..: Koleje Dolnośląskie přepravily o dva miliony cestujících více :..

Impuls 31WE ve stanici Wrocław Główny, foto: Bartosz Dziwak Vratislav — Moderní soupravy, taktový jízdní řád s návaznostmi anebo přidávání spojů mají velmi pozitivní vliv na spokojenost cestujících. Své o tom ví už i polský dopravce Koleje Dolnośląskie, operující především v okolí nedaleké Vratislavi. Po shrnutí statistických údajů z uplynulého roku vyšlo najevo, že se počet cestujících zvýšil o 22 %, což při 9,3 milionech přepravených cestujících za rok činí nárůst o více než dva miliony oproti roku 2016. Podle mluvčího společnost Bogusława Godlewského má pozitivní vliv především moderní vozový park, do kterého dopravce nebývale investuje. Většina nových cestujících dle Godlewského zanevřela na železniční dopravu před mnoha lety, ale nyní se k ní opět vrací, protože je přesvědčuje o své použitelnosti a komfortu, což jsou slova, která se v souvislosti s železniční dopravou v Polsku od devadesátých let prudce vytrácela. Dopravce i nadále plánuje obnovovat svůj vozový park, v souvislosti s Českem ještě zmiňme obnovení provozu v letní sezóně přes hraniční přechod Meziměstí - Mieroszów anebo nasazení nejmodernějších vozidel Newag Impuls na vlacích do Lichkova.

Zdroj: Rynek kolejowy


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 11.1.2018 (8:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Polsko


13.01.2018 (15:14)  
Ještě tak, kdyby JŘ Dolnośląskich Kolejí z Wrocławi do Lichkova lépe navazoval na JŘ ČD! A propojeny KD zamýšlené "premium" spoje se Sp z Lichkova aspoň do Ústí n.O., pokud ne dále... ViZ:Např. v So a Ne Sp 1653 z Pardubic - příjezd Lichkov 09.02 a pokračování do Polska 09.40...Z Polska to je souprava, která vyjede z Wrocławi 06.24 a přijede do Lichkova v 09.00 a pokračování do Ústí n.O. Os 7166 až v 10.33. K čemu je pak ráno Sp. když kysmeme v Lickově tři čtvrtě hodiny! To je jeden příklad za více podobných!
13.01.2018 (5:09)  
On není rozebraný jenom ten most na hranici, ale i celá navazující trať na německé straně, neboť probíhá její zpětné zdvoukolejňování a elektrizace.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
13.01.2018 (1:57)  
A kdy to bylo? Já tam byl na Velikonoce 2016...
13.01.2018 (0:02)  
Nickone, možná tam toho víc nejezdilo proto, protože most z Weglince do Německa byl nějakou dobu uzavřen, takže náklady nejezdily.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
11.01.2018 (15:58)  
Pihou celé té krásy je, že nádraží sice mají opravené fasády, ale jinak jsou liduprázdná. Doslova. Osobní zkušenost z Boleslavce: Z celé velké a krásné (více než 170 let staré) budovy otevřený pouze průchod na peron, vše ostatní prázdné, zamčené a hodně omšelé. Ani záchody nefungovaly, o pokladně, informacích, občerstvení či stánku nemluvě. Vlastně by tam stačila zastávka s přístřeškem, vyšlo by to nastejno. Po celkem velkém nádráží (do něhož ústí nebývalé množství vleček) jsem bloumal poměrně dlouho a nezahlédl tam živáčka ani vagonek. Btw, během tří dnů, co jsem krásnou a zrekonstruovanou dvoukolejku poměrně intenzivně pozoroval (bydleli jsme hned vedle ní) kromě taktových osobáků KD projel jeden jediný vlak.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
11.01.2018 (13:07)  
Jiz i pohrobci PKP se zbavují "kybliku". Nemá náhodou i CD nejvyssí cas poslat "orchestrion" i "Regio(z)novu" do duchodu?
11.01.2018 (8:33)  
Je to pravda, ty vlaky jezdí plné až přeplněné, osobně třeba znám relaci Wrocław - Legnica. Magistrála E30 je už zmodernizovaná od hranic s Německem přes Węgliniec a Legnici až do Wroclawi, na druhou stranu to bude podobně a na Poznaň už je minimálně do Rawicza hotovo. To se to pak jezdí... Sám jsem jel s KD několikrát a vždy k mé plné spokojenosti - příjemný personál a svižně jedoucí EZT. A za ty ceny...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko