..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Farkač Karel":

  1 2 3 4 5 ... 9      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8178Františku !
Kdyby to šlo, tak bych Vám dal 5x plus. FRK
03.05.11 - 12:49
Zpráva 8173A další nehoda:
http://www.novinky.cz/krimi/232205-v-praze-se-malem-srazily-dva-vlaky.html
01.05.11 - 20:05
Zpráva 8155Ad Jugy:
Máte pravdu-omlouvám se. Měl jsem použít jiný výraz. Oddal jsem se příliš tématu, pojednávajícímu o drážní dopravě a přehlédl komplexnost celé věci v rámci dopravní obslužnosti. Děkuji za pochopení.
FRK
18.04.11 - 15:35
Zpráva 8115Protože to bude nové vozidlo v korporátním nátěru už od samého vzniku, navrhuji, aby se jmenovalo TARANT.03.04.11 - 8:52
Zpráva 8043Matematicky vyjádřeno:
České dráhy + SŽDC = nevěstinec.
FRK
25.01.11 - 12:24
Zpráva 8031AD-hasitobur: Být na Tvém místě, tak jezdím jen autobusem.
Snad: Být na Vašem místě, tak jezdím jen autobusem.
Husy jsem s Vámi nepásl, aby mi bylo Vaší osobou tykáno!!!
FRK
23.01.11 - 16:22
Zpráva 8031Příspěvky jsem úmyslně nečetl, aby neovlivnily můj následující názor:
Zlodějnu SC-spojů nepodporuji a tím křápem nejezdím.
FRK
22.01.11 - 18:37
Zpráva 8016AD Raquac:
On se už pan šéfredaktor Petrák také upsal ve frekvenci napájení 17.6 Hz, spávně má být být 15kV/16.7 Hz. FRK
17.01.11 - 13:17
Zpráva 8002laik8:
Kabel pro topení jsem na fotografii u tohoto příspěvku nenašel, pokud nejde o fikci nebo koláž. Je také otázkou, co se skrývá za "deklem" na čele pod znakem ZSSK.
FRK
08.01.11 - 13:00
Zpráva 8002Ještě jedna připomínka: Ta slovenská 757 001 nemá kabel pro vytápění os.souprav, takže bude patrně asi jen pro nákladní dopravu. FRK08.01.11 - 11:09