..: Hodnocení vybraných žel. nádarží na I. a II. žel. koridoru :..

Decin hln v nociČR - Tento článek ukazuje úroveň českých železničních nádraží z pohledu Railmana a tudíž může být místy i neobjektivní, avšak má snaha byla o co nejobjektivnější hodnocení všech prvků daných železničních stanic. Tímto článkem bych chtěl popřát celému týmu ŽelPage, všem přispěvovatelům a návštěvníkům štastné a veselé Vánoce a v novém roce 2006 hodně zdraví, štěstí a překrásných fotografií.

Legenda numerických hodnot při hodnocení jednotlivých stanic:

  • 10 - vynikající , 3 hvězdy
  • 9 - výborná
  • 8 - velmi dobrá
  • 7 - dobrá
  • 6 - průměrná
  • 5 - horší průměr
  • 4 - podprůměr
  • 3 - vcelku nedostatečné
  • 2 - velice špatné
  • 1 - hrozné
  • 0 - Katastrofa v kontextu se všemi hodnotícími aspekty

Ostrava hlavní nádraží

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 6
  • Dostupnost MHD – 9
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 6
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 9
  • Čistota – 6
  • Nádražní restaurace – 5
  • Osobní bezpečnost – 6
  • Příjemné prostředí – 5
  • Informovanost cestujících – 8
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 7
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 9
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 3
  • Přístup k nástupištím - 8
  • Prvotní dojem cestujícícho – 6
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 8
  • Celkové hodnocení Raimana: 7

Přerov

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 8
  • Dostupnost MHD – 8
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 6
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 8
  • Čistota – 2
  • Nádražní restaurace – 1
  • Osobní bezpečnost – 4
  • Příjemné prostředí – 4
  • Informovanost cestujících – 8
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 3
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 9
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 3
  • Přístup k nástupištím - 5
  • Prvotní dojem cestujícícho – 4
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 5
  • Celkové hodnocení Raimana: 4

Olomouc hl.n.

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 7
  • Dostupnost MHD – 10
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 10
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 9
  • Čistota – 6
  • Nádražní restaurace – 9
  • Osobní bezpečnost – 8
  • Příjemné prostředí – 7
  • Informovanost cestujících – 8
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 9
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 9
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 7
  • Přístup k nástupištím - 6
  • Prvotní dojem cestujícícho – 8
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 8
  • Celkové hodnocení Raimana: 9

Břeclav

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 5
  • Dostupnost MHD – 9
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 7
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 9
  • Čistota – 6
  • Nádražní restaurace – 6
  • Osobní bezpečnost – 6
  • Příjemné prostředí – 5
  • Informovanost cestujících – 8
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 6
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 9
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 4
  • Přístup k nástupištím - 5
  • Prvotní dojem cestujícícho – 5
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 6
  • Celkové hodnocení Raimana: 6

Brno hl.n.

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 10
  • Dostupnost MHD – 10
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 6
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 9
  • Čistota – 6
  • Nádražní restaurace – 6
  • Osobní bezpečnost – 8
  • Příjemné prostředí – 7
  • Informovanost cestujících – 8
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 9
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 9
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 6
  • Přístup k nástupištím - 5
  • Prvotní dojem cestujícícho – 8
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 10
  • Celkové hodnocení Raimana: 8

Česká Třebová

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 8
  • Dostupnost MHD – 9
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 8
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 9
  • Čistota – 9
  • Nádražní restaurace – 10
  • Osobní bezpečnost – 8
  • Příjemné prostředí – 9
  • Informovanost cestujících – 9
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 6
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 9
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 9
  • Přístup k nástupištím - 7
  • Prvotní dojem cestujícícho – 8
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 6
  • Celkové hodnocení Raimana: 9

Pardubice hl.n.

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 6
  • Dostupnost MHD – 9
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 6
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 8
  • Čistota – 6
  • Nádražní restaurace – 4
  • Osobní bezpečnost – 6
  • Příjemné prostředí – 5
  • Informovanost cestujících – 8
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 6
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 7
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 7
  • Přístup k nástupištím - 6
  • Prvotní dojem cestujícícho – 7
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 6
  • Celkové hodnocení Raimana: 6

Ústí nad Labem

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 5
  • Dostupnost MHD – 9
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 6
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 7
  • Čistota – 5
  • Nádražní restaurace – 6
  • Osobní bezpečnost – 6
  • Příjemné prostředí – 4
  • Informovanost cestujících – 7
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 6
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 7
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 4
  • Přístup k nástupištím - 5
  • Prvotní dojem cestujícícho – 5
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 8
  • Celkové hodnocení Raimana: 6

Děčín hl.n.

  • Architektonický vzhled nádražní budovy – 10
  • Dostupnost MHD – 10
  • Venkovní prostranství (přednádraží) – 9
  • Nadstandardní služby (ČD Centrum, Info centrum ..) - 9
  • Čistota – 10
  • Nádražní restaurace – 9
  • Osobní bezpečnost – 9
  • Příjemné prostředí – 10
  • Informovanost cestujících – 8
  • Celkové hodnocení města,ve kterém se nádraží nachází – 9
  • Celkové hodnocení holek v tomto městě – 9
  • Údržba vnitřních prostor nádraží a nástupišť – 10
  • Přístup k nástupištím - 9
  • Prvotní dojem cestujícícho – 9
  • Atraktivní poloha nádraží z turistického hlediska (blízká vzdálenost centra apod.) - 6
  • Celkové hodnocení Raimana: 10

Nádraží na území hlavního města Prahy nebyla uváděna z důvodu složitosti a dalších aspektů.

Nejlepším dojem za rok 2005 zanechalo nádraží v Děčíně. Naopak nejhorší dojem sklidilo nádraží v Přerově.


Railman Poslat mail autorovi | 24.12.2005 (20:22)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Služby

More from Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
20.11.2006 (21:42)  
Přerov je místo neustálých komplikací. Zpožděné vlaky ze vše stran a pokud jedete z/do Olomouce, pak vezte, že přímým vlakem mimo tuto stanici můžete klidně jet o polovinu kratší dobu jen proto, že nechytnete zpožděný přípoj ...
Editor or ŽelPage Administrator Vašek
26.12.2005 (23:04)  
Souhlasím s tím, že nejhorší ze jmenovaných nádraží je v Přerově. Zvláště pak informovanost bych hodnotil maximálně 1: Informační systém v podchodech a na nástupištích občas ukazuje něco jiného, občas nic. Nejednou se mi stalo (v pátek, kdy se na nástupiště cestující nevejdou), že vlak, který měl přijet na druhé nástupiště, byl těsně před příjezdem v systému vynulován a nové místo odjezdu naskočilo až po pěti minutách, masa cestujících se mezitím nahrnula do podchodů, kde způsobila totální zácpu, jelikož nikdo nevěděl, kam to vlastně přijede. Mimochodem, když stejný vlak přijede pokaždé na jiné nástupiště, a navazující vlaky také odjíždí pokaždé z jiného nástupiště, může to pravidelného cestujícího jen naštvat, řečeno slušně.
Editor or ŽelPage Administrator jifik
26.12.2005 (19:04)  
Článek se mi moc líbil a asi se s Railmanem i shodnu v hodnocení, ale kolonka Hodnocení holek je na těchto stránkách dost mimo mísu. To mi zkazilo dojem.
Editor or ŽelPage Administrator Václav
25.12.2005 (22:08)  
M: Nic se jim nestane, ale ani nezačnou chodit na tyto stránky. železniční amatéři jsou nejméně feminizovanou skupinou v ČR. Je to v pořádku? Mj. jedna kol. na FF mi řekla, že žen není nikdy nikde dost, ani ve školství. Pokud to takhle půjde dál, budu vyhozen z práce (učitele), že prý je to jen pro ženy, a infikuji školu mužským myšlením. Ovšem strojaři, a obzvláště strojvůdci, s takovými názory konfrontováni nejsou. Kdyby mohla zmíněná kol. řídit mašinu, možná by se zklidnila.
Registered user M 
25.12.2005 (13:21)  
A myslite, ze ty kolegyne, o ktere se tu "vsichni" tak horoucne obavate z toho dostanou infarkt nebo se z toho zhrouti nebo tak neco? Vetsinou tam lze uspesne aplikovat pravidlo o potrefene koze
Registered user Václav
25.12.2005 (12:28)  
Railman: Já studuji FF OsU (bydlím na Kolejích Poruba), ale vím, jaké jsou některé kolegyně z "černých" fakult. O takováto hodnocení moc nestojí (většina z nich). Na FF OsU je početní poměr mužů a žen opačný, a dát podobné názory na internet ... Přitom možnost mám - spravuji "třídy" učitelství ZSV a Učitelství obecně na spoluzaci.cz.
Registered user Wałbrzych
25.12.2005 (11:47)  
No ne! To je tedy článek! (Který snad měl zůstat čtenářům utajen.)
Registered user Kladeňák
24.12.2005 (23:35)  
Kladno taky docela ujde. Ale není to nádraží velikosti Olomouce a podobně. Taky je na kraji města... Dobrá je Jihlava, ujde Plzeň, nebo Tišnov. Naopak - hnus hlavák v Praze, Smíchov taky. Velmi pěkné (leč starobylé a nerekonstruované) nádraží je v Poběžovicích (tratě 182 a 184) a v Praze ve Veleslavíně (trať 120).
Registered user machiaveli
24.12.2005 (22:54)  
jj, nase hl.n. tedy Praha ... to je kentus, odbavovaci hala samej bezdomevec a dalsi individua, holuby, nastupiste a celkovej dojem prostredi je strasnej, vsude spina. Povrchova doprava k hl.n. defacto neexistuje, jedine nocni autobusy na nejzrudnejsi stavbe v Praze - na magostrale. Tramvajova zastavka nesouci jmeno hlavni nadrazi je pekne daleko a jeste pred pekne hnusnym "parkem" zvany "servud", kde je to vo hubu pres den natoz v noci. Takze jedinny pouzitelny dopravni prostredek je metro, linka C. Holesovice nemuzu hodnotit, tam nejezdim. Ale nejradsi mam Masaryku, pekne v centru mozny primy prestup na linku metra B pripadne kousek pesky na Florenc a na linku B a C nebo 2 zastavky tramvaji ...., tramvaje hrana > hrana, nocni doprava. Nastupiste a celkovy prostredi docela v pohode.
Registered user michawel2
24.12.2005 (22:43)  
No chybí tu třeba Plzeň. -:) Má dobrou nádražku (nikdy mě z místního jídla nebylo zle a je to za levno). Jinak asi jedno z nejhorších nádraží je Praha hl.n. Všechno suveréně mimo mísu (vyjma architektonického řešení budovy). Nádražka nula, samý bezďáci, prostitutky (prostituti), nablito, smrad no fakt akorát na to, aby se každýmu zvedl kotel. Holešovice o něco lepší, ale jen o trochu. S kladným hodnocením Děčína souhlasím. Příjemné jsou taky Budějovice, nebo Jihlava a dneska už i ta Břeclav.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2022 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko