..: Dalších 25 souprav Intercity pro DB :..

Celkový pohled na soupravu, foto: Jiří Bajer Berlín — Zástupci DB a výrobce Bombardier Transportation podepsali ve čtvrtek 30. března 2017 objednávku na dalších 25 patrových vratných souprav, určených pro dálkovou dopravu. Dodávka navazuje na předchozí sérii 27 souprav, které jsou již nasazovány do pravidelného provozu. Celkem půjde o 124 patrových vozů (vložené a řídicí) a 25 elektrických lokomotiv TRAXX třetí generace. Všechna vozidla jsou objednána na základě rámcových smluv mezi DB a Bombardierem uzavřených v letech 2008 a 2013. Nové pětivozové vlaky budou dodávány od roku 2019. Na rozdíl od jejich předchůdců budou řídicí vozy a lokomotivy vybaveny vlakovým zabezpečovačem ETCS Level 2, který umožní provoz mezi Německem a Švýcarskem. Doplněn bude rovněž diagnostický systém, který usnadní údržbu.

Zdroj: Tisková zpráva BT


Jiří Bajer | 31.3.2017 (21:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Dopravci Vozidla

More from Německo


10.04.2017 (16:46)  
CART: Nějak podobně to asi vidí i DB Fernverkehr :-) Elegantní řešení v podobě otevřených přechodů, jako má třeba Panter, je nejenom dražší, ale navíc to nerozeberete bez dílenského zásahu a můžete tedy zapomenout na jednoduché rozšíření soupravy např. během pobytu v obratové stanici. A vzhledem k faktu, že vlaky mají rezervační systém a Němci rádi používají místenky, není přecházení mezi vozy tak obvyklé. Nezávidím však tomu chlapíkovi s minibarem... V rámci rekonstrukcí po letech provozu, jak zřejmě správně předpokládá Ondřej Zaoral, lze vymyslet a dosadit něco lepšího než klasický plechový přechod s návalky.
Registered user CART 
10.04.2017 (12:08)  
ONDREJ ZAORAL - mezivozové přechody mne v dálkové dopravě trápí nejméně. V příměstské to chápu, tam může být v rámci časté cirkulace osob větší pohyb lidí, hledajících místo. Ale v dálkové jdete tak možná do jídeláku, to mi až takové drama nepřijde. Ano, je samozřejmě lepší mít přechod mezi vozy tišší a kultivovanější, ale v seznamu priorit je to pro mne až na snad úplně posledním místě... Budu mnohem raději, když bude mít souprava "plechové" přechody, ale zato bude v pátek a neděli o tři vozy delší...
09.04.2017 (23:02)  
Jiří Bajer: Já myslím, že klientovi je zcela jedno, zda se z pohledu šotoušstva "jedná o ucelenou jednotku" nebo ne. Jako klientovi mi přijde přijde pohodlné projít skze ICE3 aniž bych musel potkat nějaké dveře, otvírat je a pozorovat pod sebou (za patřičného zvukového doprovodu) koleje. Berte to taky tak, že tahle věc bude nejspíše s jednou až dvěma rekonstrukcemi interiéru jezdit tak do roku 2045-50. A to už je dost děsivá představa o "mezivozových přechodech" ve stylu 1950's.
02.04.2017 (22:01)  
Ešus: Potvrzeno v novinách, hrubé stavby budou z Görlitz (budou odtud možná poslední v železe). Nikde není psáno, že jde o jednotku; jde o ucelenou klasickou soupravu, už kvůli možnosti jejího budoucího rozšíření o další vozy (proto ty klasické plechové přechody). Pokud někdo pokládá IC2 za jednotku, tak je vedle jak ta jedle :-)
Correspondent or Member of ŽelPage stoupa  mail  
02.04.2017 (6:10)  
:-) Proti gustu, zádný disputát - Mne se v ICE (vsech typu) "líbí" více, nez v TGV a také proti Twindexxu a jiným výrobkum od Brombardiera, Stadlera nebo Siemense nemám zásadní námitky. Jen v "orchesrionu" a spol. jiz bych se vézt nemusel. :-)
Registered user Ešus 
01.04.2017 (21:01)  
Já Twindexx pokládám za klasickou soupravu, protože jednotka to není ani náhodou. Kdesi už jsem viděl i soupravu červených s jedním bílým apod...
Já si myslím, že v dálkové dopravě je důležitá vnitřní bezbariérovost, a proto se mi IC2 nelíbí.
Registered user chio 
01.04.2017 (9:20)  
Pokiaľ viem, chcú DB s dodávkami ICE4 postupne previesť vybrané trasy IC vlakov do kategórie ICE a na ostatné nasadiť IC2. Klasické súpravy pôjdu preč úplne.

O tom, či sa tak aj reálne stane, rozhodne (ne)záujem cestujúcich, určite nie kvílenie šotoušov na Drehscheibe Online, že Twindexxy na IC nepatria.
01.04.2017 (8:44)  
Ešus: Görlitz, Česká Lípa, Wrocław... Možností pro výrobu hrubých staveb je několik. (Zatím jsou všechny hrubé stavby patrových vozů DB z Görlitz. Zatím...) Konečná montáž v Bautzen je však tutovka. Mezivozový přechod je takový, jaký si DB objednalo. Těžko říct, proč to pořád takto chtějí - že by kompatibilita se všemi klasickými vozy, které mají, a tím možnost kombinace ve vlacích v případě potřeby? Neklidný chod byl, pokud vím, vyřešen výměnou tlumičů za jiný typ.
Registered user Ešus 
01.04.2017 (0:10)  
Bautzen se dá čekat, část výroby pater tam přesunuli z Görlitz. Základní části asi vyjedou z České Lípy, ne?
Blahopřát? Nevím nevím. Tento Wackeldackel je vlastně modernizované Bmto a představa, že někdy v roce 2055 se bude stále přecházet mezi vozy po plechu, se mi dost hnusí. Ještě jsem tím nejel, ale jestli něco neudělali s tím houpáním, je to k ničemu. Proč si pak platit za Fernverkehr, když můžu mít to samé v regionálce?
Correspondent or Member of ŽelPage stoupa  mail  
31.03.2017 (22:09)  
Slusí se blahoprát! A já mám neskrývanou radost, ze se mohu vozit v necem novém. Bude se to vyrábet alespon z cásti v Bautzen?

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2017 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko