..: Necelá padesátka vozů z Rakouska rozšíří flotilu ČD :..

Amz ÖBB Praha — České dráhy pokračují v nákupech vozů ze zahraničí, konkrétně od Rakouských spolkových drah (ÖBB). Aktuální várka čítá celkem 47 klimatizovaných „emzet“ konstrukce UIC Z1 a skládá se z 4 vozů Amz, 41 vozů Bmz a 2 vozů WRmz. Vozy jsou schopny provozu maximální rychlostí 200 km/h, samozřejmostí jsou uzavřený systém WC, klimatizace a zásuvky 230 V. ČD deklarují jejich převzetí do konce ledna, přibližně třetinu z nich ihned nasadí do provozu. Zbylé vozy musí projít kontrolou podvozků, po dosažení příslušných kilometrických proběhů je čeká vyvazovací oprava spojená s aplikací korporátního nátěru.

České dráhy již v minulosti od ÖBB odkoupily mimo jiné ojeté vozy řad Bmz229, Bmz234, Bmz235, ABmz346, WRmz817 a Bcmz834.

Zdroj: Železničář


RaPa Poslat mail autorovi | 18.1.2017 (11:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
18.01.2017 (21:12)  
M 474 003: Nezlobte se, ale jako cestujícího mě takové věci opravdu nenapadají. Do vlaku nastoupím, najdu místo a toto zaujmu. Dále se věnuji buď četbě, případně čumění z okna, nebo spánku. Příležitostně navštívím WC.
Ale otevírat nějaké skříňky nebo nějaké stropy mi přijde podobně blbý nápad, jako třeba v chodbičce souložit. Také to někomu může přijít vzrušující, podobně jako otvírat nějaké dekly a hledat tam... co vlastně?
Iniciativu ČD vítám, jen ať mizí ty šroty koženkové tam, kde měly skončit už před dvaceti lety. Zachovat jich deset jako muzejní a pápá.
18.01.2017 (20:22)  
M474 Otevřte si pojistkovou skříň u baterek.Otevřte si strop na představku.
A co tam má bejt?
(upřesním: co tam má bejt tak důležitýho pro komfort a bezpečnostt cestujících? Jsou tam upadaný vodiče, prorezlý nosníky, potenciální ohniska požáru nebo sršní hnízda? Tak to je fakt blbý.)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.01.2017 (17:23)  
Vozy prodávané VEB-K (Kombinat) Bauzen, vyrobené vsak ve VEB Halberstadt, nikdy "nedorostou" second-handu od ÖBB. Paradoxem je, ze subjektivne (na EC) jsou vozy od ÖBB dokonce lepsí, nez srovnatelené vozy, které pouzivá DB.
registrovaný uživatel Sim 
18.01.2017 (16:55)  
Tyjo, ze by modri po letech slibovani taky sahli ke skutkum a poslali nejake exOBB emzety i na Plzen, kdyz uz jich budou mit tolik?

M 474 003 > ja bych s dovolenim byl s takovymi tvrzenimi opatrny, bautzeny muzou mit klidne pozlaceny dvojkoli, ale furt to bude vagon, ktery koncepcne oproti temto vozum zastarava o jednu generaci.
registrovaný uživatel CART 
18.01.2017 (15:57)  
JOSEF HOŠEK - jelikož jde o pozůstatek po ÖBB, tak do toho tehdy neměly ČD moc co mluvit. :)))
A použití to u nás samozřejmě nemá (a ještě dlouho mít nebude), ale jde o to, že lze tyhle vozy použít případně na třeba EC do Německa, nebo tak něco... Anebo to samozřejmě lze při nejbližší revizi přeznačit na 160, a možná jsou pak třeba méně časté revize...
18.01.2017 (15:43)  
Je to sice krásné, ale trochu mne vždy zaráží deklarovaná rychlost 200km/h...., když se u nás dá místy jet i 160km/h :-) občas.... . Snad se dožiji doby, kdy koridory budou opravdu koridory. Již 27 let od revoluce tomu říkáme koridor, ale je s koridory to nemá nic společného...
18.01.2017 (15:30)  
Víte co? Otevřte si pojistkovou skříň u baterek.Otevřte si strop na představku.

Zlaté Bautzeny.
18.01.2017 (15:09)  
Slava. To slibuje dalsi vylepseni nekoridorovych rychlikovych spoju, kde je jeste mozne potkat bezne srot.
registrovaný uživatel DannyfromCZ  mail  
18.01.2017 (13:35)  
Škoda, že se nekupují žádné velkoprostory Bmpz. Tam mně ty sedačky přijdou ještě pohodlnější než v oddílech.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
18.01.2017 (13:16)  
Uz se tesim ze je i na EC uvidím
  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko