..: První hybridní jednotky Stadler Flirt objednány :..

Hybridní jednotka Stadler Flirt, foto: Stadler Aosta — Italský region Valle d’Aosta bude prvním majitelem hybridních jednotek Stadler Flirt. Objednávka na dodávku pěti souprav Flirt3 poháněných jak elektricky napětím 3 kV, tak dvěma osmiválcovými dieselovými motory, byla podepsána 12. května a počítá se s dodáním vlaků do roku 2018. Výkon jednotek na elektrifikované trati bude 2600 kW a maximální rychlost bude činit 160 km/h, na dieselový pohon pak bude výkon 700 kW a maximální rychlost bude 140 km/h. Jednotka se bude skládat ze tří vozů a celková kapacita bude činit 197 sedících cestujících, přičemž pokud se vlaky u cestujících setkají se zájmem, bude přidán čtvrtý vůz. Kontrakt v hodnotě 43 milionů eur čítá jak samotné soupravy, tak školení personálu a pětiletou údržbu. Součástí objednávky je také opce na dalších pět souprav s tříletou údržbou. Celková cena tak může být až 94 milionů eur.

Zdroj: Railway gazette


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 15.5.2015 (6:00)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Itálie


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registered user mic 
19.05.2015 (10:59)  
Obávám se, že by bylo výhodnější opravit nějaké ty Brejle, doplnit aut spřáhlo a dálkové ovládání a ty cancoury u nás odtahat tím. Samože počítám s nějakým panťákem/rypákem, aby mě někdo neobviňoval z přepřahu. I když pořád nechápu, proč soudruzi v SRN zvládají přepřah podstatně rychleji, než my. Moje zkušenost je 4minuty.
Registered user Sim 
18.05.2015 (22:33)  
M 474 003 > nemusi, staci treba, aby byl zatlumen vuci sousednim vozum
18.05.2015 (21:42)  
Ten motorový blok se bude na horší trati vrtět, vzhledem ke krátkému rozvoru.
Registered user Sim 
18.05.2015 (9:38)  
Jiří Bajer > jojo, diky sve mikrodelce muze byt motorovy blok sirsi, nez zbytek vlaku, takze se toho vyuziva.
Registered user danz  mail  
18.05.2015 (9:19)  
Tady je to vidět trochu lépe:
http://www.rynek-kolejowy.pl/foto_news_opis/57582/2564e62c799c4d06934e94b1c6bc9ce2.jpg

Jinak odkaz na celý, trochu delší článek na polském serveru:
http://www.rynek-kolejowy.pl/57582/pierwszy_dwutrakcyjny_flirt_stadlera.html

Doporučení k opravě: v článku je chyba (viz také články v Rynek Kolejowy a Railway Gazette) - celkem je v jednotce 178 míst k sezení (včetně 19 malých sklopných sedadel - zde je autor připočítal navíc).
17.05.2015 (21:07)  
Martin Š: Podle té vizualizace se mi zdá, že motorový díl je o něco širší než ostatní články, takže spojení mezi motorovým dílem a dílem za ním zmizí.
17.05.2015 (20:38)  
Keprt: Máte pravdu, česky je to skutečně Jakobsův podvozek. Je zajímavé, že anglicky je to Jacobs bogie s cé:)
Registered user Keprt 
17.05.2015 (20:23)  
Ten pán se jmenoval Jakobs, ne Jacobson.
17.05.2015 (19:07)  
Martin Š.: žádný třetí podvozek uprostřed vozu tam není, to na obrázku jen zanikl fakt, že i tento „vložený“ podvozek je podvozkem jacobsonovým a nese ten pidi (asi dieselový) článek.

Stránky výrobce napoví více, sjeďte si o něco níže, kde se můžete podívat na schematické zobrazení oné jednotky: http://www.stadlerrail.com/en/vehicles/flirt-3/

EDIT: tady na tom dieslovym flirtu je ten pidivložák pěkně vidět:
http://www.stadlerrail.com/media/tmp/catalogue/tk6a2360_jpg_960x350_crop_q95.jpg
Registered user Martin Š.  mail  
17.05.2015 (17:32)  
První co mě zaráží je onen podvozek "uprostřed" vloženého vozu vypadá, že nebude příliš přátelský k trati (resp. bych se u relativně dlouhých vložených vozů bál o jeho vykolejení, ale to mají borci ze Stadlera jistě vypočítané). Vím, existují řešení, jako posuvný podvozek (viz 184 SD-KD), ale tam to "nesousedí" s Jacobsonovým podvozkem. Pokud by skutečně byla tato koncepce, jsem zvědavý na to použité (pro mě jistě zajímavé) technické řešení.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko