..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Josef Petrák":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 6489MZ) M to napsal, ale ještě dodatek. Pokud chcete argumentovat Westbahn, je fér říct, že rychlé úseky se nachází pouze mezi St. Pölten a Attnang-Puchheim.10.05.10 - 19:55
Zpráva 7624Tak to zřejmě obsadí ARmpee 001, které by tam mělo jet.17.04.10 - 20:01
Zpráva 7679Předpokládám, že těch komentářů má snad bezedný pytel. :) Tenhle mu nechám už, ale myslím, že až budeme potřebovat generátor náhodných textů, tak místo Lorem Ipsum povoláme Farkače.14.04.10 - 15:02
Zpráva 7662Dnes žádné benefity ve formě svolení k volné hádce v komentářích...01.04.10 - 18:23
Zpráva 7527Ad délka nástupiště) 300 metrů je nesmysl, že by to byl jen překlep. Pro porovnání – délka přístupového chodníku je 108 m. Ale evidentně stejné údaje uvádí i SŽDC. Ví někdo, kolik to reálně měří?

http://www.szdc.cz/pro-media/tiskove-zpravy/smrzovka-lucni.html
16.01.10 - 12:04
Zpráva 7422Můj názor je, že jsi si spletl diskusi...12.01.10 - 11:52
Zpráva 7504Trainmana jsem s dovolením vyXoval, protože jen provokuje. Jestli se v neděli objeví v Praze, asi ho pověsím za uši do průvanu a pak provedu křížový výslech.16.12.09 - 18:07
Zpráva 7502Hele, dalík a k čemu tohle dávno známé zjištění je? Bavíme se tu o novém webu Českých drah a případně některých tarifních vymoženostech a zákoutích, nikoliv o platu vrcholového managementu.16.12.09 - 12:30
Zpráva 7491No teda, poprvé smysluplný frk?09.12.09 - 16:23
Zpráva 7434vrbam) Ten výčet není absolutně kompletní a je vůbec k dispozici nějaký snímek tebou zmiňovaného vozidla v naší galerii nebo někde jinde?28.11.09 - 11:26