Praha — Milé čtenářky, milí čtenáři, dovolte mi, abych vám poděkoval za vaši přízeň, se kterou jste se k nám vraceli v roce 2014. Právě vaše pozitivní reakce a neklesající sledovanost jsou pro nás nejúčinnějším hnacím motorem k činnosti i v roce následujícím. ŽelPage je uznávaným a stabilním magazínem, za což patří všem, kteří nám k tomu pomohli, velký dík. A co nás dál čeká?
Nadále chceme zůstat nezávislým a nekomerčním portálem sdružujícím dobrovolníky, kteří jeho prostřednictvím sdílí svůj zájem a nadšení pro železniční a obecně veřejnou dopravu v souvislostech. Máme zajištěnu technologickou platformu pro náš provoz. Rádi bychom i nadále přinášeli nezávislé zpravodajství s nadhledem, na který jste zvyklí. Naší ambicí nebylo a není být všude, přesto cítíme, že některé oblasti nepokrýváme, a budeme rádi, pokud nám s tím pomůžete.
Můžete se těšit na nové funkce ve fotogalerii, která se díky soustavné péči našich správců stala výstavní skříní naší činnosti. Upřímné díky patří všem autorům, kteří to dotáhli až k publikování fotek.
Máme nově zpracovaný atlas vozů, kde se tým snaží mapovat výskyt kolejových vozidel. Zbude-li dost sil a elánu, doplníme i atlas lokomotiv a zapracujeme na jeho propojení s řazením vlaků, které s vámi zpracováváme již jedenáctým rokem.
Připravujeme nový vzhled stránek, který by zpřehlednil současný systém postupně doplňovaného provizorního designu. Nově by zde měl být zapracován kalendář akcí, seznamy tratí a další projekty.
Rozhodli jsme se po několika letech rozšířit a posílit výbor. V souvislosti s přerodem občanského sdružení na zapsaný spolek, který nám byl vnucen s novým občanským zákoníkem, se přestěhujeme do Prahy a upravíme členskou registraci. Pokusíme se při této nezáživné byrokratické činnosti upravit například uživatelské profily tak, aby přinesly lepší funkčnost vám, uživatelům.
Nemůžeme slíbit, že vše výše zmíněné v roce 2015 provedeme, ale je to naše vize, o kterou se budeme snažit. Děkujeme všem, kteří se na tom již podílejí – aktivní činností, členským příspěvkem, účastí na zvláštním vlaku, nákupem v e-shopu, zasláním PF nebo alespoň slušným chováním na našem portálu. Máte-li zájem se do některého z projektů zapojit, kontaktujte nás.
Rád bych vám závěrem i za tým našeho magazínu popřál hodně zdraví, štěstí a spokojenosti do nového roku. Podle dosavadních indicií to rozhodně nebude rok okurkové sezóny. Těšíme se na setkávání s vámi nejen nad ŽelPage projekty.
To, že je web mobilní, neznamená, že mu musí chybět polovina funkcí, ale že se lépe ovládá a čte na dotykovém zařízení s menší obrazovkou.
Co se týče zobrazování webu na mobilu, jsem rád že není mobilní verze, protože stránky se mi zobrazují i takto korektně.
Jinak preju dostatek elanu nutneho k udrzeni dosavadni urovne i v tomto roce :-)
Takže všem tvůrcům přejí další úspěšná léta a mnoho dobrých námětů, seznamujících nás s problematikou železniční dopravy.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.