..: Postupující elektrizace tratě Lindau - Mnichov :..

EC 191, 18.2. 2009, foto: Tomáš Kubovec Mnichov — Dlouhodobá snaha o zrychlení železničního spojení Mnichova a Curychu pokořila další milník – je známa firma, která provede elektrizaci úseků Mindelheim – Stetten a Memmingen – Leutkirch, ležících na trati, vedoucí z města Lindau přes Memmingen a Buchloe do Mnichova. Práce v hodnotě 13 milionů EUR vykoná společnost SPL Powerlines Germany a zahrnují mimo jiné modernizaci stanic Türkheim a Kißlegg, zvýšení traťové rychlosti a opravu mostů či přejezdů. Stavební práce mají být dokončeny v prosinci 2020. Cílem je snížit jízdní dobu vlaků mezi Mnichovem a Curychem na tři a půl hodiny ze současných čtyř hodin a čtyřiceti minut. Autobusy tuto trasu dnes zvládnou o téměř hodinu rychleji.

Zdroj: Railway Gazette


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 2.11.2017 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Německo Bavorsko /Bayern


registrovaný uživatel stoupa  mail  
03.11.2017 (8:20)  
:-) Cosi mi ríká, ze v Bavorsku je mnoho kopecku!
registrovaný uživatel Trakia 
02.11.2017 (19:37)  
To odbočení z dvoukolejky mi silně připomíná odbočku Dolná Štubňa.
02.11.2017 (14:50)  
No, milník .... Memmnigen - Leutkirch - Kißlegg - Hergetz (60 km) je dost zoufalá jednokolejná regionálka, z Buchloe do Memmnigenu (jednokolejka 48 km) je sice nekolikrát v = 160, ale prakticky se využít moc nedá, z Memmingenu do Hergetzu je v nejlepším případě v = 100 bez nějakých velkých perspektiv. Za 13 milionů EUR (???) tady mohou tak leda podbít kolej a snad "nahnat" 5 minut. Kde chtějí ubrat dalších 55 minut - toť ve hvězdách. I zbývající úseky, většinou bohaté na oblouky, jsou dnes v motorové či elektrické trakci beztak provozovány tak říkajíc "na doraz".

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko