..: Kalendář ŽelPage 2017 :..

V obloucích podél Hronu supí směrem k průsmysku Besník mezi stanicemi Bujakovo a Gašparovo malý bejček 422.0108, vypravený zvolenským Klubem historické techniky. Scenérii kraje SNP dodalo pohádkový nádech zlatavé světlo, které těsně po dešti stékalo , foto: Tomáš Kubovec Praha — Vážení návštěvníci, již po jedenácté jsme společným úsilím galerie a vedení Spolku ŽelPage sestavili a vytiskli železniční kalendář na rok 2017. Podobně jako v dřívějších vydáních se tvůrci snažili vybrat fotografie, jež potěší milovníky železnice kvalitou i námětem a zachycují železnici v krajině i ve stanicích na fotogenických místech České republiky a Slovenska. Kalendář ŽP 2017 je koncipován na šířku ve formátu A3 (42 x 30 cm), grafické i tiskové zpracování si drží tradičně vysokou úroveň. Mírně zvýšená cena odráží vyšší náklady na distribuci, v předprodeji ho ale nyní do 20. června nabízíme za cenu nižší. Nabízíme také zvýhodněný balíček deseti kalendářů. Zakoupením kalendáře přispějete alespoň drobnou částkou na provoz tohoto železničního portálu, který funguje jen díky obětavosti a nadšení několika desítek lidí. Kalendář si můžete objednat v e-shopu za 139 Kč, členové Spolku ŽelPage mají při nákupu mírnou slevu. A pokud chcete ušetřit za poštovné, můžete si kalendář vyzvednout u nás na stánku na Czech Raildays. Všem, kteří si kalendář zakoupí, předem děkujeme.

Dvanáct fotografií koresponduje dle možností s jednotlivými měsíci a aktuálními železničními vozidly uplynulého roku. Na titulní straně je vyobrazen malý bejček 422.0108 supící údolím Hronu k sedlu Besník.

Že má krajina kolem „obrataňky“ co nabídnout i v zimě, dokazuje typicky zelená lokomotiva T 47.005 dopravce JHMD s pravidelným osobním vlakem mezi Kamenicí nad Lipou a Včelničkou, foto: Michal Kuty Poslední krokodýl z pravidelného provozu, přejmenovaný z 851.026 na neosobní kód MV ETCS, právě vnikl křivolakou tratí 197 od východu na Šumavu, aby zastavil ve Volarech., foto: Martin Klecán Po téměř čtvrtstoletí byl legendární kyklop T 499.0002 znovu zprovozněn a slouží ve svém původním působišti VUZ Velim k různým zkouškám vozů a příležitostným nostalgickým jízdám., foto: Jaroslav Charvát Děčínská pětasedma 475.179 vyrazila ze zimoviště v České Lípě do Prahy otevřít sezónu nostalgických vlaků. Zákoutí mezi Okny a Bezdězem dodal nečekaný půvab pozdní dubnový sníh., foto: Petr Holub Zašmodrchanou tratí po úbočí hornického ráje pod Velkou Fatrou supí dva ze tří provozních československých sergejů – T 679.1529 a T 679.1168 mezi Kremnicí a Kremnickými Baněmi., foto: Michael Hajn Po jediné české trati elektrifi kované stejnosměrným napětím 1500 V jezdí i první bobinka E 422.001, na snímku zachycená v čele pravidelného osobního vlaku kousek za výchozí stanicí Tábor., foto: Václav Růžek Elektrická jednotka SM 488.0024 kopíruje meandry Svitavy a za chvíli zastaví v Babicích nad Svitavou, aby poté projela Moravským krasem a přistála v Březové nad Svitavou., foto: Jiří Štembírek Z Polska dovezená čtyřspřežní parní lokomotiva U 46.101 vozí turisty po JHMD a za chvíli přijede ze stanice Kunžak-Lomy do lesní „cimrmanovské“ zastávky Kaproun., foto: Richard Čech Dvě bobiny E 499.004 a 085 suplují spolu s historickým čtyřdílným „patrem“ jednotku CityElefant na pravidelném spoji Os 8611 a právě opouštějí zastávku Praha-Kyje., foto: Tomáš Mach Takzvaný rychlý bastard 371.201 ve vlasteneckém nátěru opouští Portu Bohemicu, chystá se projet Povrly a za chvíli začne brzdit do Ústí nad Labem., foto: Tomáš Duhaň Podzimní záplavou barev se Lounskem mezi Solopysky a Domoušicemi prodírají dvě bardotky 749.262 a 263 s nákladem štěrku pro opravu tratě v Lužné u Rakovníka., foto: Pavel Martoch Rej přírodních i umělých světel rozehrává dvojice CityElefantů za dalšího z nenapodobitelných soumraků nad černým Ostravskem – tentokrát v průmyslových Vítkovicích., foto: Pavel Kopec Kalendář ŽelPage 2017 - popisná stránka, foto: ŽelPage

Pro ty z vás, co by si chtěli zakoupit kalendář osobně, uvádíme seznam prodejních míst, kde jsme kalendář prodávali vloni. V tuto chvíli na nich kalendář ještě není. Seznam bude průběžně aktualizován. Kromě kamenných prodejen budou kalendáře v prodeji i při různých železničních akcích (nostalgické a výletní jízdy). Momentálně plánujeme zásobit následující stabilní prodejní místa:

Váš kalendář si můžete již nyní se slevou do 19. června předobjednat v e-shopu. Pokud chcete mít kalendář jako první, navštivte nás na veletrhu Czech Raildays ve dnech 14.–16. června v Ostravě na stánku A2-05. Kalendář si v takovém případě raději rezervujte v e-shopu k osobnímu převzetí na výstavě, aby na vás určitě zbyl. Upřímně děkujeme za podporu, kterou nám zakoupením a/nebo distribucí kalendáře přispíváte na činnost Spolku ŽelPage.

Redakce ŽelPage


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 6.6.2016 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky ŽelPage

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
13.06.2016 (0:07)  
Z technických důvodů při výrobě kalendáře nebudeme mít nový kalendář 2017 k dispozici již na Czech Raildays, jak jsme avizovali. Předplatitelům ho na naše náklady rozešleme poštou v následujícím týdnu.
Pokud přijdete na stánek, budete si moci za 200 Kč odnést kalendář 2016, zanechat nám adresu a o týden později též obdržíte zásilku. Do konce roku by měla dojít spolehlivě i poštou :-)
Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
12.06.2016 (21:46)  
Vozidla nějakým způsobem neobvyklá, míněno, jak často je běžně lze zahlédnout. A když už se jedná o řadu relativně běžnou, potom alespoň výjimečnost laku.

A zrovna kapesní bobinky nejsou něco, co se na tý trati fotí na osmi párech za den celý rok, že.
12.06.2016 (19:57)  
No řekl bych že bylo spíš myšleno vozidla po rekonstrukci, nebo alespoň po laku.
12.06.2016 (8:33)  
Chaty: No 8-10 fotek ukazuje vozidla "dříve vyrobena". Je to ono?
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
08.06.2016 (23:31)  
Copak "nemame" pendolina, railjety, vectrony, regiojety, leo tramvaje, zraloky, pantery?

Ha, no konečně, že by hřeb došel úderu na hlavičku?

Podívejme se na ty fotky, všechny, ano?

Dá se na nich (ne na všech, ale na hodně z nich, řádově 8-10 ze 13) dohledat nějaký společný rys? A u těch, kde to není, tak prostě proto, že pro daný měsíc nebyla žádná vhodná fotka s tím oním hledaným rysem, zatímco byla jiná, hodící se do kalendáře z jiného důvodu.
Ale dobrých 8-10 fotek má něco společného... schválně?

Jo a kdyby došlo na lámání chleba, na červen toho na výběr zas tak moc nebylo a tahle je kupodivu s ohledem na výše napsané kalendářová přímo modelově.
08.06.2016 (23:21)  
NIcKON: No vsak pisu: Asi to ma vsechny nalezitosti spravny fotografie a chapu ze to je realita.
Jen mi neprijde vhodna do kalendare.
V kalendari motorek taky nebude fichtl (a pokud ano, tak jako vzorne udrozvanej veteran - stejne jako ty parni masiny tady).
Copak "nemame" pendolina, railjety, vectrony, regiojety, leo tramvaje, zraloky, pantery?

PS: Koukal jsem na ten snimek v galerii a pusobi tam o dost lip, takze nejspis jen zkresluje ta zmensenina tady.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
08.06.2016 (17:20)  
Já to vidím jako velmi dobře technicky i kompozičně zvládnutý záběr, dokumentující skutečný provoz, jakkoliv realizovaný omšelými vozidly v omšelých reáliích. Dobrou fotku přeci nedělají naleštěná vozidla, nebo ano?
08.06.2016 (10:20)  
NIcKON: Mozna je to nedostatkem barev - pulka fotky je zelena, a tretina sediva.
Taky asi pusobi obsah - starej srot s neudrzovanym lakem tahne dalsi starej srot zarostlou neudrzovanou loukou, pred tim stoji orezlej sloup, v pozadi kralikarny, nad tim vsim skoro zatazeno. A to to ty barevny kralikarny jeste zachranujou, jinak bych si tipoval, ze je to z roku 1997.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
08.06.2016 (9:24)  
Neskutečná zoufalost? To jsou silná slova. Co konkrétně je špatně?
08.06.2016 (8:33)  
No teda, ta cervnova bobinka... Na me z toho cisi neskutecna zoufalost. Asi to ma vsechny nalezitosti spravny fotografie a chapu ze to je realita, ale na zdi bych to fakt mit nechtel.
Vazne se Vam to zda jako nejlepsi cervnovej snimek? Naproti tomu ten bastard nebo elefant je perfektni.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko