..: Aktualności i artykuły - Německo :..

Německo - Oblíbený „OsteseeTicket“ platí nyní celý rok. Od 1. dubna je v prodeji za pevnou cenu 39,00 Euro ve všech automatech DB a na internetu. V DB Turistických centrech a agenturách a S-Bahn zákaznických centrech je k dostání za 41,00 Euro. „OstseeTicket“ platí v období od 1. dubna 2005 do 21. března 2006 na 9 dní (tam a zpět) ve 2. třídě pro max. 5 osob, přičemž 1. osoba platí plnou cenu 39,00 Euro a další spolucestující vždy polovinu. Samostatný cestující platí 19,50 Euro. „OstseeTicket“ se vydává do vybraných cílových stanic podél pobřeží Baltského moře a to v IC/EC, vlacích UBB, OME, Usedomer Express (Berlin-Potsdam-Seebad Ahlbeck) a regionálních vlacích DB.

bleskBerlín - Včera podaly Německé dráhy (DB AG) žádost Spolkovému úřadu železnice na vybudování magnetické dráhy. 37 km dlouhá trasa by měla vést na území města Mnichova, mezi München Hauptbahnhof a München Flughafen. DB zastupoval ředitel Hartmut Mehdorn, který dodal, že uvedená trať má ideální předpoklady pro rozvoj rychlého spojení centra města s letištěm a je vhodná k dalšímu rozvoji regionu. O připravovaném projektu informoval novináře tiskový mluvčí DB Werner W. Klingberg.

21.1.2005 - 1:01 - ÖBB možná pronajme dieslové ICE

DB 605Wien - Rozhovory o pronájmu dieslových ICE mezi německou DB a rakouskou ÖBB, které trvají již od poloviny minulého roku, začínají nabírat jasnější obrysy. Soupravy byly postaveny mimo provoz v roce 2003 kvůli technickým problémům a neekonemickému provozu. ÖBB projevila zájem vozidla pronajmout. O případném nasazení zatím ještě nebylo rozhodnuto, ale uvažuje se o tratích Vídeň - Bratislava, Víděn - Praha přes Gmünd nebo na dálkových vlacích směrem Slovinsko.

29.11.2004 - 22:05 - Lokomotivy ř. ČD 371 na vlacích EC mezi Německem a Polskem

 Řada 371 ČD - Elektrické lokomotivy řady 371 ČD se od 12.12.2004 podívají více do ciziny. Budou totiž nasazeny na vlaky EC Berlin - Warszawa Express mezi Berlínem a polskou stanicí Rzepin. Lokomotiva přijede do Berlína s EC Hungaria, poté bude dva dny jezdit mezi DB a PKP a poté opět odveze EC Hungaria zpět do ČR.
Lokomotivy řady 371 jsou v Berlíně k vidění každý den právě v čele EC 170/171 - se začátkem platnosti nového GVD to bude rok, co sem začaly jezdit.
České dráhy mají nyní sedm lokomotiv řady 371 (inv. čísla 001-005, 015 a 201), které jsou nasazovány na vlaky EC mezi Prahou a Drážďany (či Berlínem - EC 170/171).
Poslední sedmou lokomotivu dostaly ČD od DB jako náhradu za poškozený stroj 372.006, který měl nehodu v Drážďanech dne 9.7.2001. Lokomotiva DB měla číslo 180.001 u ČD dostala číslo 371.201.
Tyto lokomotivy mají v současnosti svůj domov v Děčíně, ale od nového grafikonu se přestěhují do Prahy.
Lokomotiva 372.006 je nyní opět v provozu po opravě v Přerově. Na boku má napsáno DKV Praha a je velmi snadno identifikovatelná podle, pro řadu 372, netypického nátěru dle vzoru např. 371.001.
Na ilustračním snímku je lokomotiva 371.005

Velké problémy železniční dopravy díky počasí - Na traťových úsecích Čerčany - Benešov u Prahy a Všetaty - Mělník je doprava vedena po jedné koleji a vlaky tam nabírají zpoždění. Podle posledních zpráv padlé stromy zablokovaly železniční dopravu mezi Českem a Slovenskem v úseku Břeclav-Kúty. Informace nejsou ověřeny.

5.1.2004 - 22:05 - Petice za obnovení názvu vlaků EC 172/173 Vindobona

obrazek Vindobona — Jsou to již dva týdny, co jsme se rozloučili s dlouholetým názvem vlaku, který spojoval Berlín s Vídní později Hamburg s Vídní a jmenoval se Vindobona. Nám není lhostejné, že by tak tradiční název vlaku měl upadnout v zapomnění a tak jsme se rozhodli, že uspořádáme petici, aby se název Vindobona vrátil tam kam patří – k vlakům EC 172/173.

U petice najdete celou historii tohoto názvu a najdete zde i fotografie vozidel, která se pod tímto jménem představila v pravidelném provozu. Děkuji kolegům, kteří se na přípravě petice podíleli. Petici naleznete zde. Děkujeme Vám za každý podpis.

Зеркало Леон рабочее на сегодня

Řím - Jel jsem na několik týdnů za kamarádem do Říma a přemýšlel jsem jak se tam nejlépe po kolejích dostat. Většina lidí jezdících do Itálie vlakem, se kterými jsem mluvil, doporučovala cestu přes Wien. Je to z jednoho důvodu, pokud si člověk koupí integrovanou mezinárodní jízdenku, přijde ho průjezd Rakouskem (Hohenau - Tarvisio) na mnohem méně peněz, než dostávat se do Itálie přes Německo a Brennero. Tento problém jsem však neřešil, poněvadž jsem si koupil jako vždy 2 zónový Interrail.

Autor:

obrázek Praha — Dne 12. 4.2 003 se na objednávku německých turistů konala poslední jízda jednotky VT18.16.07 + VT18.16.10 z Berlína přes Děčín, Mělník, Prahu–Vysočany, Prahu Malešice do Prahy hlavního nádraží (pobyt 11.30 – 17.30 s přestávkou na ONJ).

Na zpáteční cestu se jednotka vydala po trase Praha hl.n. – Praha–Holešovice – Kralupy n.Vlt – Děčín a dále do Berlína.

S jednotkou jsme se rozloučili v nedožitých 40ti letech.

Průjezd u Litoměřic – Foto: Jakub Vysoký

« Nowsze wiadomości | 1 ... 36 37 38 39 40   
ŽelPage - elektroniczny magazyn kolejowy
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Publiczne używanie treści bez zgody autora nie jest dozwolone.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
:. Logowanieopen/close
 
 
  
 
Zapomniane hasło   
Zarejestruj się   
:. Położenie pociągów CZopen/close
Położenie pociągów CZ
 
:. Szukanieopen/close

 
   
 
 
   
 
:. Info dla fotografówopen/close
Przydatne informacje
dlafotografów (ČR)

Słońce
wschodzi o 06:08
zachodzi o 19:57