..: Necelá padesátka vozů z Rakouska rozšíří flotilu ČD :..

Amz ÖBB Praha — České dráhy pokračují v nákupech vozů ze zahraničí, konkrétně od Rakouských spolkových drah (ÖBB). Aktuální várka čítá celkem 47 klimatizovaných „emzet“ konstrukce UIC Z1 a skládá se z 4 vozů Amz, 41 vozů Bmz a 2 vozů WRmz. Vozy jsou schopny provozu maximální rychlostí 200 km/h, samozřejmostí jsou uzavřený systém WC, klimatizace a zásuvky 230 V. ČD deklarují jejich převzetí do konce ledna, přibližně třetinu z nich ihned nasadí do provozu. Zbylé vozy musí projít kontrolou podvozků, po dosažení příslušných kilometrických proběhů je čeká vyvazovací oprava spojená s aplikací korporátního nátěru.

České dráhy již v minulosti od ÖBB odkoupily mimo jiné ojeté vozy řad Bmz229, Bmz234, Bmz235, ABmz346, WRmz817 a Bcmz834.

Zdroj: Železničář


RaPa Poslat mail autorovi | 18.1.2017 (11:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 10      Zpráv na stránku:   
22.01.2017 (21:31)  
budu mnohem radsi, kdyz vymeni 10A pojistku za 13A, nez abych mel pulhodiny zpozdeni...
stoprocentni jistota je se hrebikem, to se zpozdeni uplne vylouci
22.01.2017 (17:48)  
Já mám sice jen SOU ale vyhlášku 50 §7 1000V.Moje mistrová by mně sežrala kdybych vyměnil pojistku 10A za 13A.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
22.01.2017 (16:32)  
Pro M 474 003:

Jó, prechodové jevy, odrazené vlny, (Vy je zde nazývate "spicky") jsou svina. :-) Pro studenty, projektanty i pro ty, kdo "to" musí opravovat.
registrovaný uživatel JOHNZ 
22.01.2017 (15:39)  
bartik09: No, pokiaľ to nahradenie poistky povedie k preťaženiu nejakého vedenia a k s tým spojenému požiaru, tak možno ani nie.
22.01.2017 (14:28)  
Tak za sebe muzu rict, ze budu mnohem radsi, kdyz nejakej M 474 vymeni 10A pojistku za 13A, nez abych mel pulhodiny zpozdeni, protoze se bude cekat na vyrazeni vozu ze soupravy.
22.01.2017 (14:17)  
Mám zkoušky z vyhlášky 50 §7 nad 1000V

Ono tam neteklo 13A ani 10A ale výzbroj odebírala takové špičky při stahovačce, tak se tam prostě dávala upravená pojistka. Některé vozy takhle upravené přišly už z Rakouska. Tam do všeho tekla voda, špatný izolační odpor jsem naměřil pouhým měřákem, napájeným 9V baterií. Ty vozy původně z výroby neměly klimatizaci, přidělávala se tam v Rakousku a všechno bylo takovým šíleným způsobem nabastlené, kde bylo kdysi trochu místa a přístupnost, to obsadily dodělané komponenty klimatizace. Hlavně ty vozy se skládacími dveřmi. Kromě topení byly raritou používané žárovky E27, to jsem na vozidlech do té doby neviděl.

Mně se to taky nelíbilo, ale byl jsem poučen, že do vozu už jsou prodané místenky a že by se muselo vracet jízdné včetně nějakých poplatků. Raritou bylo zařazení vozu s čerstvě vyhořelým kaloriferem, tam byly vyměněny akorát spirály a po celém voze se šířil smrad ze spálené izolace.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
22.01.2017 (13:13)  
pro Pavel Randák:

Jiz za "studia" na SPSE byla tzv. "vecná", nebo upravená pojistka synonimum slova "sebevrazda".
registrovaný uživatel kave 
22.01.2017 (10:48)  
Pavel Randák:

Nemějte obavy, už to neudělá. Byl od Jančury vyhozen.
22.01.2017 (10:03)  
>M474 ...
pojistka neměla vypadávat, přesto vypadávala. 13A pojistka tam mechanicky nešla, ani nesměla, takže jsem si jí musel v dílně upravit rozbrušovačkou
To je strašný ... Jen doufám, že nemáte zkoušky z vyhlášky 50.
21.01.2017 (20:22)  
Na Berounech se zkoušela jednotka 471+071+071+971. Problém byl hlavně v tom, že se nevešla v Praze do šturců. Svého času také jezdila jednotka 471+071+471, ale to bylo spíše z důvodu momentálního výpadku 971 a plonkového motoráku.
  1 2 3 4 5 6 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko