Komentáře uživatele "Farkač Karel":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 8178 | Františku ! Kdyby to šlo, tak bych Vám dal 5x plus. FRK | 03.05.11 - 12:49 |
Zpráva 8173 | A další nehoda: http://www.novinky.cz/krimi/232205-v-praze-se-malem-srazily-dva-vlaky.html | 01.05.11 - 20:05 |
Zpráva 8155 | Ad Jugy: Máte pravdu-omlouvám se. Měl jsem použít jiný výraz. Oddal jsem se příliš tématu, pojednávajícímu o drážní dopravě a přehlédl komplexnost celé věci v rámci dopravní obslužnosti. Děkuji za pochopení. FRK | 18.04.11 - 15:35 |
Zpráva 8115 | Protože to bude nové vozidlo v korporátním nátěru už od samého vzniku, navrhuji, aby se jmenovalo TARANT. | 03.04.11 - 8:52 |
Zpráva 8043 | Matematicky vyjádřeno: České dráhy + SŽDC = nevěstinec. FRK | 25.01.11 - 12:24 |
Zpráva 8031 | AD-hasitobur: Být na Tvém místě, tak jezdím jen autobusem. Snad: Být na Vašem místě, tak jezdím jen autobusem. Husy jsem s Vámi nepásl, aby mi bylo Vaší osobou tykáno!!! FRK | 23.01.11 - 16:22 |
Zpráva 8031 | Příspěvky jsem úmyslně nečetl, aby neovlivnily můj následující názor: Zlodějnu SC-spojů nepodporuji a tím křápem nejezdím. FRK | 22.01.11 - 18:37 |
Zpráva 8016 | AD Raquac: On se už pan šéfredaktor Petrák také upsal ve frekvenci napájení 17.6 Hz, spávně má být být 15kV/16.7 Hz. FRK | 17.01.11 - 13:17 |
Zpráva 8002 | laik8: Kabel pro topení jsem na fotografii u tohoto příspěvku nenašel, pokud nejde o fikci nebo koláž. Je také otázkou, co se skrývá za "deklem" na čele pod znakem ZSSK. FRK | 08.01.11 - 13:00 |
Zpráva 8002 | Ještě jedna připomínka: Ta slovenská 757 001 nemá kabel pro vytápění os.souprav, takže bude patrně asi jen pro nákladní dopravu. FRK | 08.01.11 - 11:09 |