dálkové dopravě.

Prostě vlak kategorie EC je takový trochu lepší mezistátní rychlík ... jemuž se říká vlak vyšší kvality ... Stejně tak jako vlaky kategorie IC o nichž platí v podstatě totéž.
Ve srovnání s mezistátním EC majícícm charakter lepšího mezistátního rychlíku nedosahuje SC Pendolino ani této kvality ...
18.04.11 - 22:23
Zpráva 6944Martin Grill : mohl byste být prosím konkrétní a uvést jaké procento z celkového počtu zaměstnaců tvoří nenažraný a přeplacaný management ve srovnání se západovropskými železnicemi, s jejichž kvalitou se často (ne)kvalita české železnice srovnává ...

Při porovnání údajů ze statistických ročenek (výročních zpráv) SBB, ČD a SŽDC za rok 2009 mi vyšlo, že ve srovnání se společností SBB je podzaměstnanost u ČD & SŽDC v přepočtu na jeden kilometr trati cca 32 000 zaměstnanců ...
Ve statistice UIC zhruba z poloviny 90. let minulého století porovnávající počet úředníků v % s celkovým piočtem zaměstnanců byly z pohledu největšího počtu úředníků na jednom z čelních míst SBB, na čestném předposledním místě (nejméně úředníků) byly ČD, za nimi se umístily tehdejší ŽSR ...

Klíčová otázka při snižování počtu členů představenstva je - co se konkrétně ušetří, pokud člen představenstva je současně jedním ze šéfů nějakého úseku, takže jediné o co přijde je řádek s „funkcí" na vizitce ... ale platově na tom bude stále stejně ...

Pravda, ušetřit by se dalo na „x" náměstcích generálního ředitele ČD, ale ještě více by se ušetřilo sloučením ČD a.s., ČD Cargo a.s., SŽDC s.o., neboť místo tří nejvyšších by byl jen jeden, jedna dozorčí rada ...
Konečně totéž na Slovensku ...
31.01.11 - 21:35
Zpráva 6823Vodička se sám nabídl ministru dopravy Vítu Bártovi - skutečně pozoruhodný způsob obsazování tučně placených funkcí, zejména když se z hlediska zákona 266/1994 Sb. jedná o osobu odborně nezpůsobiulou.
Bazala uvedl, že bral 400 000 měsíčně ... (s kvalifikací osoby odborně způsobilé).

Nabízí se otázka - na jakou částku zněl šek, který byl k nabídce přiložen nebo tam bylo jen číslo konta či tam bylo něco úplně jiného, co činilo nabídku takovou, že jí "nebylo možné odmítnout".
29.08.10 - 18:38
Zpráva 7758Kocurek Jiří : řekl bych, že o údržbě kolejových vozidel a organizaci této činnosti mnoho nevíte. To co dělá LOSTR, CZLOKO, PARS je něco jiného, než provozní údržba.
To máte asi tak jako
- "pane Novák mohl byste mi pomoci s opravou auta, když děláte v té Škodovce"
- "sousede rád bych vám pomohl, ale já tam montuju jen kola" ...

Máte pravdu, může využít služeb SOKV ČD Cargo, jenže "bližší košile" než kabát a tak jako je pan generální ředitel ČD Cargo závislý na panu generální řediteli ČD a.s. (matka > dcera), tak je šéf SOKV závislý na šéfovi Carga.
Takže víte "my bychom rádi poskytli služby, ale jaksi vám je poskytnou nemůžeme" ... jinak bychom se stali zákazníky pracovního úřadu a jistě chápete ...

AWT dříve OKD (OKD-D) mělo velkou vlečkovou dopravu, takže pro provozní údržbu lokomotiv měl potřebnou technickou základnu. Ve stejné pozici je Unipetrol Doprava s.r.o.
Tak či onak - Vámi vyjmenovaní dopravci nevedli mediální "války" s ČD (inu drzý jazyk brzy mrzí), takže není problém, aby se jim za příslušnou úhradu služby poskytly...

Např. KŽC Doprava s.r.o. uznává i KMB ČD. Myslíte, že dostane adekvátní podíl za ujeté KM ? Ale jedná s ČD a.s. korektně a tak může očekávat, že i ČD a.s. se korektně postaví k řešení problému KŽC s vozidly ...
Jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá - v dobrém i ve zlém ...

Kdo si hraje na konkurenci, tak se musí podle toho chovat, na rozdíl od toho, kdo chce být obchodním partnerem ...

ekoter : Kdyby byly tyhle možnosti, tak by se provozní ředitel Paroubek jimi zabýval... on na rozdíl od vás ví, co ta provozní údržba vyžaduje ...
Pochybuji, že na každé vycucnutí fekální nádoby a doplnění vody, či doplnění písku pojedete do Německa ... Pokud byste tam vůbec dojel..

Jugy : paní Havránková je tvrdohlavá, protože stále opakuje totéž a chce spravedlivou náhradu (a dělá správně). Kdyby tvrdohlavá nebyla, tak by dávno podlehla tlaku státních úředníků a spokojila by se s balíkem peněz.

Stejně tak jako byla tvrdohlavá "kadeřnice z Hranic (na Moravě)" a dostala za svůj pozemek mnohem více než ti, kteří se spokojili s almužnou ...
09.06.10 - 18:42
Zpráva 7717Nejvíce na tom vydělají fotouši a výrobci modelů ...

Fakač Karel : a co kdyby to bylo v duchu vtipu " Dobrý večer, vítáme vás u Událostí České televize. Začínáme zprávami z domova. "Vídeň ..."
17.05.10 - 14:56
Zpráva 7624Jirka Panther : ano, Klaus to řekl tvrdě (já ho taky nemusím), ale i jeho cestování vlakem je v přímém rozporu s tím, jaké komedie dělá se podškrábnutím zákonů, které "zvyšují" výdaje státního rozpočtu ...
Jím řízený úřad předvedl "potěmkinovu vesnici" ve stylu bolševického ohlupování lidu.
Ano, pan Klaus jel do Bohumína vlakem a odtud jel s premiérem a arcibiskupem gumokolem.
Na tom by nebylo nic špatného, kdyby ty gumokoly neměly "pražskou" registrační značku (na to jsem si dal v TV velký pozor) ..., ale patřily například ostravskému hejtmanství ...
Čili jsou výdaje na přepravu gumokolů z Prahy do Bohumína a k tomu zbytečný výdaj za jízdenky pro delegaci ... Pročpak pan Klaus & spol nejeli už z Prahy autem ? Já bych se ani moc nedivil, kdyby auta ráno přivezla delegaci na HLN a pak si to pánové švihli po dálnici s majáčky do Bohumína. Za ty čtyři hodiny to perfektě stihnou ....

Vážně pochybuji o tom, že by se jim podařilo stihnout v Bohumíně Ex 140 (kondolence rodině tak kolem 18.00) v 19.50 je holá iluze ... Na Excelsiora asi čekat nebudou a vezmou to do Prahy gumokolně ... Ostatně, jak by se ta auta do Prahy dostala ...
To mohli rovnou dát salon na Silesii a bylo by dosaženo stejného efektu ...
18.04.10 - 21:32
Zpráva 7624pekař : A proč ne ? Určitě nepojede v RICové kožence na sedáka mimořádně přidané k pravidelné soupravě. Pro tyto případy mají ČD několik salonů (001 – se dvěma ložnicemi), 003, 013, které poskytnou cestujícím dostatečný komfort. Jediným nedostatkem snad je, že jsou to vozy model "ve stanici nelze" a nemají CZE ...

Ážetďák : řídící věž sice může přistání zakázat, ale nemůže pilotovi žádným způsobem v přistání zabránit (prostředky k zastavení letu "vzor KAL 007", ani čas nemá).
Pokud tohle pilot udělá – s vyjimkou nouzového přistání model "My day", tak poruší elementární pravidla "leteckého provozu", což je postihováno odebráním pilotního průkazu ... to by mělo platit i v tomhle případě, bez ohledu na to, jaké to je letadlo a koho přepravuje...
Podle dostupných zdrojů jsou v tomhle ruské letecké předpisy daleko tvrdší – řídící létání je neomylný "Bůh", pilot pouze bezvýznamný jedinec plnicí bez odporu božská přikázání (polský pilot byl navíc voják, letiště ve Smolensku spíše vojenské než civilní ...)... Zřejmě riskl, že tři dny před tím na to letiště přistával s premiérem Tuskem ...

V Česku / Slovensku si něco podobného žádný pilot nedovolí, ani mu to žádný VIP nebude nařizovat, protože "přání soudružky Husákové" odletět vrtulníkem za podobné situace "do pekla" je dostatečným varováním do budoucna ...
Na pohřeb do Bratislavy se pak soudruh Husák přepravoval vlakem, první malér nastal v Poříčanech, kde se libeňské barče zadřelo štítové ložisko trakčního motoru (holt barča zvyklá na pohodové víkendové trampské vlaky na Pacifiku nebyla na podobný vlak připravena) - vršovický náčelník depa tušil malér a tak se za podobnou čest včas poděkoval, další malér měl nastat v Břeclavi, takže soudruh měl být dopraven do Bratuislavy z BV po dálnici ...
17.04.10 - 16:43
Zpráva 7600Proč mimořádná změna ? Podle "cestovného poriadku ŽSR" je to změna plánovaná.01.03.10 - 7:59
Zpráva 7543payus : no přesně to dělají ti "cestující" do Vajnor. Počkají až odjede "poslední" vlak daného provozního dne, pak si za vyžebraná EURA koupí lístek do "vhodné stanice" a vegetují do prvního vlaku.
Právním důvodem k "nacpání" do prvního vlaku je skutečnost, že čekárna je určena pro cestující čekající na nejbližší vlak, kterým dopravce naplní předmět uzavřené přepravní smlouvy. To je ten lepší případ, v horším případě dopravce nezajímají "tranzitující" cestující, třebas i cestující ze zpožděného vlaku a čekárna se prostě uzavře a cestující jsou odkázáni na pobyt na mraze.

IR - jestliže je za strany "státu" a "krajů" kladen požadavek na co nejlevnější služby ze strany ČD, tak těžko může někdo požadovat po ČD aby za peníze určené na dopravní obslužnost ještě vybavovaly stanice nějak jinak ... Pak se holt zvýší cena "přepravních služeb". Nevím, jak by se tvářil "žlutý dopravce", kdyby mu ve smlouvě o poskytování služeb v ZDO o 1,90 Kč/ km levnější oproti ČD navrhl kraj, že v každé stanici bude za tyhle peníze taky provozovat čekárnu po celou provozní dobu, která bude v "topném období" vytápěna a bude k dispozici funkční toaletní zařízení, v čekárnách se nebudou zdržovat "sociálně nepřizpůsobivé osoby vzbuzující odpor".
Chápu, že lidem zvyklým desetiletí na výpravčí (-ho)a "pakra / pakrovou" obsluhující i kamna v čekárně - a byl tam pořádek, jsou dneska nespokojení. Jestliže se po ČD chce, aby snižovaly náklady a nechtěly další neprůhledné miliony navíc, tak si všichni musí uvědomit, že věci nesouvisející s jízdou vlaku prostě ČD zajišťovat nebudou a nebo to budou dělat za samostatnou úhradu.
08.01.10 - 12:43