..: Sobotní povídání o zákaznickém servisu :..

Pokladna ve stanici Vejprty (ilustrační foto), foto: Michal Jaroš - ŽelPage Kdesi ve vlaku — „Mám kouzelné sluchátko, které může všechno změnit!“ Propánajána, co to tu vymýšlím za hlouposti, prolétlo mi hlavou, zatímco jsem chytal jednou rukou talířek od palačinek, druhou rukou skleničku s vodou a nos jsem zabořil do hrdla lahve, aby nic neskončilo rozbité na zemi. Přečkal jsem kritické místo v Nymburku a mohl se pustit opět do psaní. Abyste mi rozuměli, opět jsem se ládoval v jídelním voze vlaku EuroCity. Super stevard dodával obsluze takový frajerský nádech a kuchař měl moji objednávku hotovou asi za minutu třicet – proboha, už zase blábolím. Vždyť tohle není test jídelního vozu, tohle má být seriózní zamyšlení nad zákaznickým servisem. Proč jste mě nezastavili? Takže, kde jsem to skončil? Ano, už vím. „Mám kouzelné sluchátko…,“ sakra, Aleši, vzpamatuj se!

Nechám tedy sluchátko sluchátkem a představme si, že jako má superhrdina Arrow svůj luk, jako má superhrdinka průvodčí svojí POPku, tak já, já mám kouzelné lusknutí prsty, které umí napravit situaci v oblasti zákaznického servisu, která se nepovedla, ale kterou můžeme tím jedním lusknutím ihned napravit. Nemám sice ještě ani hotový úbor superhrdiny, a obávám se, že při mé výšce 210 centimetrů a váze „hepčíí“ kilo, ani mít nebudu (a přiznejme si, ZákSerMan by mohlo být poněkud zavádějící jméno pro hrdinu, zachránce nebohých cestujících), ale to nevadí! Pojďte se se mnou podívat na pár zajímavých situací.

Pardubický informační koutek plný ochoty

Přijdu na hlavní nádraží v Pardubicích a jako obvykle vidím, že má vlak EC 110 zpoždění. „No jo, ale to mě zase ujede ryxlík (rozumněj rychlík vyšší kvality – Rx) na Mariánské Lázně v 18:14 z Prahy,“ což je nyní poslední spoj do Mariánských lázní. Zdravím na Ministerstvo dopravy! Na tabuli bylo vyobrazeno 15 minut zpoždění, a tak jsem si řekl, že zkusím, jako již tradičně, dojít na informační přepážku a zkusit apelovat na zaměstnankyni ČD, zdali by nemohla vyjednat s dispečerem čekání ryxlíku, nebo nějaké náhradní řešení.

„Dobrý den, prosimvás, já má takový problém. EC 110 má opět jako každý týden zpoždění, a já bych potřeboval stihnout rychlík z Prahy na Marjánky. On je to poslední vlak co tam jede. A s tím zpožděním 110 to nestíhám.“ „No, já vám nějak nerozumím, co chcete,“ odpovídá zaměstnankyně. „No chtěl bych, jestli byste nemohla třeba zkusit zavolat dispečerovi, nebo nějak jinak zajistit, zdali by nemohl ten rychlík počkat. Je to takhle každej pátek a mě už to fakt leze na nervy.“ „No tak když je to pokaždý, tak proč nejedete o vlak dřív,“ opáčila zaměstnankyně. „No víte, já končím tak, že stíhám sotva tu Prahu, nemohu si jen tak říct, že odejdu o hodinu dříve.“ „No tak moment,“ řekla a odešla k telefonu.

Místo ní přišla paní v ČD mikině, bez štítku a okřikla mě: „Jděte si stranou, ať můžu obsluhovat dál!“ Poodstoupil jsem a mé místo zaujala seniorka, která vznesla svůj dotaz: „Prosímvás, jak bude ta výluka na Hradec, bude to jezdit jinak…“ „No, bude, no! Výlukový jízdní řád visí támhle v hale,“ odsekla protivná obsluha infookénka (ta má stále telefonovala). Seniorka posmutněla: „Když ono je to vysoko, malým písmem a já na to nevidím a nepřečtu to…“ „No tak to máte smůlu, já vám ho dát nemůžu, my je nemáme,“ kontrovala obsluha v mikině. „No ale,“ zakoktala seniorka. „A kterej chcete vědět vlak,“ zeptala se informátorka. „No to já nevím, kterým budu jezdit, asi ten ve tři…,“ odpověděla seniorka. Obsluha začala tisknout z počítače spoje kolem třetí hodiny a cár papíru pak dala seniorce.

To už bylo na mě moc a do situace jsem se vložil: „Proboha, to té paní nemůžete věnovat jeden výtisk výlukového jízdního řádu, nebo co?!“ „Ne, máme jich málo!,“ rezolutně odpověděla obsluha. „No to nás celkem nezajímá, tak jí ho vytiskněte z webu, ne? Tam taky visí…!“ „Ne to nejde.“ Seniorka to vzdala, zavyhrožovala obsluze televizí, ta jí opáčila, ať si tam klidně napíše a nehuláká tu na ní. Seniorka mi poděkovala a odešla šouravě od přepážky pryč. Následně tato paní obsloužila spěšně ještě jednu slečnu a odešla. Její místo zaujala původní paní, která se na mě otočila a řekla: „Tak čekat nebude, máte jet do Svojšína, a pak taxíkem“ „Hm, tak ten si nechte, domluvím si jako každý pátek auto.“ A nedalo mi to a doptal jsem se: „Můžete mi prosím říct ZAPové číslo té paní co tu byla chvilku místo vás? Její chování k zákazníkům je děsné.“ „No já ho nevím.“ „A můžete mi jí zavolat?“ „Ona odešla, musel byste si na ní počkat.“ Jakékoliv další pokusy jsem vzdal a odešel na vlak.

LUSK!

Zákazník: „Dobrý den, prosimvás, já mám takový problém. EC 110 má opět jako každý týden zpoždění, a já bych potřeboval stihnout rychlík z Prahy na Marjánky. On je to poslední vlak co tam jede. A s tím zpožděním 110 to nestíhám.“

ČD crew: „Dobrý den, já se omlouvám, asi jsem Vám nerozuměla úplně dobře, co byste potřeboval vědět?“

Zákazník: „No, vlak EC 110 má zpoždění 15 minut a já kvůli tomu pak nestihnu rychlík do Marijánek. A on je to poslední spoj.“

ČD crew: „Aha, chápu, vydržte prosím, jen se přesvědčím, zdali nemůžeme najít spojení po jiné trase.“

Zákazník: „Jasně, vydržím, ale fakt tam nic nejede.“

ČD crew: „Měl jste pravdu, opravdu nic jiného nejede. Dobrá, EC 110 Praha tu bude zhruba za 20 minut. Já teď půjdu kontaktovat náš dispečink a zkusím zjistit, co bychom pro Vás mohli udělat.“

Zákazník: „Tak okej, díky.“

ČD crew: „Není zač. Jen vás poprosím, jestli si stoupnete vedle, aby kolegyně mohla obsluhovat další zákazníky, nebo se posaďte vedle do Lounge, hned tam za vámi přijdu.“

Zákazník: „Já postojím, díky.“

***Paní odchází, její místo zaujímá kolegyně, přichází seniorka.***

Seniorka: „Prosímvás, jak bude ta výluka na Hradec, bude to jezdit jinak…“

ČD crew: „Dobrý večer, máte pravdu, Na trati do Hradce Králové bude výluka a taktéž bude platit výlukový jízdní řád, potřebujete s něčím poradit?“

Seniorka: „Víte, já na tu tabuli s výlukama nevidím, je to moc vysoko a malým písmem.“

Ideálně:

ČD crew: „To chápu, tady máte vytištěný výlukový jízdní řád, v klidu si ho prostudujte. Kdybyste si s čímkoliv nebyla jistá, tak je tam napsaná naše infolinka, nebo až půjdete na nádraží, tak se přijďte zeptat a my vám rádi poradíme, ano?“

A když by to nešlo jinak:

ČD crew: „Omlouvám se, ale výlukové jízdní řády jsem dnes všechny rozdala (i kdyby to nakrásně nebyla pravda), spěcháte? Za jak dlouho vám jede vlak?

Varianta první:

Seniorka: „Za půl hodiny.“

ČD crew: „Tak se tu posaďte, kolegyně dotelefonuje a já vám je doběhnu okopírovat/vytisknout, ano?“

Varianta druhá:

Seniorka: „Za deset minut“

ČD crew: „Tak to jej bohužel nestihnu vytisknout. Jedete do Hradce?“

Seniorka: „Ano, jedu.“

ČD crew: „Tak si zajděte na pokladnu tam, já jim tam zavolám. Kdyby je náhodou neměli, tak ať si je pro vás připraví, ano? A ještě jednou se omlouvám.“

Seniorka: „Nic se neděje, zastavím se pro něj v Hradci. Na shledanou!“

ČD crew: „Mějte se hezky, nashle.“

Dosud telefonující zaměstnankyně vyjde ze dveří a neřeší to přes okénko.

ČD crew: „Já se moc omlouvám, mrzí mě to, ale dispečer rozhodl s rychlíkem na Mariánské Lázně nečekat.“

Zákazník: „No to si ze mě děláte srandu?!“

ČD crew: „Bohužel, mrzí mě to, ale opravdu to bohužel nejde. Máte teď několik možností, buď zůstanete zde a my vám vrátíme peníze, nebo pojedete co nejblíže Mariánským Lázním a dále taxíkem, který vám proplatíme. Spojení vám najde vlakvedoucí ve vlaku.“

Zákazník: „Tak já pojedu a nějak se to pak udělá…“

ČD crew: „Dobrá, vlak vám jede za 10 minut, ze čtvrtého nástupiště, radši běžte, ať jej stihnete. A opravdu je mi to líto.“

Zákazník: „No to se nedá nic dělat, díky, nashle.“

ČD crew: „Na shledanou!“

Situace nad "lusknutím" je snaha o co nejvěrnější přepis situace, která se bohužel opravdu stala. Vidíte sami ten rozdíl? Příjemné vystupování a empatie nemusí být rovnítkem pro strojené a podlézavé vystupování. I krizovou situaci lze řešit přece lidsky a hlavně s rozumem.

Nakonec to dopadlo tak, že ve vlaku byl ještě jeden pán do Mariánských Lázní. Paní vlakvedoucí dělala maximum, kontaktovala znovu dispečink, který jí žádost o vyčkání opět zamítl, a proto přišla s řešeními vrátit se do Pardubic, vzít si v Plzni hotel a nechat proplatit, popřípadě si vzít taxi ze Svojšína a proplatit. Do Prahy jsme přijeli šest minut po odjezdu vlaku na Mariánské Lázně a jen o nástupiště vedle. Vlakvedoucí jen smutně koukla a znovu zopakovala, jak ji to mrzí…“

Zažíváte obdobné situace? Podělte se s námi! Nebo naopak, co takhle něco s happy-endem?

Autorský text.


Aleš Petrovský | 4.4.2015 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Komentáře

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
09.04.2015 (16:19)  
proložený předraženým Pendolinem
35 korun je takové strašné předražení?
Ještě tuším jednu možnost...
09.04.2015 (13:52)  
Zde přikládám druhý příběh.
Jelikož jsme s přítelkyní milovníci zvířat, objíždíme pravidelně všechny ZOO v ČR a poslední dobou i SR. V ČR jak jinak než po kolejích. Jedinná ZOO která nám chybí v repertoáru je právě ta ZOO v několikrát zmiňované Plzni. A důvod??? Do letošního GVD byly přestupy v Praze na Plzeň opravdu na prd a ranní takt 2 hodiny proložený předraženým Pendolinem vražebný. A při skoro pravidelném zpoždění EX na Prahu 15-40 minut jsme tuto cestu absolvovali loni celkem 3x. Poprvé jsme jeli cíleně do Pražské ZOO s tím že pokud budem stíhat na Plzeň tak jedem do Plzně. Nestalo se sekera 35 minut a na Plzeň vlak pryč. Po druhé cíleně do Plzně s tím že budem trnout kolik bude sekera. No byla 25 minut již ve vlaku jsem se dozvěděli že vlak nebude čekat. A ani nečekal. Po třetí opět to samé ale s rozdílem že vlak čekat měl ale nepočkal. Z nějakého důvodu jsme se z Libně na hlavas trckali 15 minut a vlak prostě nepočkal. Ale bohužel nikdo nám nebyl schopen říct proč. Možná právě proto že jsme byli asi jediní kteří na něj přestupovali. Takže resumé. Loni jsme byli v Pražské ZOO 3x :) díky ČD. Snad jen proto že přítelkyně miluje ZOO a já su flegmouš tak nám to zas až tak moc nevadilo. Aspoň jsme měli možnost sledovat postup probíhající výstavby nového výběhu. Letos to vypadá velice slibně. Ranní EC 5:41 v Praze 8:20 a skoro hodina na přestup na EC snad postačí i v případě 30min sekery. Ještě se dá jet o hodinu později, ale o to bude pozdější návrat domů. Takže snad se nám letos podaří skompletovat návštěvu všech ZOO v ČR.
09.04.2015 (11:29)  
Ale přidám taky dvě události jedna prakticky trvá do dnes.
1. se stala
Loni jsme si s přítelkyní chtěli udělat jen tak výlet vlakem. Byla sobota a mi si řekli že se pojedem podívat na hrad Pernštejn a na místní dny piva takže celodenní výlet. Cesta byla na trase Šakvice - Tišnov - Nevědice. Do Šakvic jsme přijeli vozítkem kde jsme využili parkoviště před nádražím a nechali ho tam. Cesta byla plánovaná Os do Tišnova a přestup na lokálku (4 minuty). Na nádaží jsme dojeli asi 30 minut doředu (chtěl sem se pokochat projíždějícími vlaky). Ale zarazil mě příjezd značně zpožděného Os ve směru na Břeclav. Protože v tom trochu chodím tak mě hned trklo že ten osobák bude točit v BV lv a pojede jako náš. Šel sem do dopravní kanceláře a pana výpravčího jsem se zeptal zda je to skutečně tak. No bylo mi to potvrzeno s tím že ten náš bude mít tak 30-40 sekeru. To mi tak nějak nehrálo do našeho 4 minutového přestupu v Tišnově. A začal počítat. Dojezd do Os BV otočka Lv (jela klasika 242+4xBdmtee a doba dojezdu do Šakvic. No počítal sem s tím že kluci v BV se stím nebudou srát a otočí to rychle a vyšlo mi to tak nějak na 25 - 30 minut. Další krácení cca 8 minut pobyt v Brně a pořád sem tam měl 22 minut sekeru v Tišnově. Tak jsem zašel do DK a dal se do řeči s výpravčím že su tak nějak od fochu a že sem si spočítal sekeru na max 30 minut jsetli když pokrátí něco na cestě a pobytem v Brně jsetli počká přípoj v Tišnově. Volal tedy na dispečink a tam mu řekli že nejspíš ne že je tam velká sekera a kvůli křížení na lokálce to nepujde. No nic řekli jsme si. Uděláme si aspoň výllet do Brna když už jsme tu. Moja chtěla aby jsem jeli autem že se na ČD může vysrat. Já jako ajzpoňák trval na cestě vlakem že můžem změnit v Brně směr výletu. No vlak skutečně dojel se sekerou 28 minut (kluci byli v BV asi hodně sehraní) a my sedli do vlaku protože 28 - 8(Brno) - 4(Tišnov) je 16 a to už by snad mohl počkat. Ve Vranovicích k nám nastoupila banda "skautů" (měli oznaky a jakési uniformy) a chovali opravdu jako puberťáci tzn. hluční a mysleli si že oni jsou středem vesmíru. Pak přišla paní průvodčí a hned první dotaz zněl jestli vlak počká. Ona sice řekla že jsme jediní kdo tam jedou tak že nejspíš ne. Ale v tu chvíli se asi stal zázrak, jelikož ta banda nevychovanců jela taktéž na ten přestup. Průvodčí přišla že bude muset počkat protože tam jdeme velká skupina a že jde volat. Takže něco zlé bylo k něčemu dobré. Přípoj skutečně počkal ale je ptřeba poděkovat i fírovy který se tím opravdu nesral a dával tomu co proto protože do Tišnova jsme djeli s -11 minut. Což mi u osobáku příjde víc než dobé. Takže výlet se podařil báječně.
09.04.2015 (10:42)  
Nechci nic říkat. Když jsem studoval žel.dopravu/přepravu, jezdilo se tak nějak na čas. Vždycky nám tloukli do hlav který vlak má jakou přednost a nesmí se bezdůvodně zpožďovat či navyšovat sekera apod, striktně se dodržovali čekací doby (EC nečekalo na nic v mim. případě 5-10 na jiné EC). Zpoždění prakticky vzniklo pouze při převzetí zpožděného vlaku ze zahraničí, při výluce, či mim. události nebo neschopnosti dispečera/výpavčího řídit dopravu. Výpravčí potažmo dispečeři si netroufly nikde vlak zbytečně zdržovat. Dnes jezdí třikrát tolik vlaků (páteřní tratě a zejména koridor Pha - Ova/Brno) a čeká se i kvůli jednomu člověku když může použít behem hodiny další tři vlaky. Ano pokud mám nějaké dlouhodobé výluky tak mám vytvořit výlukový JŘ tak aby byli zachované přípoje a přestupy. A né ten bordel co je dnes. Kdykoliv se mrknu na Babitron tak je tam samá žlutá nebo červená barva. A v kterých místech ??? Tam kde je nějaká rozsáhlá ronstrukce. To proboha nevěděli že budou kopat do kolejí a že nebudou mít kapacitu že se prodlouží jízdní doby. Za nás se měnil JŘ 2x ročně pamatuju si jak jsme hodinu v osobce přelepovali změny do knížního JŘ. Neříkejte že je v dnešní elektrické době problém upravit JŘ. A pokud jde o rozsáhlou reko. měli s tím počítat už při vzniku GVD na kalendářní rok. Jenže kluci by museli prodloužit jízdní dobu mezi Pha - Vídní a to se jim nechce. Radši napíšou zkrátili jsme jízdní dobu o 5 minut ale ve skutečnosti ta cesta trvá o 35 minut déle. Proto se v Kolíně dozvíte že vám v Praze ujede přípojj na Plzeň. Když počká tak se zase kvůli vám bude rozčilovat 150 lidí ve vlaku čekajícího na vás že kvůli vám nestihnou oni přípoj na jejich trase. Co se týče přístupu personálu. Je to fak o individualitě. Nejhorší je že ti průvodčí většinou sami neví jak to je a bude protože ty zprávy dostanou až jako poslední. Zažil jsem to na praxi. Vše začíná od vrchu přes ty kdo vytváří JŘ a končí to nasraným zákazníkem protože on chce za zaplacenou službu to svoje to je převoz z bodu A do bodu B.
09.04.2015 (9:12)  
poznal jsem slečnu co jela do Liberce stejným vlakem
Za dvacet let budete mlátit hlavou do zdi a říkat si: proč jsem raději nezkusil ten krychlík v Pardubicích stihnout..
:-)))
registrovaný uživatel Nechic  mail  
09.04.2015 (8:23)  
JK ml.: Tím samým EC jsem jel taky. Baníkovci dělali bordel, že v každé stanici jsme stáli dýl než normálně. Mě průvodčí řekl, že rychlík na Liberec nepočká, tak jsem jel přes Kolín a Boleslav, ale z okna jsme viděl, že tam stojí a teď babo raď (bude tam stát než tam doběhnu?) no aspoň jsem v tom nebyl sám a poznal jsem slečnu co jela do Liberce stejným vlakem a byla z toho právem trochu zmatená. Mimochodem v tom vlaku jsem byl svědkem jak se jeden připitý Baníkovec snažil o jízdu na kole v Bmz :D
09.04.2015 (7:17)  
JK ml.: Jestliže mohou u EC zajistit mimořádné zastavení v Chocni s vazbou na Litomyšl (šlo předpokládám o náhradu nějakého nezajištěného R nebo Os), mohli by zajistit řádnou přepravu do Štětí zajetím z Hněvic po vlečce... :-) Taxíka nenabídli? ;-) Tohle je tedy dost drsné, a primárně nemyslím ten pěší výlet přes most.
registrovaný uživatel JK ml. 
08.04.2015 (23:05)  
Letos o prázdninách jsem jel z Ostravy předchozím EC vlakem před Prahou a vezlo to 6 vozů navíc s v max 140 s Baníkem ........ v pátek.....a mimořádně to zastavilo Choceň u peronu na Prahu, prý aby nedošlo k rozvázání přípoje na Litomyšl....Pan průvodčí ještě v Ústí nad Orlicí ubezpečoval že rychlík v Kolíně na Lysou (jel jsem do Štětí) stihneme....říkal jsem si vědí co dělají, mají to v rukou, je to evidentně sledovaný vlak, pan průvodčí neustále telefonoval, zapisoval si kdo kde přestupuje......Dokonce jsme na tom asi tak dobře, že si můžem dovolit zpoždění navíc - zastavit v té chocňi ještě naštorc do peronu na Prahu, aby to do motoru měli lidi hrana hrana přestup (řekl bych jen ta jízda do peronu a výjezd odboočkou dobrá minuta zpoždění navíc)....v Přelouči jsem se z palubního rozhlasu dozvěděl že mám smůlu a že to mám objet přes Prahu a Hněvice a při soukromé konzultaci s panem průvodčím vyplynulo, že zbytek dojdu:-) Chtělo by to frťana:-)
registrovaný uživatel Nechic  mail  
08.04.2015 (10:32)  
JK ml.: Vyvedu tě bohužel z omylu. EC110 se zpožděním nad 25min. není nic výjimečného a ještě jezdí odklonem přes Nymburk. Bohužel i při půlhodinovém zpoždění se dispečer nebojí EC poslat odklonem. Na druhou stranu možná kvůli výluce v Bezpráví teď i tenhle vlak odklonem jezdit nebude. Jinak podle IDOS má příjezd do Prahy v 18:00, řešením je přestup v Kolíně na nějaký rychlík co odklonem nejede. IDOS nabízí Lipnici, v případě zpoždění se asi nabídne něco jiného.

2. To jo, ono se to prostě sešlo, tady je primárně chyba, že není nějaký přípoj v Plzni na něco pozdějšího

3. Souhlas, ale chyba je v navržení GVD, které nepočítá s tím strašným štosem výluk. Jako poslední vlak mohla Klabava vyjet mírně mimo takt.
registrovaný uživatel JK ml. 
07.04.2015 (22:25)  
Babilon: 1-Je potřeba říct že EC 110 musí být zpožděné o 22 a více minut,aby R Klabava nebylo možné regulerně stihnout.Navíc pro informované cestující, kteří budou vědět že mají přestoupit o jeden peron vedle bych z těch 8 garantovaných přestupních minut na hln i 4 ubral, tzn už je to cca 25 minut EC 110 zpoždění a pořád ještě R Klabava vyrazí bez zpoždění...To se snad tak často nestává nebo jo? Takové zpoždění mi nepřijde jako akademická čtvrthodinka se kterou bych i počítal...Při představě že si Aleš zakoupí rezervaci na SC5O6, aby předešel jízdě "na poslední moment" a zakysne v práci no fuj... Nevím snad kvůli těm výlukám nejsou odjezdy_příjezdy (17.44-18.14) nějak posunuté??? Mám pocit, že zrovna u těhle vlaků ne, jist si ovšem nejsem, vyveďte mě případně z omylu....

2-Opakuji: Kolečko s tečkou u R Klabava je podle mě primárně z toho důvodu aby se rychlík vymotal z houště příměstského provozu...posunout jeho odjezd tak aby něco nestálo v tunelech bo nemá peron není sranda.

3-Trasa R Klabava a ujeté spoje... To je přesně to, volba menšího zla, prospěje více lidem aby R Klabava na EC 110 počkal, bo dva lidi se ten den do mariánek nedostanou vůbec a nebo je větší problém, že 80% osazenstva rychlíku pojede do svého bytu na sídlišti v Plzni o tramvaj nebo trolejbus později ???.Můj názor při respektování bodu dva tedy že jde o výjimku a pokud navíc o výjimku páteční ,a pokud kvůli čekání R Klabava nebudou paňťáky tábořit v tunelu, pak do 15ti minut počkat. Koneckonců za Plzní se zpoždění vyhladí téměř do ztracena....A ujeté busové přípoje? V Berouně???Do okolí Berouna bych jel busem rovnou z prahy....Ze Zdic???Z Hořovic a Rokycan okolo půl osmé večer??? Musím prozkoumat jř to mě začíná zajímat:-)....V Plzni tramvaj a trolejbus patrně ujede to je holý fakt proti tomu žádná, podívám se co by mohlo za nenahraditelné busspoje v Plzni ujet, není to bez zajimavsti, může z th být skvostný námět na čundr :-)....

Ostatně u zpožděného předchozího vlaku z Pardubic do mariánek (SC 506) je tento problém vyřešen geniálně, tam se na pražském hlavním naopak čeká dokud nepřijede (možná by na to mohlo být celobílé kolečko v řádku Praha hl.n.) :-)Jestli by nestálo za to v přístím GVD ty vlaky prohodit :-) Poudám teda pokud v pátek a pokud párkrát (pár jsou dva) do roka pak do těch 15ti minut čekat...Ale mám pocit, že babilon ví kolikrát to nevyšlo řekněme od platnosti nového jř???? Víme to? :-)
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko