..: ČD rozšiřují flotilu vozů s WiFi, jejich počet přesáhne 500 :..

Piktogramy včetně piktogramu wi-fi sítě, foto: Matouš Danielka Praha — České dráhy vyhlásily veřejnou zakázku na dodávku a implementaci technologie pro bezdrátové připojení k internetu do celkem 89 osobních vozů. Dopravce pro tento vítaný upgrade vybral 62 vozů řady Bdpee231, 12 vozů řady ABmz346 a 15 vozů řady ABpee347, díky čemuž se cestující již v prvním pololetí příštího roku připojí k WiFi na dálkových linkách Praha – Tábor – České Budějovice – Linec, Praha – Plzeň – Cheb / Železná Ruda, Praha – Hradec Králové – Trutnov a Praha – Přerov – Otrokovice – Staré Město – Luhačovice. Na realizaci zakázky za bezmála 19 mil. Kč bez DPH (210 tis. Kč za 1 vůz) bude mít zhotovitel šest měsíců od nabytí účinnosti smlouvy. Součástí plnění je i poskytování servisu po dobu tří let od dodání technologie do posledního vozu.

České dráhy v současné době disponují celkem 437 vozy s WiFi připojením (viz tabulka), hlavními zástupci této flotily jsou jednotky Pendolino, railjet, RegioPanter, RegioShark a InterPanter. Po realizaci aktuálně vypsané zakázky počet vozů s bezdrátovým připojením k internetu vzroste na 526.

Tabulka: Vozy ČD vybavené bezdrátovým připojením k internetu
Řada Počet vozů Poznámka
Pendolino (680)497× 7 vozů
ČD railjet497× 7 vozů
RegioPanter768× 2 vozy + 20× 3 vozy
InterPanter624× 3 vozy + 10× 5 vozů
RegioShark (844)6231× 2 vozy
Apee13910
Ampz14311
Ampz1469
Bdmpz2279
Bhmpz2289
Bmz2304
Bdmpee23340
Bmz24115
Bmz24526
ARmpee8326
CELKEM437

Zdroje: Věstník veřejných zakázek, České dráhy


RaPa Poslat mail autorovi | 27.9.2016 (20:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Komín  mail  
28.09.2016 (17:01)  
Pavel Dvořák: určitě budou
Registrierter Benutzer 55p 
28.09.2016 (16:54)  
Budou mít wifi i rekopatra a rekosysly pro pražské příměsto? To by bylo dalších 15 (12 + 3) vozů.
Registrierter Benutzer R.U.R.  mail  
28.09.2016 (16:02)  
Koukám, že Honza má nejspíš příjmení Polh :-))

Třeba tak před 10 lety by to byla větší bomba, dneska už má každej druhej mobilní data a bez wifi se obejde. Smysl to má vlastně hlavně proto, že mobilní operátoři rádi dávaj drahý data s nízkou FUP, takže díky wifi ve vlaku zdarma spousta lidí ušetří -- byť to celkově smysl nedává, protože ta samá data stejně běží přes ty samé operátory, akorát že ČD dostanou lepší cenu než normální člověk... Aneb co by šlo řešit "zadarmo" úpravou ceníku, tak se místo toho řeší za miliony technickým vybavením. Přitom pokud bychom koukali jen na technickou stránku věci, tak by úplně stačilo dát do vlaků posilovače mobilního signálu.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
28.09.2016 (12:51)  
To snad ne, v dopravním prostředku takové sračky nemají co dělat. Kdo chce mít další takový elektronický bordel kolem sebe, ať si dá wifinu domů a neotravuje tím okolí.
Registrierter Benutzer pinkpony  mail  
28.09.2016 (12:17)  
Tak jen doufám, že to bude stejně dobré řešení jako ty stávající, neboť příklad RJ a LE ukazuje, že WiFi ve vlaku lze udělat i tak, že je opravdu otázka, k čemu tam vlastně je, když je to sotva použitelné tak na nějaký messenger.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
28.09.2016 (11:32)  
Pro Jiri Vosecek
a zapomel jsem, ze cestující má (zejména detem) mávat, coz je mu opetováno. Pak mu tuplem nezbyde cas, hrát si s Wifinou. :-)

Pro Astartoth

V CCCP staveli krovinaté neprúhledné valy, coz byl pokrok. V Carském Rusku staveli Potemkinovy vesnice:-)
28.09.2016 (11:11)  
stoupa: ano, dívat se na krajinu a užívat si cestu, která muze byt cíl je fajn. Ale pro to se železnice nestaví. Wifi je (kvůli špatnému signálu v novych vozech) důležitá součást přepravy pro pracující lidi, kteří vlakem jezdi bežně.

Bud se stane vlak skanzenem pro nadšence, nebo dobrým produktem srovnatelným s cestou autem. Jasne volim druhou cestu.
28.09.2016 (10:47)  
Stoupa: prave kvuli takovym reliktum jako ty konglomerat operatoru (zde je motivace jasna) a EU (nechce, aby lide videli postupne se rozvracejici krajinu plnou stop valky a rostoucich mesit) financuji obehnani trate betonovymi hradbami. Ve stalinskem SSSR za podobnym ucelem sadili kol trati kroviny, aby americky agent nevidel realitu svazu.
U EU (placene Sorosem a NWO) se da jeste uvazovat o tom, ze za hradbami hodla provozovat obrnene vlaky, ktere budou palbou podporovat muslimske gangy ve vyvrazdeni mistniho obyvatelstva.
28.09.2016 (9:43)  
Škoda, celkem zajímavé by bylo vědět více informací. Ať už od přijímačů ve vlaku, které doufám budou lte, nebo distribuci v rámci vagónu.. :)
28.09.2016 (9:04)  
Inu když v Německu na wifinu ve vlacích nenarazíš tak k čemu by byla ... taková aplikace Můj vlak která ušetří hledání odkud jede přípoj třeba v Praze na hlaváku, nebo že lokálka čeká na opožděný rychlík na stejném nástupišti ... :)

A na trati kde jezdím denně možnost si vyřídit poštu taky není k zahození - při ceně za data u mobilních operátorů.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko