..: Nové lokomotivy 3ТE25К2М začínají testování na BAMu :..

3ТE25К2М, foto: Transmashholding Brjansk — Nové dieselové lokomotivy 3ТE25К2М, které zkonstruovali i vyrobili v Brjanském strojírenském závodě (BMZ), patřícím do skupiny Transmashholding Group, byly poprvé představeny v únoru 2017. Nyní mají za sebou úspěšně první část testování v reálném provozu. Domovem se jim na čas stalo depo Kursk a testování probíhalo v centrální části Ruska. Požadavek ze strany budoucího provozovatele – RŽD – byl nájezd minimálně 10 tisíc kilometrů. Lokomotivy najezdily více než 11 tisíc kilometrů a přepravily zhruba 240 000 tun nákladu. Maximální hmotnost vlaku činila 8 230 tun. Testovaly se jak trojdílné, tak i dvoudílné stroje. Nyní se lokomotivy přesunuly do depa Novaja Čara, kde na Bajkalsko-amurské magistrále bude probíhat další část testování v reálném provozu. Zde by měly lokomotivy najezdit minimálně 50 tisíc kilometrů.

3ТE25К2М, foto: Transmashholding 3ТE25К2М je nejvýkonnější dieselovou lokomotivou určenou speciálně pro práci v náročných klimatických podmínkách na tratích se složitým profilem. Je určena pro přepravu vlaků do hmotnosti až 7 100 tun. Projektanti navrhli motor GEVO12, výkon jedné sekce je 3 100 kW. Jsou instalovány elektrické jednotky, které by měly vyžadovat minimální údržbu, palivové, vodní i vzduchové systémy byly navrženy na základě provozních zkušeností v prostředí s extrémně nízkými teplotami. Pro pohodlí strojvedoucích je instalováno nezávislé vytápění jejich kabiny.

V současné době jsou na vozbu dálkových nákladních vlaků na Bajkalsko-amurské magistrále převážně nasazovány lokomotivy 2TE25A a 3TE10MK, které jsou ale schopné přepravovat vlaky do celkové tonáže 5 600 tun. Zvýšení hmotnosti vlaků až na 7 100 tun pomůže zkapacitnění trati bez nutnosti dalších zásahů do infrastruktury. Lokomotivy by měly být v provozu prvotně nasazeny na více než 2 800 km dlouhém úseku na trase Taksimo – Tynda – Novyj Urgal – Komsomolsk – Sovětskaja Gavaň.

Předpokládá se, že do roku 2025 by na Bajkalsko-Amurské magistrále mohlo být v provozu více než 400 lokomotiv 3ТE25К2М.

Zdroje: Gudok, Transmashholding


Vlad Poslat mail autorovi | 14.12.2017 (6:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Rusko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Keprt 
14.12.2017 (8:54)  
743 010-1: motor GEVO 12 je amerického původu, od GE ;-) Fyzicky ho možná už produkují v Rusku - před časem vyšla zpráva o společném podniku Transmašholdingu a GE právě na výrobu motorů v Penze, kde je motorárna "Penzadieselmaš".
editor nebo admin ŽP Vlad  mail  
14.12.2017 (8:26)  
743 010-1: Dají se na BAMu naskládat kontejnery na sebe, jako v USA? Je tam na to dostatečný průjezdný profil? Na fotku či video se dvěma kontejnery na sobě z této tratě jsem ještě nanarazil.
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
14.12.2017 (8:15)  
743 010-1: "a my máme eště největšejší!"
Do prodejny ovoce a zeleniny v České Lípě, přijde v r. 1969 ruská oficírská panička s pucflekem. Prohlíží si ovoce v bedýnkách, ohrnuje nad ním nos a neustále opakuje: "u nas balšóje". Prodavačka se nasere, popadne bednu s melouny, strčí do ní a povídá: "uhněte, musím vystavit angrešt".
14.12.2017 (7:37)  
Stoupa: to mi připomíná naše dávné dětské trumfování - "a my máme eště největšejší!"

Nicméně tonáž přes 7000t, třebaže na naše poměry úctyhodná, nedosahuje až trojnásobné tonáže vlaků na Novém světě.

Lokomotivy to budou asi zajímavé, takové moderní vícespřežné Ludmily. Jsem zvědavý na ty motory, jakého doznaly od Ludmil pokroku...
dopisovatel nebo člen ŽP stoupa  mail  
14.12.2017 (6:37)  
Dekuji za zajímavou informaci.

Douska: Jiz pred léty jsem si zvykl na zvlástní stupnování: "velký-vetsí-nejvetsí-sovetský", prosazoval jsem, ze "Ruské hodinky jsou nejrychlejsí hodinky na svete". ale kam se hrabu na Gruzince: "Sovetský nemocný, je nezdravejsí nemocný na svete"!
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko