..: Doplňte si svůj knižní jízdní řád pro rok 2017 :..

Srovnání KJŘ 2016 SŽDC (nahoře) a ČD (dole, bez vlaků konkurence), foto: SŽDC/ČD Praha (aktualizováno 12.12. 20:07) – Počínaje dneškem jezdí vlaky v České republice podle nového jízdního řádu. Pokud jste si zakoupili knižní jízdní řád vydávaný Českými drahami, možná se vám zdá, že není úplný. Takzvaný národní dopravce si totiž stejně jako loni u Správy železniční dopravní cesty objednal tabulky jízdního řádu bez komerčních vlaků provozovaných jinými dopravci, tudíž v bibli šotoušů spoje RegioJetu, LEO Expressu, Arrivy vlaky a Slezských zemských drah jednoduše nenajdete. Aby byl váš výtisk opět kompletní, připravte si tiskárnu, nůžky, lepidlo a pevné nervy. I letos přinášíme doplnění jízdního řádu, které pro vás tentokrát připravil náš čtenář Jan Táborský. K zaslaným přelepkám dodává: „Vzhledem k tomu, že České dráhy v JŘ 2016/17 nezměnily svůj přístup a nezahrnuly do knižního JŘ soukromé dopravce (a já jim to nezazlívám, jen se s tím nehodlám smířit), vytvořil jsem přelepky pro doplnění těchto dopravců. Tyto přelepky vám nabízím ke zveřejnění na ŽelPage, neboť se domnívám, že se najdou i jiní, kteří by si rádi doplnili soukromníky do KJŘ.“

>> Stáhnout doplnění JŘ 2017 <<

Aktualizováno 12. 12. 2016 20:07 – pokud jste si soubor stáhli před aktualizací, stáhněte si prosím novou verzi (drobné opravy chyb).

I v novém železničním roce vám přejeme šťastnou cestu vlakem, ať už je jeho barva jakákoliv!


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 11.12.2016 (17:10)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
15.12.2016 (20:36)  
A ještě ad Google. Víte někdo, jak se do Google maps data o jízdních řádech dostávají? Nemusí je tam náhodou "nasypat" dopravce? Nebo je aspoň dodat v nějakém požadovaném formátu? Nevím - jenom se ptám povolanějších.
15.12.2016 (20:34)  
V KJŘ ČD jsou všechny vlaky vedené v objednávce MDČR a krajů, tudíž i rychlíky Plzeň–Most a osobáky na tratích 149, 228 a 229. Výmaz byl proveden pouze u vlaků komerčních.

To je nepřesné. Výmaz byl proveden pouze u komerčních vlaků neČD dopravců. A to je opět nesystémové řešení.
registrovaný uživatel JanO 
15.12.2016 (15:46)  
Že v jízdním řádu ČD nejsou vlaky Leoše a Jančury ještě chápu, ale hlava mi nebere, proč vyškrtli vlaky SZD nebo neuvádí Hvozdnický expres. To se nad jako konkurence brát nedá, naopak se dá se předpodkládat, že při cestě za těmito vlaky použiji služeb ČD.
registrovaný uživatel Dale Cooper  mail  
15.12.2016 (14:38)  
Pochopte konečně, že Google (a ani nikdo jiný, "soukromý") NEMÁ povinnost něco zobrazovat, uvádět, že zobrazuje jen něco a podobně.
Každý z vás pindalů si může udělat svůj šoto-vyhledávač a tam si zobrazovat, co je libo.
Nebo by snad měla zasáhnout naše mocná EU a určit direktivně, že se musí zobrazovat i "národní dopravce"? Aby to dopadlo jako s prohlížeči ve Windows? Jak musela být dána volba?
Sám žluťáka rád nemám a v jeho busu nebo vlaku mě nikdo neuvidí, ale tohle strkání rypáku, kam nepatří se mi hodně ekluje.
dopisovatel nebo člen ŽP stoupa  mail  
15.12.2016 (5:17)  
Pro (gp):

Bohuzel, jako neskrývaný karbonomilec s Vámi musím skoro souhlasit. Skoro proto, ze nekteré stroje nejezdí na prihrátou, ale na prehrátou páru!
registrovaný uživatel (gp) 
14.12.2016 (23:27)  
P.L.: von by to vůbec nebyl špatnej byznys mít extra vyhledávač spojení pro šotouše a extra pro normální lidi a extra pro zájemce o minimální uhlíkovou stopu třeba. Ale ty data nejsou. Stát, který je po dopravcích tvrdě požaduje, je prostě nedá a radši s nima podloudně kšeftuje. Což by teda mělo být proti srsti jak zastáncům volného trhu, neboť konkurence vyhledávačů spojení by hledání zlepšila, tak levicovým progresivistům, protože šotouši, karbominimalisté a jiné menšiny jsou diskriminovány v přístupu k dopravě. A to máme ještě rezervy v tom, že cis jř nedrží informaci o tom, jestli je lokomotiva na páru mokrou, nebo přihřátou!
14.12.2016 (12:48)  
... ale za jejich chybu pokládám absenci upozornění, "že to není všechno", resp. že je to jenom hooodně maličké něco. Jestli je to chyba podle zákona netuším. Různí vykukové se v těchto případech vymlouvají na "ty malý písmenka", jenže tady ani žádný malý písmenka nejsou. Závažnost vidím právě v počtu uživatelů Google vs. KJŘ.
14.12.2016 (12:28)  
Petr Lešek - Google je soukromá firma, která žádá o otevřená data. Bohužel stát odkáže na firmu, která data tají. Takže Google zpracuje to, co dostane odjinud... Že to není všechno, není jejich chyba
dopisovatel nebo člen ŽP stoupa  mail  
14.12.2016 (12:28)  
pro Petr Lesek:

Je preci jen rozdíl mezi fér chováním, zákonem a tzv. morálkou. Google je soukromý subjekt a zverejní jen to, co si tam nekdo "povesí". Co nad to jest, je od dábla a stát a jím ovládané organizace za to neplatí.

Obdobne ani morálku si nemohu ani vytapetovat. Jen zákon muze stát vymáhat.
14.12.2016 (11:33)  
No, přesto i soukromá firma se může chovat fér. Pokud vlezu do soukromé provozovny, která má nade dveřmi štít "Informace", řeknu, že chci jet z Brna do Pardubic, a oni mi doporučí koupit si osla, za fér jednání to nepokládám. Adekvátní by mi přišla třeba reakce: "Naši partneři se na danou relaci nespecializují. Spolupracujeme i s prodejci oslů, osel je ale pro danou cestu vyloženě nevhodný. Zkuste konkurenci." Ano, větu "Zkuste konkurenci" od seriózních poskytovatelů čehokoli opravdu slýchám.
Tudíž mě mrzí, že na základě informací z Google může člověk nabýt dojmu, že z Brna do Pardubic se jezdí přes Prahu nebo přes Olomouc (vyhledávač to tak opravdu nabízí). A s ohledem na počet uživatelů Google to vnímám jako větší průšvih, než že v KJŘ chybí soukromí dopravci (opět s ohledem na počet uživatelů KJŘ).
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko