..: GVD 2017: České Budějovice získají expresní spojení s Prahou :..

EC 101 Jože Plečnik, České Budějovice, foto: Josef Petrák České Budějovice – Připravovaný jízdní řád pro rok 2017 přináší změny nejen u linek na Valašsko a Slovácko, jak jsme informovali před třemi týdny. Ještě výraznější novinku totiž Ministerstvo dopravy připravilo na lince R7 Praha–Tábor–České Budějovice–Linz. Stávající neúplný hodinový takt rychlíků doplní 4 páry vlaků EuroCity z Prahy do Lince, které na trase do Českých Budějovic zastaví pouze v Táboře. Cesta z Prahy do Tábora potrvá hodinu a čtvrt, do jihočeského krajského města pak asi 2 hodiny. Linecké vlaky však nebudou jedinými expresy na trati 220 – jeden pár IC zamíří do Českého Krumlova, další 4 páry v období špičky do Českých Budějovic.

Vlaky EuroCity z Prahy do Lince by měly z české metropole odjíždět v 6.02, 10.02, 14.02 a 18.02, téměř 300 km dlouhou trasu ujedou za přibližně 4 hodiny. Odjezdy z Lince zpět do Českých Budějovic a Prahy jsou naplánovány na 6.49, 11.49, 15.49 a 18.49. Podrobnosti naleznete v přiloženém konceptu objednávky Ministerstva dopravy.

Koncepční návrh JŘ pro rok 2017

Návrh JŘ linek objednávaných Ministerstvem dopravy

Cesta do Brna opět o několik minut rychlejší

Nekonečné diskuse, zda mají vlaky linky Ex 3 Praha – Brno – Břeclav – Budapest/Wien v České Třebové zastavovat, či jí projíždět, již dlouhou dobu patří k folklóru železničních diskusních serverů. Zastánci zastavování v této východočeské stanici používají i argument, že se jejím projetím žádný čas neuspoří, neboť časové polohy vlaků jsou z Pardubic do Brna shodné při zastavení v České Třebové i bez něj. To by měl změnit právě připravovaný jízdní řád, podle něhož budou vlaky mít shodné minutové polohy v Praze a Brně, avšak časy odjezdů z Pardubic se budou lišit dle toho, zda zastaví v České Třebové, nebo v Kolíně. Vlaky v okrajových časech, které zastavují v obou těchto stanicích, pak dokonce odjedou z Prahy dříve (resp. přijedou do Prahy později). I zde je však nutné pro získání konečných minutových poloh počkat na konstrukci jízdního řádu Správou železniční dopravní cesty.

Bez zajímavosti není ani opětovné zkrácení cestovní doby mezi Prahou a Brnem. Zatímco v letošním jízdním řádu jsou to rovné dvě a  půl hodiny, za rok by to mělo být o dalších pět minut méně. Svůj podíl na tom má právě i zrušení rezervy na zastavení v Kolíně či České Třebové u vlaků, které tam nezastavují.

Zdroj: CEDOP, Ministerstvo dopravy


RaPa Poslat mail autorovi | 27.4.2016 (9:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
06.05.2016 (16:51)  
Kluci pomooc!

Snad jako posledni pokus, by se pan Hruby pri svem utlem veku mel zeptat sve ucitelky na fyziku, nebo pani tridni.

To ovsem nevyucuje, ze "to" JC pocita obdobne. Pak vskutku radeji pockam, az ICE pojede pres Erfurt do Mnichova a dale na Salzburg. Pak ovsem Linz a prestup v nem vubec nepotrbuji. Obdobne jako dnes, jedu hajveji pres prechod Rozvadov.
Registrierter Benutzer Hrubfr13  mail  
06.05.2016 (16:17)  
Já nepřipouštím, že by to jednotky mít mělo, ale vy jste je po mně chtěli!

Obyvatel nadruhou? Nemyslel jsem násobit závorku deseti tisíci obyvateli, ale vytkl jsem z počtů obyvatel 10000 a to celé pak vynásobíme obyvatelem. Čili žádný obyvatel nadruhou.

Analogicky u kilomertu čtverečního. 300^2*km je 90000 km, ne že 300km^2 je 90000km^2

Chce to zopakovat si vytýkání a pravidlo, že umocnění má přednost před násobením.
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
06.05.2016 (14:30)  
pro danovy poradce:

Ano. Jako ze prevod transformatoru je pomer primare ku sekundam? Ten slovensky furtak to myslel dobre, i na branne priprave studentu SPSE.... Ani smat jsme se nemohli..

Obavam se, ze zde nepomuze ani soudruh Pisvejc- Urcite na to nestaci CVUT FEL .... :-), :-(
06.05.2016 (13:40)  
při pátečním odpoledni:
km/km se vykrátí ...
jednotky by byly obyv.^2/km^2

u tohoto smysluplného vzorce se daji krátit taky obyv/obyv a
^2/^2 :)
protoze km^2 je jednotka nikoliv délky ale plochy... a obyv^2 je zcela chybně!!! správně mělo být hop^2!!
připomíná mi to, když ve škole na vojně (byli jsme chemici) nás učili, že bod varu vody je 100 stupňů. Když se přihlásil soudruh student, že voda může vařit někdy i při 90 stupních, soudruhovi podklukovníkovi se to nezdálo, a že si to do příště ověři..
Na příští vojně řekl: Soudruzi studenti, vy jste mě chtěli doběhnout!!! 90 stupňů není bod varu vody, ale pravý úhel!!
přeji všem matematikům hezký víkend
06.05.2016 (10:32)  
To je výpočet ve stylu
(sin x) / x = sin
:-)))
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
06.05.2016 (9:15)  
pro Radek Papez:

Radku kliiid!, prosim. Zadny uceny z nebe nespadl - i kdyz todle (pan Hruby) je sila i na mne... :-)
Registrierter Benutzer Hrubfr13  mail  
05.05.2016 (19:56)  
Jestliže počítáme (128*30)*10 000 obyvatel/300^2 km, vyjde nám to v jednotkách obyv./km neboli obyvatel na kilometr. jestliže vyjde 12 ob./km a cesta je dlouhá 300 km, celkový počet cestujících by byl: 12obyv/km * 300km, km/km se vykrátí a vyjde 3600 obyvatel. Tolik lidí by teoreticky mezi na cestě mezi Prahou a Ostravou být mohlo. Problém je, že vychází 4 266 266,666666 obyvatel/km
RaPa  Sedne ihm E-mail
06.05.2016 (7:41)  


Takhle s tím opravdu nemůžete zacházet... Navíc jednotky, pokud už připustíte, že by to nějaké mělo mít, by byly obyv.^2/km^2
Registrierter Benutzer Petr budvar  mail  
05.05.2016 (14:20)  
Já Vás také potěším, všechny mínusy jsem Vám naklikal já, z různých zař. různých mac adres.
Pozitivní zprávy se obvykle silně zdůrazňují, zveličují, neb v jejich halasné prezentaci zaniknou jiné, ne už tak hezké. Jednu zmiňujete (i když jsem o ni v příspěvku nepsal a to ani sprostě:). I když i v ní došlo k celkem zajímavému posunu.
Novinky.cz už z toho udělali vlakobijní Zárubovci - třeba pověstnými sčoty hrušek s jablky, ty v nevyhlášené hitparádě nesmyslů jen tak překonat nelze:) V první třídě za to pančelky (či součelky) dávaly černé puntíky (v souladu s Novou školskou koncepcí/množinami). Zárubovci asi zrovna na potvoru chyběli. Ale námět mám, co třeba - zárubovinky.cz?
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
05.05.2016 (13:27)  
Pro Pikehead a SYN:

Nerozumim. Na mne je tam moc politiky. Proc a jak bych rad jezil do Lince jsem zu psal. Ale jsem invalida - takze bud poletim, nebo pockam az ICE pojede pres Thürigen, nebo si na "rozluckova vylet" proste necham zajit chut. Co jsem videl ocima v roce 1990 jeste jezdit, to mi nikdo nevezme.
05.05.2016 (12:55)  
Budvare, potěším Vás, 11 ks mi dalo mínus, asi s Vámi souhlasí v tom, že:

- Žaludu nesoudíme podle toho, co dosáhl (byl nejdéle sloužící ředitel ČD a dráhy zásadně pozvedl), ale že je teplej (asi z vlastního rozhodnutí).
- U pozitivní zprávy o Ex mezi Prahou a Lincem můžeme nasrat jakékoliv svoje nesouvisející frustrace z vývoje v ne zcela souvisejících oblastech, např. neuzavřeném v tendru na šumavské lokálky.

Nechcete to radši psát do Haló Novin, nebo to probírat někde v nádražce? Je škoda tady z toho dělat novinky.cz
  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko