..: První české letiště napojené na železnici je Ostrava-Mošnov :..

B737-86N, Travel Service, OK-TVD, Ostrava-Mošnov (OSR), foto: Josef Petrák Mošnov — Mošnovské Letiště Leoše Janáčka Ostrava v aktuálním letovém řádu obsluhují pouze tři dopravci - ČSA do Prahy, Travel Service do Paříže a Ryanair do Londýna. Přesto je prvním v republice, které se dočkalo osobního železničního spojení. Po potřebných testech elektrifikované trati Studénka - Mošnov, Ostrava Airport byl 13. dubna slavnostně spuštěn provoz osobních vlaků linky S2 z Mostů u Jablunkova a Bohumína do Mošnova. Úvodní provoz zajistí kapacitní jednotky CityElefant, ale dopravce České dráhy už objednal menší jednotky RegioPanter, které si nechávají 90 miliony korun spolufinancovat eurofondy prostřednictvím programu ROP Moravskoslezsko. Jízdní řád S2 poskytuje přípoj i na ranní let ČSA v 5.30 do Prahy a Düsseldorfu, večer pak mají cestující 23 minut na přestup od posledního příletu v 11 hodin večer. Deset párů vlaků je zavedeno v dvouhodinovém intervalu. Mnohem horší je ale napojení na dálkové spoje, a to navzdory zavedení vlaků mimořádnou změnou jízdního řádu. Kromě letiště poslouží vlaky také pracujícím v nedaleké průmyslové zóně Mošnov.

Zdroj: České dráhy, Správa železniční dopravní cesty


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 14.4.2015 (6:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Jízdní řád

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   
17.04.2015 (13:34)  
Admin Pánové, dovolím si reagovat na poslední 3 příspěvky. Kolega NIcKON udělal něco, co by obecně v rámci moderování diskuse neměl. Omlouváme se dotčeným. O tom, že příspěvky čtenářů se obecně needitují, se pobavíme mezi správci, ať jsme všichni konzistentní.

Na druhou stranu, máme 3 jednoduchá pravidla pro diskusi. Jsou sepsány dole pod formulářem a pokud někdo na kohokoliv útočí, nadává mu atp., pak takový příspěvek letí do koše. :) Bez ohledu na to, kdo to vložil.

Co chceme, je věcná diskuse. To doufám chcete taky.
registrovaný uživatel Kakov 
17.04.2015 (10:33)  
B. Stejskal, Jackub:

souhlasím, nenechte se otrávit, Vaše názory byly zaměřené směrem k letecké dopravě, a takové názpry je třeba v souvislosti s vlakem na letiště také slyšet, zvlášť pro mne (letecká doprava je pro mě španělská vesnice alias český film)....

ani mě nijak Vaše příspěvky neurazily, na druhou stranu, považuji za velice správné, že pan NICKON, Vám poslal onen email, prootže každý zásah moderátora by dle mě měl být provázen "vysvětlením"
registrovaný uživatel Jackub 
17.04.2015 (9:53)  
@ Bohumil Stejskal: No tak to je síla! :-o Evidentně jste se NICKONa velice dotkl. Opravdu nevím čím. Asi jsem četl už ty zcenzurované příspěvky a byl jsem o invektivy ochuzen... :-D Nicméně Vás styl mi nijak konfrontační nepřijde, dle mého jde jen o to, že někteří holt neustojí nic, co by se jich jakkoliv dotklo... :-( Souhlasím s Vámi - jak co do Vašich argumentů v této diskusi, tak v přístupu k této "pseudokauze"! Nenechte se otrávit! ;-) Taky se nechci zase dožít situace, kdy bude dovoleno diskutovat, ale jen "vocáď pocáď"! :-(
17.04.2015 (7:02)  
Technická poznámka: pokud máte pocit, že mé komentáře vypadají poněkud jinak, než původně, tak to není jen pocit. Zpod nicku Nickon mi napsal jakýsi člověk, co se podepsal jako Ladislav Čermák, kteý měl v půl jedné v noci neodbytné puzení:

Od: NIcKON
Datum: 16.04.2015 - 0:24
Předmět: Chování v diskuzích

Zpráva:Dobrý den,

vzhledem k vašemu konfrontačnímu jednání, neustálým irelevantním výpadům, provokacím a dalším prohřeškům proti zásadám slušného chování a diskuze jsem byl nucen přistoupit k plnění své moderátorské role a vyčistit vaše příspěvky od nadbytečných invektiv při plném zachování jejich faktického sdělení. Činím tak dočasně jen proto, že jsem se bohužel nechal vámi zatáhnout do zbytečného osobního sporu. Příště budu vaše příspěvky, obsahující osobní výpady, narážky, nesouvisející politické komentáře a další nechtěné aspekty, mazat s odvoláním na všechny tři body zásad diskuze jako editor tohoto serveru bez upozornění a vysvětlení.

Zároveň vás ujišťuji, že vaši ochotu věcně argumentovat a hájit slušně svůj názor nadále vítám a pokud se napříště obejde bez osobních invektiv vůči ostatním, budu ji maximálně podporovat.

S pozdravem,

Ladislav Čermák.


K této cenzuře mi nebyla dána možnost vyjádřit se, nebyla mi dána možnost o stejné "konfrontační jednání a irelevantní výpady" ochudit naopak příspěvky pana Ladislava Čermáka (Když přestanete veřejně plácat nesmysly .. mácháte vylhanými argumenty .. reagoval urážkami, pochybnými argumenty) v zájmu maximální podpory věcné argumentace. Takže v tomhle bolševickém duchu fakt ne, na ten jsem byl vždycky citlivý, prostě zapomeňte, že kdy byl nějaký Bohumil Stejskal.

Pozn. předpokládám, že i tento příspěvek bude pro zachování správné šotolinie zcenzurován.
registrovaný uživatel Kuba 
17.04.2015 (0:16)  
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
16.04.2015 (21:21)  
Karel Kovářík: O inteligenci některých architektů, jistě není pochyb (viz.Hašišbedna), ale v tomto případě jsem zachytil vyjádření nějakého podržtašky z magistrátu, že eskalátor byl v plánu až v nějaké další etapě a to právě z důvodu úspor. Ať už to je jakkoliv, tak je to stejně debilita nejvyššího řádu, podobná stavbě trati někam na prázdné letiště do polí.
registrovaný uživatel Kakov 
16.04.2015 (20:00)  
TTtrain:

problém eskalátoru na metru A nejsou peníze, ale lidská vypatlanost, co psali ve sdělovacích prostředcích, tak eskalátor není, protože architektovi se nelíbil a hyzdil by jeho velkolepé umělecké dílo....
jak znám české architekty tak je to velmi pravděpodobné

a to si představte, že metroprojekt navrhoval cca. kolem roku 1985 dokonce metro v Plzni :-D
registrovaný uživatel ufo 
16.04.2015 (19:13)  
Josef Petrák: Zürich má 366k obyvateľov. Na letisko majú železnicu. Emirates tam lieta 2x denne z Dubaja s A380. :)
16.04.2015 (18:38)  
Nepostavit trať na Mošnov by ani nepomohlo udělat pořádně Veleslavín =A=, ani trať na Ruzyň.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
16.04.2015 (18:12)  
Na napojení trati k liduprázdnému miniletišti, někde v polích za Novým Jičínem se peníze najdou, ale "směr Ruzyně" nejsou peníze ani na pitomej eskalátor? Klidně postavte třeba metro v brně, já už se divit nebudu...
  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko