..: Aktuality a články - Španělsko :..

6.5.2006 - 14:03 - ERTMS ve Španělsku

Madrid / Španělsko - Vlaky na koridoru Madrid - Zaragoza - Lérida budou moci v blízké době dosahovat rychlosti až 250 km/h namísto dosavadních 200 km/h. Španělským železnicím se podařilo zprovoznit systém ERTMS, který umožňuje lepší využití kapacity tratě.
Když nepočítáme italský koridor Řím - Neapol, stává se Španělsko prakticky první zemí na světě, která používá ERTMS na tak velkou vzdálenost.

Zdroj : www.altavelocidad.org

Ilustrační fotoŠpanělsko - S120 začne jezdit mezi Madridem, Zaragozou a Barcelonou. RENFE tuto zprávu nepotvrzuje, ale ani nevyvrací. Jestli společnost potvrdí uvedení do komerčního provozu jednotky série 120 (rozchod UIC i 1620) ozančované jako Alaris na koridoru AVE Madrid -Zaragoza - Barcelona, tak to bude velmi brzy. Důvěryhodné zdroje naznačují datum 15.května 2006 nebo některý z následujících dnů.

Krefeld-Uerdingen - V červnu 2005 byl RENFE AVE předán první vlak typu Velaro-E od společnosti Siemens. Jednotka byla představena 25.7.2005 na tiskové konferenci v dílnách Siemensu v Krefeldu-Uerdingenu. Do provozu by měl být nasazen od ledna 2006, do té doby budou probíhat testovací jízdy. Na rozdíl od jednotky 403 Německých drah (DB) má Velaro-E zvýšenou maximální rychlost a výkon na 350 km/h, resp. 8800 kW, dále nové sběrače a modernější brzdy. Vozy jsou rozdělené do 3 kategorií (Club, Preferente, Turista) a všechny jsou vybaveny novou klimatizací až do teploty 50°C.

« Novšie správy | 1 2 3   
ŽelPage - elektronický magazín o dráhach
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Verejné použitie obsahu bez výslovného súhlasu autora nie je dovolené.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
:. Prihlásenieopen/close
 
 
  
 
Zabudnuté heslo   
Zaregistrovať sa   
:. Poloha vlakov CZopen/close
Poloha vlakov CZ
 
:. Vyhľadávanieopen/close

 
   
 
 
   
 
:. Info pre fotografovopen/close
Informácie o podmíenkach
na fotenie v ČR

Slnko
vychádza v 05:50
zapadá v 20:11