..: Aktuality a články - Rakousko :..

Ilustrační obrázek Vídeň – Temná zákoutí a betonová hala, v níž se prohání vítr, to je dnešní podoba vídeňského Jižního nádraží. Toto nehostinné prostředí by však podle studie již za čtyři roky mělo být minulostí. Za rok totiž začne demolice a v roce 2012 by první vlakové spoje z Prahy měly zastavit na zbrusu novém hlavním nádraží.

Ilustrační obrázekInnsbruck/Brixen - 63 kilometrů má měřit nový železniční tunel spojující Rakousko a Itálii pod vrcholy Alp. Jeho výstavba by mohla začít v roce 2009 nebo 2010 a dostavěn by mohl být do roku 2022. Projekt má spojit tyrolskou metropoli Innsbruck s městem Brixen na italské straně a za cíl si klade výrazně ulehčit dálnici vedoucí Brennerským průsmykem.

Ilustrační obrázekVídeň - V hlavním městě Rakouska se již tento rok zahájí stavba nového hlavního nádraží. Jedná se o zvláštní model spojení budov, s názvem Bahnhofcity, kde jsou vedle nádražních hal také kanceláře, byty, ale i obchody. S těmito tipy nádraží se již můžeme setkat například v Hannoveru, Lipsku nebo v Kolíně nad Rýnem. Ve Vídni se navíc vyřeší dlouhotrvající problém s dopravou.

Ilustrační obrázekBratislava - Od pátku 12.1. do neděle 14.1.2007 budou vybrané vlaky InterCity (IC) Železničnej spoločnosti Slovensko, kvůli výlukovým pracím na rakouském území jezdit odklonem.

   
ŽelPage - elektronický magazín o drahách
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
:. Přihlášeníopen/close
 
 
  
 
Zapomenuté heslo   
Zaregistrovat   
:. Poloha vlaků CZopen/close
Poloha vlaků CZ
 
:. Vyhledáváníopen/close

 
   
 
 
   
 
:. Info pro fotografyopen/close
Informace o podmínkách
na focení v ČR

Slunce
vychází v 05:50
zapadá v 20:11