..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Kocurek Jiří":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 6772PS: Je škoda, že nelze vlkádat odkazy ve formátu tady

nebo jdou? test x
20.08.10 - 11:30
Zpráva 6749Error404 a případní další zájemci: http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/65073/zelpage_najbrt.rar_263.21KB.html
Bohužel nemám pozadí, neuložilo se mi (je to rukama).
01.01.10 - 16:24
Zpráva 6718František:
Vlak linky R7:
Celkový čas 37/39 min, vzdálenost 47 km, cena Základní 43 Kč
Bus linky 107:
Celkový čas 41 min, vzdálenost 35 km, cena Základní 43 Kč

+ v ceně jízdenky možnost jezdit až hodinu po Brně MHD v zónách 100 a 101
+ pro majitele "šalinkarty" na zóny 100+101 cena za jízdenku jen 30 Kč
08.12.09 - 11:46
Zpráva 7483Josef Nos: Takže když to dělá žlutý pán, tak je to špatně?... ČD provozovaly hned několik akumulátorových vozidel. Např. řada E407 (r.v. 1926) nebo tady najdete další http://fira.hyperlink.cz/acu_ring.htm a nebo tahle: http://www.atlaslokomotiv.net/loko-A219.html
Takže proč ta panika?
04.12.09 - 13:04
Zpráva 6024Seveřen, Nickon: Obzvláště, zůstane-li v článku obdobný tvar, vámi zvaný germanismus, (...čtrnáctiletý...) ve třetím odstavci.
Dále je s podivem, že místním jazykovým puristům nevadí anglicismus "tínedžr", když v češtině existuje slovo "mladící", přičemž zde by se spíše hodil některý z hanlivějších výrazů, např. "výrostci"
Nickon-e, mám dotaz speciaálně na Vás: Používáte kapesník (z německého "taschentuch") nebo smrkonosoplenu?

sorry za OT
22.04.08 - 12:05
Zpráva 5921M: Varšava (1,7 mil. ob.) - 120 km - Lodž (0,76 mil. ob.) - 95 km - Kalisz (0,11 mil. ob.)
a 105 km - Vratislav (0,64 mil. ob.)
nebo 110 km - Poznaň (0,58 mil. ob.)
Naproti tomu:
Brno (0,37 mil. ob.) - 67 km - Přerov (0,05 mil. ob.) - 72 km Ostrava (0,32 mil. ob.)
Je tam znát nějaký rozdíl, že? Troufnu si tvrdit, že pokud pojedete Br-Ova Vmax 300 se zastavením v Přerově nebo Vmax 200 bez zastavení v Přerově, tak jízdní doba bude zhruba stejná. Navíc, pokud vynecháte Přerov, tak pro "lokální" provoz (Hrn.n.Mor - přestup pro cca 150 tis. ob.; Olomouc - 100 tis. ob.; Přerov; Kojetín - přestup pro cca 50 tis. obyv (Do Zlína z Brna se jezdí po silnici); a Vyškov (20 tis. ob.) ta jednokolejka stačit nebude, pokud na ní budete chtít provozovat náklady nebo zálohu pro VRT.
VRT má smysl se zastávkami (Vídeň/Blava) - Brno - Ova - Krakov - (Lodž - Varšava).
30.03.08 - 18:36
Zpráva 5886Když půjdeme od Kojetína do Brna, tak první větší přeložka a velký objem zemních prací je kopec mezi Němčicemi a Nezamyslicemi, v délce 2,2 km, dále to z mapy vypadá na posuny os koleje o až 50 m (ale pořád v ochr. pásmu dráhy). Hoštice-Heroltice ponechat busům a souhlasím, od Ivanovic až do Vyškova je to na novostavbu v úplně jiné poloze, plus trefení se do Vyškova. Snižovat zde rychlost na 100-120 v oblouku těsně před stanicí nevidím jako nějaký velký prohřešek, neboť ~90% vlaků zde bude zastavovat. Esíčko u Nemojan, to je taky na přeložku v délce cca 2-2,5 km, a Rousínov, tam je to "blbé". Údajně tam SUDOP Brno navrhoval tunel... Tady to vymyslet dobře a zároveň levně nejde. Pokud možno bych využil stávající podjezd pod dálnicí, od Holubic přeložka a docela velký násep jižněji mezi stávajícími tratěmi a pak zářez (posun cca 100 m a 30 m ve vrcholu oblouku.
Vracečka u Šlapanic - tady si netroufám rozhodovat jestli hloubený tunel u letiště a zadálniční varianta zapojení do ŽUB (starou trať nechat pro Os a náklady) nebo obejít Šlapanice...
Tak nějak bych to viděl se zvojkolejněním, zhruba 40% trasy úplně jinak.
Případná VRT by nejspíš vedla úplně jinudy a s mimoúrovňovou stanici kdesi u Brodku u Přerova a pak až Svinov. Nic mezi tím.
15.03.08 - 21:01