..: Aeroexpress zařazuje elektrické jednotky EŠ2 :..

Stadler EŠ2, foto: Stadler Moskva — Od 27. října 2017 nasazuje firma Aeroexpess mezi letištěm Vnukovo a stanicí Moskva Kyjevské nádraží moderní dvouposchoďové soupravy EŠ2 od firmy Stadler. Prozatím operuje jediná šestivozová jednotka EŠ2-024 s kapacitou 700 lidí, z toho 84 v první třídě. Do konce listopadu by mělo jezdit 11 z 16 objednaných vlaků. Ty by již měly zajišťovat obsluhu dvou ze tří hlavní letišť v Moskvě, druhým cílem bude letiště Domodědovo s konečnou stanicí Moskva Pavelecká. Firma Aeroexpress podepsala v únoru 2013 kontrakt na šest šestivozových a šestnáct čtyřvozových (kapacita 396 míst) jednotek EŠ2. Které měly být dodány do května 2015. Kvůli pádu ruského rublu však došlo k redukci zakázky na pouhých 16 jednotek. Některé již kompletní soupravy byly kvůli platební neschopnosti Aeroexpressu odprodány do Ázerbájdžánu a Gruzie. O zakázku se v roce 2012 se svými dvoupatrovými jednotkami ucházela i Škoda Transportation.

Zdroj: RailJournal


Tadeusz | 4.11.2017 (23:39)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Rusko


Korrespondent oder ŽP Mitglied stoupa  mail  
06.11.2017 (13:16)  
pro Martin Grill:

"Ja drugoj takój strany neznaju" - a není jí pomoci
Registrierter Benutzer Martin Grill  mail  
06.11.2017 (12:10)  
...ale pořád se najdou lidí s "nedostatkem informací" (čti obalamucení propagandou), kteří budou tvrdit, že oslabení rublu zemi neuškodilo :)))
Korrespondent oder ŽP Mitglied stoupa  mail  
05.11.2017 (17:01)  
pro Trainman:

Seremetevo je za lidovku, i na Vnukovo jsem musel jet autobusem, nastestí jsem v té "levné" tlacenici nebyl okraden. Po zkusenostech (1972 - 2010) v Mockbe jedine smluvní doprava.
05.11.2017 (15:15)  
Stoupa: Bus na letiště (Šeremetěvo) je taková tradiční lidovka za pár peněz, Taxi (appka yandex taxi, nebo objednané přes dispečink) v pohodě, za hubičku a rychle (po placené dálnici) a i ty "staré Rigy", které už valstně s Rigou nemají nic společného, po modernizaci (ED4M a ED4MKM) mnohdy nabízejí stejný komfort jako pantografy v PIDu, jen je to poměrně drahé, plus jsou obrovsky prostorné. Taková je moje zkušenost.
Korrespondent oder ŽP Mitglied stoupa  mail  
05.11.2017 (5:22)  
Mno, doprava busem, nebo marsrutkou, byla dost desná, taxi nespolehlivé a staré soupravy z Rigy divné. Snad ty Stadlery cestující neznicí.

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2017 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko