Komentáře uživatele "Josef Petrák":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 6489 | MZ) M to napsal, ale ještě dodatek. Pokud chcete argumentovat Westbahn, je fér říct, že rychlé úseky se nachází pouze mezi St. Pölten a Attnang-Puchheim. | 10.05.10 - 19:55 |
Zpráva 7624 | Tak to zřejmě obsadí ARmpee 001, které by tam mělo jet. | 17.04.10 - 20:01 |
Zpráva 7679 | Předpokládám, že těch komentářů má snad bezedný pytel. :) Tenhle mu nechám už, ale myslím, že až budeme potřebovat generátor náhodných textů, tak místo Lorem Ipsum povoláme Farkače. | 14.04.10 - 15:02 |
Zpráva 7662 | Dnes žádné benefity ve formě svolení k volné hádce v komentářích... | 01.04.10 - 18:23 |
Zpráva 7527 | Ad délka nástupiště) 300 metrů je nesmysl, že by to byl jen překlep. Pro porovnání – délka přístupového chodníku je 108 m. Ale evidentně stejné údaje uvádí i SŽDC. Ví někdo, kolik to reálně měří? http://www.szdc.cz/pro-media/tiskove-zpravy/smrzovka-lucni.html | 16.01.10 - 12:04 |
Zpráva 7422 | Můj názor je, že jsi si spletl diskusi... | 12.01.10 - 11:52 |
Zpráva 7504 | Trainmana jsem s dovolením vyXoval, protože jen provokuje. Jestli se v neděli objeví v Praze, asi ho pověsím za uši do průvanu a pak provedu křížový výslech. | 16.12.09 - 18:07 |
Zpráva 7502 | Hele, dalík a k čemu tohle dávno známé zjištění je? Bavíme se tu o novém webu Českých drah a případně některých tarifních vymoženostech a zákoutích, nikoliv o platu vrcholového managementu. | 16.12.09 - 12:30 |
Zpráva 7491 | No teda, poprvé smysluplný frk? | 09.12.09 - 16:23 |
Zpráva 7434 | vrbam) Ten výčet není absolutně kompletní a je vůbec k dispozici nějaký snímek tebou zmiňovaného vozidla v naší galerii nebo někde jinde? | 28.11.09 - 11:26 |