..: Pozvánka: Od šotouše ke strojvedoucímu :..

stanoviště ET 41, foto: Michal Šimek Česká Třebová — Chtěli byste řídit lokomotivu? O profesi strojvedoucího panuje mnoho zkreslených, zavádějících nebo i romantizujících představ. Jen málo kdo  z těch, co tuto profesi nevykonávají, však ví, jak je to doopravdy. Firma LokoTrain si pro všechny fanoušky, zájemce o profesi strojvedoucího i studenty, kteří by se jednou strojvedoucím chtěli stát, připravila blok přednášek nazvaný Od šotouše ke strojvedoucímu, na který si Vás tímto dovolujeme pozvat. Přednášet budou strojvedoucí – instruktoři a lidé z vedení firmy LokoTrain.

180 011 strojvedoucí, foto: Michal Valošek Víte co vše musí uchazeč o práci strojvedoucího splňovat a čím se řídit? Jak se stát strojvedoucím? Kolik stojí zkoušky, abych mohl vykonávat práci strojvedoucího? Jak se řídí lokomotivy Vectron? Jak vypadají a jak se řídí polské lokomotivy ET22/ET41? Jak tyto lokomotivy fungují a jaké jsou podstatné odlišnosti od jejich českých vrstevnic? Jaké všechny lokomotivy jezdí po českých kolejích? Jak probíhá směna strojvedoucího a co vše musí dnes sám znát, umět a vykonávat? Co se strojvedoucím také přihodí při výkonu jejich povolání? Pokud chcete znát odpovědi nejen na tyto otázky, přijďte 22. 8. 2016 v 10.00 do školícího centra LokoTrain v České Třebové na ulici Školní 353. Přednášky jsou pro všechny zájemce zdarma. Jestliže Vás nabídka přednášek oslovila a chtěli byste se zúčastnit, tak se prosím pro zajištění dostatečné kapacity přednáškové místnosti, předem přihlaste na e-mailu andrea.simkova@lokotrain.eu.

Siemens Vectron ELL 193.220, LokoTrain, Břeclav, foto: Siemens Mobility Společnost LokoTrain s.r.o. je součástí skupiny Energetického a průmyslového holdingu a zaměřuje se na poskytování komplexních služeb v oblasti drážní dopravy. Cílem společnosti je poskytovat služby dopravcům na vysoké úrovni, s využitím nejmodernějších lokomotiv, odborného personálu a moderního dispečerského aparátu.


LokoTrain Poslat mail autorovi | 4.8.2016 (10:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Pozvánky

Ďalšie z regiónu ČR Pardubický Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
13.08.2016 (12:55)  
Renault Megane - vymena zarovky u predniho svetlometu (uz nevim zda P ci L) je neresitelna v terenu. Dokonce to neumi kazdy servis, je treba specialni pripravek od firmy .
08.08.2016 (16:16)  
Na nejmodernější soupravě metra (Siemens Inspiro) se při výměně žárovky ve světlometu musí provést nácvik evakuace cestujících z vlaku - je potřeba sklopit "padací most", čemuž předchází asi sedum tisíc sto čtyřicet vosum jinejch úkonů.
dopisovateľ alebo člen ŽP stoupa  mail  
07.08.2016 (13:32)  
.. no, pri minus 20 stupnu a metrové snehové nadílce výmena zarovky u S 120 L zrovna snadná nebyla... :-)
dopisovateľ alebo člen ŽP CzechDave  mail  
06.08.2016 (17:26)  
Ohledně tech světel (omlouvám se za OT): u Trabanta i Škody 1xx (oboje jsem vlastnil a servisoval) nebylo třeba natáčet kola, ale světlomet se dal snadno vyjmout po sundání jeho rámečku, tím se zpřístupnil konektor a objímka žárovky. Podobně to mají další auta z té éry - třeba i můj Jeep XJ Cherokee to má úplně stejně. Rozborka půlky auta kvůli výměně prasklé žárovky je specialitou až dnešních moderních vozidel zejména francouzské a italské provenience.
dopisovateľ alebo člen ŽP stoupa  mail  
06.08.2016 (1:07)  
Pro Chary:
- dolévání maziva ridici zajisté prístupné je, ba i merka oleje, ale smí si ridic sám vystavit protokol znackového autoservisu o doplnení maziv? Nesmi.
- problém predních zárovek - skoda 120L, Trabant, Opel Omega - jen pod urcitým úhlem natocení predních kol. U medveda servisem vyslovne nedoporuceno.Zde je jasný rozpor v predpisech VB i Policie na stranè jedné a predpisech výrobce na strane druhé.
Vrcholem byla/je výmena klínového remene u Trabanta. Snazsí je v demontovat motor, nez vymenit klínový remen. Návod uvádí nutnost demontovat blatník (!)
05.08.2016 (21:57)  
Má alespoň číslo na znalého opraváře?
Číslo na opraváře má. Stejně tak má opravář číslo na fíru. No a protože (na některých typech lokomotiv) vidí opravář z tepla kanceláře on-line co se na mašině děje, může naopak zavolat strojvedoucímu co mu hrozí a na co si dát bacha. :)
I když teda málokdo se v tom systému hrabe jenom tak z nudy a závadu řeší až když mu přijde SMS nebo jí nahlásí Telerail. Alespoň takhle je to u Schade.
editor alebo admin ŽP Chary  mail  
05.08.2016 (21:56)  
Když už jste tak krásně odbočili, tak si dovolím zeptat - které že to je auto, kde nelze vyměnit žárovku v předním světlometu bez toho, aby se (tedy na dílně) musely sundavat nějaký plechy a kdesicosi, čili v terénu neřešitelné? A to prasklá žárovka není jaksi závada, ale "provozní kapalina", když se to tak vezme, a řidič je povinnen si to zvládnout sám, že?

Stoupo, dolévání maziva tam, kde to je řidiči přístupné (tj. standardně do motoru, nikoliv třeba do převodovky), je stále ještě v jeho moci.
dopisovateľ alebo člen ŽP stoupa  mail  
05.08.2016 (18:18)  
pro topic:

zanechme diskusí co je doplòvání provozních hmot a opravy a udrzování. I já mohu upresnit, ze ke Skode 120 L ondyno patrila i vodní vazelina. Vadný termostat bylo lze opravit pouhým poklepem - stacilo k odstranení vzduchové bubliny a termostat zase fungoval. Inu DoDo. :-)
Naproti tomu dnes maziva ni brzdová kapalina nejsou laikum povoleny, jen to palivo a ostrikovac....
dopisovateľ alebo člen ŽP topič  mail  
05.08.2016 (17:19)  
stoupa: Řekl bych, že pravdu mám. Já psal o opravách a ne o dolévání provozních kapalin (voda do ostřikovače, olej do motoru, brzdová kapalina)a paliva do nádrže. Časy, kdy jsem v žigulíku vozil kabel od rozdělovače, svíčku, palec, kombinačky a šroubovák jsou dávnou minulostí. Škodovkáři 105-125 pak benzínovou hadičku a termostat. :-)
dopisovateľ alebo člen ŽP stoupa  mail  
05.08.2016 (17:15)  
pro topic:

Nemáte pravdu, vasnosti, Vodu do ostrikovace v gumokolu dolévati lze! :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2017 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko