..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Kocurek":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8378Pomalá jízda? Červený terč?! Ale pane kolego, myslete na rodinu, vždyť víte, že mimo dráhu práci neseženete.23.10.11 - 13:04
Zpráva 8275Dlužno dodat že původní význam slova šukat vůbec není sprostý, slovo ono se objevuje například v Babičce od B. Němcové. Znamená to "pohybovat se v malém prostoru". Což na řadu 810 velice dobře sedí.06.08.11 - 15:57
Zpráva 8036joki: rekonstrukce Kolín-HB-Brno má smysl jedině ve způsobu pořádné údržby, dosadit ETCS a kapacitu využít pro náklady. Trasa je delší než přes Třebovou a jediné, co bychom za miliardy dostali, tak je záložní trať, přitom trať ČT-Brno zdaleka není na hranici kapacity. Narovnání oblouků u Golčova-Jeníkova by navíc znamenalo nepříjemný nárůst sklonu trati a tím problém pro nákladní dopravu.
Narozdíl od Blažovice-Nezamy, kdy alternativa neexistuje (přes Břeclav? přes Kyjov? takže auto(bus)) a trať je za hranicí kapacity. Navíc se jedná o jednokolejku. Srovnejte poptávku po přepravě ve směru Praha - Budějovice (taky jednokolejka, dnes v přestavbě) s poptávkou Brno - Ostravsko a Brno - Olomouc
A pokud něco opravdu hoří, tak je to Smíchov - Beroun, jestli se tohle rozpadne... No a v době kdy se tohle dá dopořádku, tak bude trať 300 v dezolátním stavu. Brno s Ostravou jsou mnohem větší a generují mnohem více dopravy než Plzeň - Cheb a i tady se ozývaly názory, že jedna kolej na 120 km/h nestačí. Brno-Ostrava je jedna kolej a 70 až 90 km/h, jak na lokálce. Přitom spojuje bezmála 2 miliony lidí.
23.01.11 - 16:44