Aosta — Italský region Valle d’Aosta bude prvním majitelem hybridních jednotek Stadler Flirt. Objednávka na dodávku pěti souprav Flirt3 poháněných jak elektricky napětím 3 kV, tak dvěma osmiválcovými dieselovými motory, byla podepsána 12. května a počítá se s dodáním vlaků do roku 2018. Výkon jednotek na elektrifikované trati bude 2600 kW a maximální rychlost bude činit 160 km/h, na dieselový pohon pak bude výkon 700 kW a maximální rychlost bude 140 km/h. Jednotka se bude skládat ze tří vozů a celková kapacita bude činit 197 sedících cestujících, přičemž pokud se vlaky u cestujících setkají se zájmem, bude přidán čtvrtý vůz. Kontrakt v hodnotě 43 milionů eur čítá jak samotné soupravy, tak školení personálu a pětiletou údržbu. Součástí objednávky je také opce na dalších pět souprav s tříletou údržbou. Celková cena tak může být až 94 milionů eur.
Zdroj: Railway gazette
Souhlasím s Nechicem, že by to mělo význam spíš v regionální dopravě (asi podobně jako v té Itálii), ale i tam bych se spíš přikláněl k zadrátování krátkých úseků.
Ostrava - Opava (- Krnov) nebo taková HK - PCE (-Chrudim). Ono by se využití našlo pokud by se to finančně vyplatilo
-
-
-
-
-
-
Prosím, nešiřte ho dál.
Praha-Trutnov/Letohrad
Ostrava - Opava - Olomouc
Pardubice-Liberec
Liberec-Ústí n. L.
Praha-Beroun-České Budějovice
Pardubice-Červená Voda
je toho hodně...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.