..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Railpic":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7943Aha, koukám, že předcházející diskuze úplně zmizela, takže to vypadá, že trpím samomluvou. V tom případě tedy smázněte i tenhle minulý příspěvek.14.11.10 - 19:29
Zpráva 7943Podívejte, já vám to nevnucuju a když nechápete, tak vám to asi nevysvětlím. Když už jste si vybral tu rychlost, dá se samozřejmě různě opsat, nepotřebuji údaj s přesností na km/h. Ale jinak ano, očekával bych, že šotouš si něco k tomu, co nafotil, zjistí. Bohužel vy zde prezentujete šotouše, podle mého by šotouši měli prezetovali dráhu. Zamyslete se, co z naprosté většiny zdejších fotek zbude za rok, za dva nebo dokonce deset. Vůbec nic. Představte si, že byste z těch fotek zde chtěli udělat výběr do nějaké publikace na libovolné železniční téma. Kromě toho, že ten den bylo opravdu jasno nebo že zrovna nebyl sníh, se ničeho nechytnete. Ale opakuju, je to váš server, respektuju vaše zaměření na vlaky samy o sobě a technické provedení fotek, mně se na vlací líbí právě to všechno kolem, co vás a vašeho typického šotouše nezajímá. Jelikož i podle bodování názorů jsem v menšině, tak vás tím nebudu dál otravovat, jen jsem si dovolil vyjádřit názor.14.11.10 - 19:26
Zpráva 7943Jestli něco zásadně chybí zdejší fotogalerii respektive skoro všem autorům, tak jsou to podle mého názoru pořádné popisky k fotografiím. Tady jsou jen vlaky, vlaky a zase vlaky, ale není tu provoz a kapka života na dráze. V nejlepším případě se uvádí číslo vlaku. Jak působí fotka, když k ní autor připíše jakoukoliv zajímavost - odkud kam ten vlak jel, jestli měl zpoždění, zhruba jakou rychlostí se řítil, u osobáků jestli byl narvaný nebo prázdný, něco ke stavu trati, nátěru, lokomotivní řadě... Aspoň já od fotky očekávám i nějakou informaci a i technicky dokonalá fotka bez ní je pro mě zbytečná. Ale jestli to většině zdejších návštěvníků a správcům takhle stačí, tak pardon.14.11.10 - 18:11
Zpráva 5974Pro udržení konkurenceschopnosti železnice na trase Šumperk-Olomouc je elektrizace nezbytná, protože ono se teď taky dost investuje do silnice I/44 a 15 minut na přestup v Zábřehu by vlak mohlo pohřbít: obchvat Postřelmova je luxus, jaký nemají mnohem zatíženější města a silnice (i když je v plánu čtyřpruh, běžně se staví jen v polovičním profilu), staví se obchvat Rájce a podle rozpočtu státního fondu infrastruktury se snad už za rok začne prodlužovat čtyřproudovka od Mohelnice někam ke Zvoli. Vzhledem k dosavadní situaci, kdy se pomalu od Zábřeha až před Mohelnici dá jen těžko předjet náklaďák, to má taky smysl a pro region je to jen dobře.09.04.08 - 22:52