Praha - Lidé, žijící v těsné blízkosti železniční tratě 171, konkrétně v úseku od nádraží Vyšehrad až po vjezd do vinohradských tunelů, se dle plánů již brzo dočkají klidného spánku a úlevy. Hluku od vlaků projíždějících po této spojce by měla zamezit stavba protihlukových bariér. Modernizaci a rekonstrukci tratě v okolí Nuselského mostu má v plánu Správa železniční dopravní cesty (SŽDC). Na konci celé stavby by měla být výrazně nižší úroveň hluku, způsobeného vlakovými soupravami v těsné blízkosti husté městské zástavby. "Předpoklad zahájení stavebních prací je okolo roku 2010. V současné době se zpracovává přípravná dokumentace pro územně správní řízení," informoval Jiří Šťastný ze SŽDC.
Praha-Radotín - 8. prosinec, 23 hodin a 43 minut. Nočním Radotínem se ozve krátký ostrý zvuk píšťalky. Těsně nato se rozsvítí malé zelené světlo na noční výpravce, kterou pevně v rukou drží výpravčí, jenž mávavým pohybem ruky vypravuje vlak. Jednotka řady 451 pomalu zavírá své posprejované dveře a celá souprava posledního osobního vlaku z Prahy do Berouna se rozjíždí do tmy k obci Černošice, směrem na jihozápad od metropole...
Praha, Radotín - Elektrické jednotky provozující dopravu v okolí hlavního města Prahy provází v poslední době, zvláště v ranních hodinách, nebývalá smůla. Během října docházelo k poruchám souprav všech starších řad zde provozovaných elektrických jednotek (451, 452 a 470), které omezovaly pravidelný provoz zejména na trati 171 z Prahy do Berouna.
Praha - V noci ze soboty na neděli (cca ve 22.25 hod.) došlo ve stanici Praha hlavní nádraží k poruše na zabezpečovacím zařízení. Tato mimořádná událost, kvůli které nemohly vyjíždět vlaky z hlavního nádraží, ani na něj přijíždět, značně omezila železniční dopravu v Praze a okolí. Porucha trvala přibližně necelé dvě hodiny. S více jak hodinovým zpožděním odjížděly mimo jiné vlaky Sp 1774 Větruše (Praha - Děčín), R 209 Vltava (Praha - Moskva) nebo R 375 Pannonia (Praha - Bucuresti).
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage