..: GVD 2017: České Budějovice získají expresní spojení s Prahou :..

EC 101 Jože Plečnik, České Budějovice, foto: Josef Petrák České Budějovice – Připravovaný jízdní řád pro rok 2017 přináší změny nejen u linek na Valašsko a Slovácko, jak jsme informovali před třemi týdny. Ještě výraznější novinku totiž Ministerstvo dopravy připravilo na lince R7 Praha–Tábor–České Budějovice–Linz. Stávající neúplný hodinový takt rychlíků doplní 4 páry vlaků EuroCity z Prahy do Lince, které na trase do Českých Budějovic zastaví pouze v Táboře. Cesta z Prahy do Tábora potrvá hodinu a čtvrt, do jihočeského krajského města pak asi 2 hodiny. Linecké vlaky však nebudou jedinými expresy na trati 220 – jeden pár IC zamíří do Českého Krumlova, další 4 páry v období špičky do Českých Budějovic.

Vlaky EuroCity z Prahy do Lince by měly z české metropole odjíždět v 6.02, 10.02, 14.02 a 18.02, téměř 300 km dlouhou trasu ujedou za přibližně 4 hodiny. Odjezdy z Lince zpět do Českých Budějovic a Prahy jsou naplánovány na 6.49, 11.49, 15.49 a 18.49. Podrobnosti naleznete v přiloženém konceptu objednávky Ministerstva dopravy.

Koncepční návrh JŘ pro rok 2017

Návrh JŘ linek objednávaných Ministerstvem dopravy

Cesta do Brna opět o několik minut rychlejší

Nekonečné diskuse, zda mají vlaky linky Ex 3 Praha – Brno – Břeclav – Budapest/Wien v České Třebové zastavovat, či jí projíždět, již dlouhou dobu patří k folklóru železničních diskusních serverů. Zastánci zastavování v této východočeské stanici používají i argument, že se jejím projetím žádný čas neuspoří, neboť časové polohy vlaků jsou z Pardubic do Brna shodné při zastavení v České Třebové i bez něj. To by měl změnit právě připravovaný jízdní řád, podle něhož budou vlaky mít shodné minutové polohy v Praze a Brně, avšak časy odjezdů z Pardubic se budou lišit dle toho, zda zastaví v České Třebové, nebo v Kolíně. Vlaky v okrajových časech, které zastavují v obou těchto stanicích, pak dokonce odjedou z Prahy dříve (resp. přijedou do Prahy později). I zde je však nutné pro získání konečných minutových poloh počkat na konstrukci jízdního řádu Správou železniční dopravní cesty.

Bez zajímavosti není ani opětovné zkrácení cestovní doby mezi Prahou a Brnem. Zatímco v letošním jízdním řádu jsou to rovné dvě a  půl hodiny, za rok by to mělo být o dalších pět minut méně. Svůj podíl na tom má právě i zrušení rezervy na zastavení v Kolíně či České Třebové u vlaků, které tam nezastavují.

Zdroj: CEDOP, Ministerstvo dopravy


RaPa Poslat mail autorovi | 27.4.2016 (9:00)
Related newsopen/close

More on Jízdní řád

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   
Registered user stoupa  mail  
20.05.2016 (4:38)  
pro Petr budvar:

Je-li spor pana docenta s "dneska" obdobny, jako byl ondyno (do roku 2002 nejmene) spor mezi CVUT FEL a "Kachlikarnou" (VSE), pak potes Panbu VSD Zilina... :-)
To uznali i vlastnici akcii z USA.
Registered user Petr budvar  mail  
16.05.2016 (14:03)  
VŠD Žilina, "ekonomie" dopravy od Doc. Ing. Zdeňka Žemličky, CSc. Druhák? Jo, papír snese a historicky snesl i jinačí formáty, výplody, nežli skvěle zaplacené plácání tohoto zlovolného dědka.
Registered user Hrubfr13  mail  
15.05.2016 (21:42)  
Já chápu, že vzdálenost nadruhou je plocha. Ale vzdálenost na první není vzdálenost nadruhou.
A nepovažuju to za metabolický produkt.
13.05.2016 (10:01)  
Víte co, rejte se v tom ho*ně sám.
Tak, jako můj dědeček (jinak velice chytrý člověk) nemohl pochopit, že 1 + 2 * 3 je sedum a né devět, tak vy nechápete, že "vzdálenost na druhou" je plocha (tj. když nějakou veličinu umocňujete, tak nemůžete umocnit jen velikost a jednotku už ne).

Jo a taky jsem vám už psal, že já tady nějaký tlačítka plus či mínus nemačkám, protože není zcela jasný jejich význam (resp. on jasný je, ale mnozí ho nechápou).

Howgh.
Registered user Hrubfr13  mail  
12.05.2016 (17:46)  
Aleš Lísk.:a když pak násobíte "obyvatel * obyvatel", tak vyjde "obyvatel na druhou" (jenže fyzikálně má obyvatel rozměr "1", tudíž celý výpočet vyjde v 1/km2).
A samozřejmě, 300 km na druhou je 90000 km2.


Já píšu že obyvatel nadruhou je kravina a kilometr čtvereční tam nemá co dělat. A vy to díky svému nepochopitelně nepochopíte.
Já jsem psal 300^2*km.
Má umocňování přednost před násobenim, i když neni v závorce?
Jo.
Čili si to ještě jednou jak v mateřské školce napíšem řeknem.:
tři sta nadruhou kilometrů
Kolik je 300^2 (tři sta nadruhou)?
90000 (devadesát tisíc)
Když mám 90 000 kilometrů, jak to napíšu?
90000 km
Jaxte sakra mohl dojít k výsledku "9000 km2"?

To nic nemění na tom, že výpočet nefunguje.

A díky za to, že místo -15 mám jen -13. Díky za ty minimálně dvě pluska.
09.05.2016 (13:42)  
(jenže fyzikálne má obyvatel rozmer "1", tudíž celý výpocet vyjde v 1/km2)

SI konformní rozměr počtu obyvatel je mol. Tudíž Praha obsahuje nějakých 2,13amolu cajzlia. :-)
09.05.2016 (10:01)  
Nemyslel jsem násobit závorku deseti tisíci obyvateli, ale vytkl jsem z počtů obyvatel 10000 a to celé pak vynásobíme obyvatelem. Čili žádný obyvatel nadruhou.

Analogicky u kilomertu čtverečního. 300^2*km je 90000 km, ne že 300km^2 je 90000km^2


Hm, jenže to jsou všecko špatné úvahy. Pokud násobíte počty obyvatel dvou měst a vytknete "10 000" před závorku, pak ale těch 10 kilo musíte taky umocnit na druhou (tj. máte hned 100 mega), a když pak násobíte "obyvatel * obyvatel", tak vyjde "obyvatel na druhou" (jenže fyzikálně má obyvatel rozměr "1", tudíž celý výpočet vyjde v 1/km2).
A samozřejmě, 300 km na druhou je 90000 km2.
Vono totiž 100 cm2 taky není totéž co 1 m2.
Registered user stoupa  mail  
08.05.2016 (13:57)  
pro Pavel Šmídek:

kdyz ony ty masinky (lhostejno zda stare ci nove) bez elementarni znalosti fyzika . v Tom mechaniky a elektriky - jaksi nejezdi...
08.05.2016 (10:23)  
Stoupa já a fyzika jsme se neměli moc rádi, ještě že jsme měli profesorku, která to nebrala moc vážně.K jinému tématu pro fanoušky v říjnu 16.10. tu bude Mireille Mathieu vřele doporučuji konzert lístky mizí (vím je to příspěvek mimo téma , ale já jsem jejím velkým fanouškem).
08.05.2016 (8:00)  
Dneska jsem se bavil číst komentáře a i na idnesu, když napíše Sůra článek.Jen k tomu Krumlovu, škoda, že se nevrací večer, myslím se, že by to využilo hodně lidí a přetáhlo by se to od žlutýho.
  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko