Berlín — Zástupci DB a výrobce Bombardier Transportation podepsali ve čtvrtek 30. března 2017 objednávku na dalších 25 patrových vratných souprav, určených pro dálkovou dopravu. Dodávka navazuje na předchozí sérii 27 souprav, které jsou již nasazovány do pravidelného provozu. Celkem půjde o 124 patrových vozů (vložené a řídicí) a 25 elektrických lokomotiv TRAXX třetí generace. Všechna vozidla jsou objednána na základě rámcových smluv mezi DB a Bombardierem uzavřených v letech 2008 a 2013. Nové pětivozové vlaky budou dodávány od roku 2019. Na rozdíl od jejich předchůdců budou řídicí vozy a lokomotivy vybaveny vlakovým zabezpečovačem ETCS Level 2, který umožní provoz mezi Německem a Švýcarskem. Doplněn bude rovněž diagnostický systém, který usnadní údržbu.
Zdroj: Tisková zpráva BT
1 2 | Zpráv na stránku: |
Prechod se da casem zmenit, pokud bude DB chtít. Existují alternativy ke "klasice" UIC 561, které jsou s ni dokonce kompatibilni a celkem bezne se u nekterych provozovatelu pouzivaji.
Já si myslím, že v dálkové dopravě je důležitá vnitřní bezbariérovost, a proto se mi IC2 nelíbí.
O tom, či sa tak aj reálne stane, rozhodne (ne)záujem cestujúcich, určite nie kvílenie šotoušov na Drehscheibe Online, že Twindexxy na IC nepatria.
Blahopřát? Nevím nevím. Tento Wackeldackel je vlastně modernizované Bmto a představa, že někdy v roce 2055 se bude stále přecházet mezi vozy po plechu, se mi dost hnusí. Ještě jsem tím nejel, ale jestli něco neudělali s tím houpáním, je to k ničemu. Proč si pak platit za Fernverkehr, když můžu mít to samé v regionálce?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.