Aosta — Italský region Valle d’Aosta bude prvním majitelem hybridních jednotek Stadler Flirt. Objednávka na dodávku pěti souprav Flirt3 poháněných jak elektricky napětím 3 kV, tak dvěma osmiválcovými dieselovými motory, byla podepsána 12. května a počítá se s dodáním vlaků do roku 2018. Výkon jednotek na elektrifikované trati bude 2600 kW a maximální rychlost bude činit 160 km/h, na dieselový pohon pak bude výkon 700 kW a maximální rychlost bude 140 km/h. Jednotka se bude skládat ze tří vozů a celková kapacita bude činit 197 sedících cestujících, přičemž pokud se vlaky u cestujících setkají se zájmem, bude přidán čtvrtý vůz. Kontrakt v hodnotě 43 milionů eur čítá jak samotné soupravy, tak školení personálu a pětiletou údržbu. Součástí objednávky je také opce na dalších pět souprav s tříletou údržbou. Celková cena tak může být až 94 milionů eur.
Zdroj: Railway gazette
http://www.rynek-kolejowy.pl/foto_news_opis/57582/2564e62c799c4d06934e94b1c6bc9ce2.jpg
Jinak odkaz na celý, trochu delší článek na polském serveru:
http://www.rynek-kolejowy.pl/57582/pierwszy_dwutrakcyjny_flirt_stadlera.html
Doporučení k opravě: v článku je chyba (viz také články v Rynek Kolejowy a Railway Gazette) - celkem je v jednotce 178 míst k sezení (včetně 19 malých sklopných sedadel - zde je autor připočítal navíc).
Stránky výrobce napoví více, sjeďte si o něco níže, kde se můžete podívat na schematické zobrazení oné jednotky: http://www.stadlerrail.com/en/vehicles/flirt-3/
EDIT: tady na tom dieslovym flirtu je ten pidivložák pěkně vidět:
http://www.stadlerrail.com/media/tmp/catalogue/tk6a2360_jpg_960x350_crop_q95.jpg
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.