Praha — České dráhy pokračují v nákupech vozů ze zahraničí, konkrétně od Rakouských spolkových drah (ÖBB). Aktuální várka čítá celkem 47 klimatizovaných „emzet“ konstrukce UIC Z1 a skládá se z 4 vozů Amz, 41 vozů Bmz a 2 vozů WRmz. Vozy jsou schopny provozu maximální rychlostí 200 km/h, samozřejmostí jsou uzavřený systém WC, klimatizace a zásuvky 230 V. ČD deklarují jejich převzetí do konce ledna, přibližně třetinu z nich ihned nasadí do provozu. Zbylé vozy musí projít kontrolou podvozků, po dosažení příslušných kilometrických proběhů je čeká vyvazovací oprava spojená s aplikací korporátního nátěru.
České dráhy již v minulosti od ÖBB odkoupily mimo jiné ojeté vozy řad Bmz229, Bmz234, Bmz235, ABmz346, WRmz817 a Bcmz834.
Zdroj: Železničář
stoprocentni jistota je se hrebikem, to se zpozdeni uplne vylouci
Jó, prechodové jevy, odrazené vlny, (Vy je zde nazývate "spicky") jsou svina. :-) Pro studenty, projektanty i pro ty, kdo "to" musí opravovat.
Ono tam neteklo 13A ani 10A ale výzbroj odebírala takové špičky při stahovačce, tak se tam prostě dávala upravená pojistka. Některé vozy takhle upravené přišly už z Rakouska. Tam do všeho tekla voda, špatný izolační odpor jsem naměřil pouhým měřákem, napájeným 9V baterií. Ty vozy původně z výroby neměly klimatizaci, přidělávala se tam v Rakousku a všechno bylo takovým šíleným způsobem nabastlené, kde bylo kdysi trochu místa a přístupnost, to obsadily dodělané komponenty klimatizace. Hlavně ty vozy se skládacími dveřmi. Kromě topení byly raritou používané žárovky E27, to jsem na vozidlech do té doby neviděl.
Mně se to taky nelíbilo, ale byl jsem poučen, že do vozu už jsou prodané místenky a že by se muselo vracet jízdné včetně nějakých poplatků. Raritou bylo zařazení vozu s čerstvě vyhořelým kaloriferem, tam byly vyměněny akorát spirály a po celém voze se šířil smrad ze spálené izolace.
Jiz za "studia" na SPSE byla tzv. "vecná", nebo upravená pojistka synonimum slova "sebevrazda".
Nemějte obavy, už to neudělá. Byl od Jančury vyhozen.
pojistka neměla vypadávat, přesto vypadávala. 13A pojistka tam mechanicky nešla, ani nesměla, takže jsem si jí musel v dílně upravit rozbrušovačkou
To je strašný ... Jen doufám, že nemáte zkoušky z vyhlášky 50.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.