..: Arriva spouští provoz vlaků do Benešova i Trenčína :..

Jednotka 845/945.001, foto: Arriva vlaky Praha – Železniční dopravce Arriva vlaky spustí v pondělí 29. února provoz dvou nových linek. Zatímco každý pracovní den vyjede 7 párů zrychlených spojů z Prahy do Benešova, o víkendu motorová jednotka řady 845/945 zavítá na Slovácko a do Trenčínského kraje. V příměstské dopravě již Arriva provozovala linku z Prahy do Kralup nad Vltavou (na podzim 2013), trasa do Benešova je tedy druhou v pořadí. Jízdenky dle tarifu dopravce budou v prodeji přímo ve vlacích a na internetu, spoje nejsou integrovány v systémech PID a SID. Za cestu z Prahy do Benešova cestující zaplatí 50 Kč, ušetřit mohou například s týdenní či měsíční jízdenkou nebo nákupem online. Na trase na Slovensko pak Arriva propojí Prahu a Olomouc s Uherským Brodem, Bojkovicemi a Trenčínem. Vlak se na cestu na východ vydá v sobotu v 8.40 ráno, do cíle dorazí v 13.42. Nedělní zpáteční spoj odjíždí v 14.19, do Prahy přijede v 19.24. Základní jízdné z Prahy do Trenčína stojí 350 Kč, výhodnější cenu pak zaplatí držitelé průkazu ISIC či žákovského průkazu.

Zdroj: Arriva vlaky


RaPa Poslat mail autorovi | 22.2.2016 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 ... 4 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   
24.02.2016 (14:38)  
Ježiš, ať to tak vydrží a nafurt - zcela ideálně mi to jak pro cesty tam, tak zpátky navazuje v Benešově na dva autobusové spoje Rathistánské dezintegrované dopravy, které se jinak s vlakem vzájemně těsně míjely. :-)
registrovaný uživatel j p 
24.02.2016 (12:28)  
Kdyby nekdo potreboval podobna muzealni vozidla, tak nekolik desitek by bylo k mani od DSB. Prodali nekolik kousku do Polska, ale na zbytek ceka autogen.
Vyhodou proti vetsine modernich stroju je, ze casto to dokaze dojet i v pripade poruchy - na jeden motor.
http://www.oledinesen.dk/wp-content/gallery/mr/20160110_01.jpg
registrovaný uživatel Sim 
24.02.2016 (11:17)  
Dale Cooper > tisic lidi, tisic chuti. Ja mam hydry rad, ale pokud bych si mohl vybirat, radsi bych pres pul republiky jel ex628, nez v 854.
24.02.2016 (0:05)  
Hlavně by to do budoucna chtělo, aby ministerstvo dotlačilo železniční dopravce k nějakému společnému tarifu, který se bude uznávat v objednavaných spojích. Abychom neměli po soutěžích stejný guláš jako v Polsku :( Ale to asi nikoho nezajímá... Ještě že mi INkarta skončí v roce 2019.
23.02.2016 (22:36)  
Sim: Ale jel. A představa, že v tom strávím pět hodin? Nee... Proti tomu je hydra prima pohodlný vlak.
editor nebo admin ŽP Vlad  mail  
23.02.2016 (22:00)  
(OT) jabloň: Končí-li stávající krajské smlouvy v roce 19, není nejvyšší čas začít soutěžit?
23.02.2016 (21:24)  
Borovička: Kdyby si vzali
Nestojí otázka spíše "Kdyby jim dali"? Protože to je právě důvod této sebeprezentace Arrivy... aneb co nastane v roce 2019, soutěže nebo hledání důvodů, proč TO NEJDE soutěžit?
registrovaný uživatel Kytka 
23.02.2016 (20:24)  
Co jsem někde četl tak ARRIVA plánuje jako zálohu použít autobus.
Z jiného soudku nevíte jak jsou na tom jednotky řady 610. Zda už mohou jezdit na SŽDC jedna jednotka má být v polepu ARRIVA vlaky.
23.02.2016 (20:11)  
Takovéhle sračky jsou akorát hrobem železnice. Chtělo by je v případě problémů jako netaktové vždy přednostně odstavit. Kdyby si vzali nějaký ucelený segment - tedy celou S9, to pak ano. Ale zase co by tam předvedli s obstarožitními vozidly?

Jinak předpokládám, že záložní soupravy stojí někde na parkovišti ve Vršovicích...
23.02.2016 (19:04)  
Docela by mě zajímalo, jaké má Arriva záložní vozidlo, když kiksne 845.001+945.001?
  1 ... 4 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko