..: Metrans převzal první z 20 lokomotiv Bombardier TRAXX :..

CZ-MT 386 001-2, foto: Bombardier Kassel/Praha — Dvacet nových lokomotiv Bombardier TRAXX F140 MS obohatí vozový park českého nákladního dopravce Metrans Rail, který se specializuje na přepravu kontejnerových vlaků na vybraných relacích pro mateřský podnik HHLA. Stroje tak budou nasazeny především na vozbu vlaků mezi Německem, Českem, Slovenskem a Maďarskem, kde jsou v současné době nasazovány jak pronajaté lokomotivy Traxx řady 186, patřící např. leasingovému poolu Railpool, tak dieselové lokomotivy řady 761 (známé spíše pod rakouskou přezdívkou Herkules). Nová řada 386 je vybavena potřebnými systémy vyskytujícími se na drahách ve střední Evropě, zejména Česku a Slovensku. Všechny budou dodány do prvního čtvrtletí roku 2015. Maximální rychlost dosahuje 140 km/h. Ačkoliv jsou tyto lokomotivy konstruovány jako univerzální, díky jejich vysokému výkonu nacházejí uplatnění především v čele nákladních vlaků. V osobní dopravě je provozují mj. lucemburské CFL, dolnosaský LNVG (spoje Metronom), Veolia Vehrkehr (InterConnex) či MÁV-START. Pro spoje InterCity Direct je aktuálně přebírají Nizozemské dráhy a očekává se, že budou jádrem vozby vlaků InterCity/EuroCity RegioJet na Slovensku.

Zdroj: Hamburger Hafen und Logistik


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 20.9.2014 (9:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer kevin 
20.09.2014 (10:35)  
Dle aktuálních SJŘ mají 100.Rychleji mohou jen některé s 363 a jen,když mají velká b%.
20.09.2014 (10:10)  
Myslel jsem, že 120 jezdí běžně už dnes. Jestli ne, je to pro mě novinka. V každém případě by byla jízda bez přerušení u všech nákladních vlaků přínosem. To ale určitě nebude dřív, než expresy přejdou na VRT. V úvahu je třeba brát také téměř pravidelné nepravidelnosti v odjezdech, a to nezřídka i v řádu hodin. Stačí malá výluka, kdy těžko některé vlaky odříct, a už se to veze - sem, tam, sem. I vozy mají své oběhy. Takže ideál je to pěkný, ale zda někdy vejde do praxe, no kéž by. Jestli ty lokomotivy jen nahradí stávající pronájmy, pak zase k tak velké změně nedojde, jen budou možná fotogeničtější :).
Registrierter Benutzer JiP 
20.09.2014 (9:41)  
Nelze nez gratulovat. O to vice vsak bude vozovy park Metransu kontrastovat s CDCargo, nemluve o tom, ze Metrans muze byt zahy silnym konkurentem CDCargo. 20ks uz je slusna flotila. Spis by se taky mel konecne nekdo u SZDC chytit za nos a povolit kontejnerovym vlakum v rezimu SS Vmax 120km/h, tak jak jezdi rutinne v Nemecku ci Rakousku. Ono by se ty soupravy na trat potom mnohem snaz vesly a nakonec se jim budou muset uhybat casto zastavujici rychliky. Zanedlouho bude situace takova, ze kdyz to v Libni rozjede na 120 tak drive nez v Chocni nebude treba nikde v podstate jit s rychlosti dolu, jednou snad az do Trebove na Parnik.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko