Plzeň/Kadaň — První změna jízdního řádu, platná od 3. března 2008, přinesla pozitivní změnu na trati z Kaštic do Kadaně, kde Ústecký kraj od roku 2007 neobjednává pravidelnou osobní dopravu. Navzdory všem očekáváním se situace pomalu mění. V pátek 7. března vyjel na osiřelé koleje první pravidelný osobní vlak.
Studentům z okolí Kadaně se zjednodušší dojíždění do Plzně
Zatím se jedná pouze o jeden pár odpoledních vlaků v pátek a v neděli. Tyto vlaky jsou určeny především pro studenty, dojíždějící na střední a vysoké školy ze severních Čech do Plzně. Páteční vlak jede v trase Plzeň hl.n. – Kadaň a zpět, nedělní vlak jede v trase Plzeň hl.n. – Kadaň–Prunéřov. V Kadani–Prunéřově je vytvořen přípoj pro cestující ze směru Klášterec n.O.
Objednavatelem dopravy na trati č. 164 není ústecký kraj, ale sdružení Doupovská dráha, provozovatelem dopravy jsou pak samozřejmě České dráhy. Vlaky jsou vedeny pohodlnými motorovými vozy řady 842 z DKV Plzeň. Zatím se jedná o vlaky Plzeň – Podbořany, s přímým vozem do Kadaně. Ukáže–li se, že vlaky jsou studenty využívány, dočkáme se možná i rychlejšího spojení výše uvedených měst. Prozatím se jedná o osobní vlak, tedy o vlak zastavující téměř ve všech zastávkách. Cesta z Kadaně do Plzně rychlíkem přes Chomutov a Žatec dnes trvá téměř 3 a půl hodiny. Osobním vlakem po kolejích Doupovské dráhy přes Vilémov je doba jízdy osobního vlaku srovnatelná. Ovšem bez přestupu a díky kratší vzdálenosti i za příznivější cenu.
Popřejme tedy Doupovské dráze hodně spokojených zákazníků, co nejvíce šťastně najetých kilometrů a další rozšíření osobní dopravy na této krásné trati.
Zdroj: Doupovská dráha
Co si objednali a co zaplatili,to mají.Rozhodně nejde o plezír a dobročinnost čd,ale o řádně zaplacenou službu.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.