Mošnov — Mošnovské Letiště Leoše Janáčka Ostrava v aktuálním letovém řádu obsluhují pouze tři dopravci - ČSA do Prahy, Travel Service do Paříže a Ryanair do Londýna. Přesto je prvním v republice, které se dočkalo osobního železničního spojení. Po potřebných testech elektrifikované trati Studénka - Mošnov, Ostrava Airport byl 13. dubna slavnostně spuštěn provoz osobních vlaků linky S2 z Mostů u Jablunkova a Bohumína do Mošnova. Úvodní provoz zajistí kapacitní jednotky CityElefant, ale dopravce České dráhy už objednal menší jednotky RegioPanter, které si nechávají 90 miliony korun spolufinancovat eurofondy prostřednictvím programu ROP Moravskoslezsko. Jízdní řád S2 poskytuje přípoj i na ranní let ČSA v 5.30 do Prahy a Düsseldorfu, večer pak mají cestující 23 minut na přestup od posledního příletu v 11 hodin večer. Deset párů vlaků je zavedeno v dvouhodinovém intervalu. Mnohem horší je ale napojení na dálkové spoje, a to navzdory zavedení vlaků mimořádnou změnou jízdního řádu. Kromě letiště poslouží vlaky také pracujícím v nedaleké průmyslové zóně Mošnov.
Zdroj: České dráhy, Správa železniční dopravní cesty
Na druhou stranu, máme 3 jednoduchá pravidla pro diskusi. Jsou sepsány dole pod formulářem a pokud někdo na kohokoliv útočí, nadává mu atp., pak takový příspěvek letí do koše. :) Bez ohledu na to, kdo to vložil.
Co chceme, je věcná diskuse. To doufám chcete taky.
souhlasím, nenechte se otrávit, Vaše názory byly zaměřené směrem k letecké dopravě, a takové názpry je třeba v souvislosti s vlakem na letiště také slyšet, zvlášť pro mne (letecká doprava je pro mě španělská vesnice alias český film)....
ani mě nijak Vaše příspěvky neurazily, na druhou stranu, považuji za velice správné, že pan NICKON, Vám poslal onen email, prootže každý zásah moderátora by dle mě měl být provázen "vysvětlením"
Od: NIcKON
Datum: 16.04.2015 - 0:24
Předmět: Chování v diskuzích
Zpráva:Dobrý den,
vzhledem k vašemu konfrontačnímu jednání, neustálým irelevantním výpadům, provokacím a dalším prohřeškům proti zásadám slušného chování a diskuze jsem byl nucen přistoupit k plnění své moderátorské role a vyčistit vaše příspěvky od nadbytečných invektiv při plném zachování jejich faktického sdělení. Činím tak dočasně jen proto, že jsem se bohužel nechal vámi zatáhnout do zbytečného osobního sporu. Příště budu vaše příspěvky, obsahující osobní výpady, narážky, nesouvisející politické komentáře a další nechtěné aspekty, mazat s odvoláním na všechny tři body zásad diskuze jako editor tohoto serveru bez upozornění a vysvětlení.
Zároveň vás ujišťuji, že vaši ochotu věcně argumentovat a hájit slušně svůj názor nadále vítám a pokud se napříště obejde bez osobních invektiv vůči ostatním, budu ji maximálně podporovat.
S pozdravem,
Ladislav Čermák.
K této cenzuře mi nebyla dána možnost vyjádřit se, nebyla mi dána možnost o stejné "konfrontační jednání a irelevantní výpady" ochudit naopak příspěvky pana Ladislava Čermáka (Když přestanete veřejně plácat nesmysly .. mácháte vylhanými argumenty .. reagoval urážkami, pochybnými argumenty) v zájmu maximální podpory věcné argumentace. Takže v tomhle bolševickém duchu fakt ne, na ten jsem byl vždycky citlivý, prostě zapomeňte, že kdy byl nějaký Bohumil Stejskal.
Pozn. předpokládám, že i tento příspěvek bude pro zachování správné šotolinie zcenzurován.
problém eskalátoru na metru A nejsou peníze, ale lidská vypatlanost, co psali ve sdělovacích prostředcích, tak eskalátor není, protože architektovi se nelíbil a hyzdil by jeho velkolepé umělecké dílo....
jak znám české architekty tak je to velmi pravděpodobné
a to si představte, že metroprojekt navrhoval cca. kolem roku 1985 dokonce metro v Plzni :-D
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.