Arad — Vleklá kauza motorových jednotek AnsaldoBreda IC2 pro dánské železnice spěje do finále. Před několika týdny po internetu kolovaly fotografie těchto souprav při odvozu z Dánska na jih, přesněji do Rumunska, kde jich část zakoupil soukromý dopravce Astra TransCarpatic. Ten je doposud znám především díky svému nočnímu vlaku, který denně spojuje Arad a Temešvár s Brašovem a Bukureští, v létě navíc s přístavem Constanta. Rumunskému dopravci teď zbývá čekat, zda jednotky projdou schvalovacím procesem a bude je moci nasadit na trasy Bukurešť – Bacău, Bukurešť – Titu a Temešvár – Baia Mare.
Autor: Adam Vanting
Trvalý odkaz | Komentáře (3)
ŽelPage - elektronický magazín o drahách
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage