..: Pozvánka: Od šotouše ke strojvedoucímu :..

stanoviště ET 41, foto: Michal Šimek Česká Třebová — Chtěli byste řídit lokomotivu? O profesi strojvedoucího panuje mnoho zkreslených, zavádějících nebo i romantizujících představ. Jen málo kdo  z těch, co tuto profesi nevykonávají, však ví, jak je to doopravdy. Firma LokoTrain si pro všechny fanoušky, zájemce o profesi strojvedoucího i studenty, kteří by se jednou strojvedoucím chtěli stát, připravila blok přednášek nazvaný Od šotouše ke strojvedoucímu, na který si Vás tímto dovolujeme pozvat. Přednášet budou strojvedoucí – instruktoři a lidé z vedení firmy LokoTrain.

180 011 strojvedoucí, foto: Michal Valošek Víte co vše musí uchazeč o práci strojvedoucího splňovat a čím se řídit? Jak se stát strojvedoucím? Kolik stojí zkoušky, abych mohl vykonávat práci strojvedoucího? Jak se řídí lokomotivy Vectron? Jak vypadají a jak se řídí polské lokomotivy ET22/ET41? Jak tyto lokomotivy fungují a jaké jsou podstatné odlišnosti od jejich českých vrstevnic? Jaké všechny lokomotivy jezdí po českých kolejích? Jak probíhá směna strojvedoucího a co vše musí dnes sám znát, umět a vykonávat? Co se strojvedoucím také přihodí při výkonu jejich povolání? Pokud chcete znát odpovědi nejen na tyto otázky, přijďte 22. 8. 2016 v 10.00 do školícího centra LokoTrain v České Třebové na ulici Školní 353. Přednášky jsou pro všechny zájemce zdarma. Jestliže Vás nabídka přednášek oslovila a chtěli byste se zúčastnit, tak se prosím pro zajištění dostatečné kapacity přednáškové místnosti, předem přihlaste na e-mailu andrea.simkova@lokotrain.eu.

Siemens Vectron ELL 193.220, LokoTrain, Břeclav, foto: Siemens Mobility Společnost LokoTrain s.r.o. je součástí skupiny Energetického a průmyslového holdingu a zaměřuje se na poskytování komplexních služeb v oblasti drážní dopravy. Cílem společnosti je poskytovat služby dopravcům na vysoké úrovni, s využitím nejmodernějších lokomotiv, odborného personálu a moderního dispečerského aparátu.


LokoTrain Poslat mail autorovi | 4.8.2016 (10:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Pozvánky

Weitere aus ČR Pardubický Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Korrespondent oder ŽP Mitglied topič  mail  
05.08.2016 (15:52)  
Ono to bude na moderních mašinách podobně jako u dnešních automobilů. Všechno zadeklovaný, prošpikovaný drátama a bez PC máloco opravitelného. Při focení v Kanadě se s námi dali do řeči strojvedoucí (engineer) a vlakvedoucí odskočivší si na cígo z u nás zastavivšího vlaku a na dotaz na některé technické parametry jeho lokomotivy nám engineer řekl, že má výkon 4.400 HP, ale počet válců neznal a tak ochotně přeskákal koleje, vylezl na ochoz, pozotvíral dveře na kapotě a spočítal hrnce. Doba. kdy se dalo ldacos opravit na trati, vědělo-li se kam šáhnout a jak si pomoci jsou nenávratně pryč. Doba mechanická se změnila na dobu elektronickou. :-)
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
05.08.2016 (13:40)  
pak preji prijemné modlení. A má alespon platné telefoní císlo na znalého opraváre?
05.08.2016 (13:15)  
Ad stoupa:
Kdo provozuje a rídí, mel by aleson vedet...
Obávám se, že v případě moderních asynchronních mašin bude to "aspoň vědění" sice hezké, ale prakticky k prdu, protože v případě většiny poruch se může fíra většinou tak maximálně začít modlit k příslušné skříňce ve strojovně...
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
04.08.2016 (21:19)  
nejsme ve sporu. Jako doplnek ano, jako zaklad ne. A i v CR je to jen otazka SW a kdo to zaplatí. Jinak mi v nabidce schází opravy a udrování. Kdo provozuje a rídí, mel by aleson vedet...
04.08.2016 (19:04)  
Stoupa: ja jsem absolvoval v DE kurz a dost casu jsme am projezdili na 'Train Simulatoru'. Pravda jezdit se tam clovek nenauci, od toho je pak jizdni zacvik, ale pro nacviceni 'logiky' navesti, ovladani VZ, sepisovani rozkazu, zakladni prace s radiostanici atp. je tehle simulator skoro k nezaplaceni a je jen na skodu, ze v CR tahle moznost neni
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
04.08.2016 (18:36)  
Hlavne nepostavi celou vyuku na ovládání MS Train Simulator, jak se o to pokusil extení dodavatel v SRN. EPH a jejich kosilacum by to bylo podobné.
Registrierter Benutzer j-din 
04.08.2016 (17:59)  
Kamarád jezdí pro ČD CARGO a povídal, že už ho to jaksi nebaví. Potřeboval by spíše přednášku "Od strojvedoucího k šotoušovi".
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko