..: Nehody na přejezdech: Luka nad Jihlavou a Suchdol nad Lužnicí :..

Srážka vlaku R 664 Jakub Krčín s nákladním automobilem, Luka nad Jihlavou, 3. 9. 2015, foto: Inspekce Luka nad Jihlavou / Suchdol nad Lužnicí — Jen necelých čtrnáct hodin od sebe dělí dvě střetnutí vlaku a nákladního automobilu. První se událo včera (3. září) v 13.10, když vlak R 664 Jakub Krčín narazil do nákladního automobilu stojícího na železničním přejezdu v Lukách nad Jihlavou. Nehoda se stala na přejezdu zabezpečeném světelnou výstražnou signalizací bez závor. Zraněn byl pouze řidič, celková škoda byla odhadnuta na 2,13 mil. Kč (1,8 mil. vlak, 300 tis. nákladní automobil, 30 tis. trať). Dle dosavadních zjištění Drážní inspekce bylo přejezdové zabezpečovací zařízení v době nehody v činnosti. Provoz na trati byl obnoven v 20.00.

Kamion najel do projíždějícího vlaku

Kamion po střetu s nákladním vlakem, Suchdol nad Lužnicí - Majdalena, 4. 9. 2015, foto: Drážní inspekce Dnes nad ránem (4. září v 2.45) pak na trati 226 mezi stanicemi Suchdol nad Lužnicí a Majdalena prorazil kamion sklopená závorová břevna železničního přejezdu a narazil do dvanáctého z osmnácti vozů nákladního vlaku, přičemž v důsledku srážky tento vůz vykolejil. Opět byl lehce zraněn řidič kamionu, celková škoda činí dle odhadu 1,2 mil. Kč (500 tis. kamion, 500 tis. trať, 200 tis. vlak). Drážní inspekce předpokládá obnovení provozu na trati kolem dnešní 17. hodiny.

Srážka vlaku R 664 Jakub Krčín s nákladním automobilem, Luka nad Jihlavou, 3. 9. 2015, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku R 664 Jakub Krčín s nákladním automobilem, Luka nad Jihlavou, 3. 9. 2015, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku R 664 Jakub Krčín s nákladním automobilem, Luka nad Jihlavou, 3. 9. 2015, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku R 664 Jakub Krčín s nákladním automobilem, Luka nad Jihlavou, 3. 9. 2015, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku R 664 Jakub Krčín s nákladním automobilem, Luka nad Jihlavou, 3. 9. 2015, foto: Drážní inspekce

Zdroj: Drážní inspekce


RaPa Poslat mail autorovi | 4.9.2015 (9:11)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Jihočeský ČR Vysočina


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
04.09.2015 (19:21)  
Naprosto šílený. To, co předvádí čeští strupi za volantem, ať už na silnicích nebo na přejezdech, je zcela neomluvitelné a považuju za zcela tristní a nehorázné, když se někteří duševně slabší jedinci snaží to neustále omlouvat a zlehčovat. Jediná cesta jak z toho ven : trestat, trestat a trestat. Tvrdě.
TTtrain: tyhlety cvičený opice neznají ani základní předpisy, natož aby věděli, že přes přejezd musí mít zařazenou rychlost. Ale je možný, že v rámci "liberalizace" už to ve Vyhlášce není...já dělal autoškolu před 30 lety, takže nevím. Asi si ty Pravidla budu muset zase přelouskat...už jen proto, abych viděl, co je tam vlastně dneska učí.
Registered user TTtrain  mail  
04.09.2015 (18:19)  
No zhasnutí motoru uprostřed přejezdu to je fakt asi blbý. Kolik lidí ví, že třeba stačí při startování nechat zařazenou třeba dvojku a z auta se "stane elektromobil" a z toho přejezdu se dá "odskákat".
Correspondent or Member of ŽelPage IR  mail  
04.09.2015 (18:10)  
Prosím vás, můžete mi někdo vysvětlit, jak se dá dosáhnout toho, aby mi uprostřed přejezdu zhasnul motor? V autoškole mě učili, že v dostatečné vzdálenosti před přejezdem musím mít zařazenou rychlost a přes přejezd jet pod plynem a nepřeřazovat. Ale to bylo ještě za hlubokého socializmu, tak kdoví, jestli tahle poučka dnes ještě stále platí... (???)
04.09.2015 (18:08)  
Sim: Tak nějak nechápu, že někdo jede ke křižovatce způsobem, že nedokáže před křižovatkou včas zastavit, ikdyž má (má mít) 4x označené, že je na vedlejší. Omluvou by mu bylo, kyby to značení šlohli magneti nebo ho obrostla zeleň, až by nebylo vidět.
Ikdyž stále platí pravidlo, že řidič má jet tak rychle, aby dokázal zastavit na vzdálenost, na jakou má rozhled.
04.09.2015 (12:53)  
Vsude postavit nadjezdy a snizit rychlost vlaku! :-)
Registered user Sim 
04.09.2015 (10:15)  
Slo by otocit druhe foto? Sice si muzu otocit monitor, ale musim si pak znovu zorganizovat kabely k nemu vedouci ;-)

Turecka Panda > me treba prijde mnohem snaz pochopitelne narazeni do boku vlaku, nez zustat stat na prejezdu (z jinych, nez technickych duvodu). Staci pozde zareagovat a kdyz neni sance to ubrzdit, ani to jinak dopadnout nemuze.
04.09.2015 (10:10)  
Vjeti pred vlak jeste dokazu jakz takz pochopit, proste nekdo prehlidne svetla nebo si mysli, ze to jeste stihne. Ale napalit to do boku vlaku, navic do 12. vagonu z 18, to je opravdu umeni, ten prisel o Darwina jen tim, ze to prezil.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko