Praha — Personální změny na vedoucích pozicích po změně politického uspořádání se stávají tradicí už i v prostředí české železnice. Nyní dostihly i člověka, který na svém místě setrvával na naše poměry vcelku dlouhou dobu — ředitele Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) Jiřího Koláře. Toho na přelomu května a června vystřídá dosavadní ředitel oblastního ředitelství SŽDC v Brně Pavel Surý. Kolář byl odvolán ve středu 21. května správní radou, její důvody byly zřejmě ryze politického charakteru, avšak předseda rady Vladimír Novotný dodal: „Po rozsáhlé diskusi a s ohledem na očekávaný prodej části podniku ČD a jeho přechodem na SŽDC se Správní rada rozhodla na toto období obsadit tuto exponovanou pozici novým manažerem.“ Dosavadní šéf správy železnic ji vedl přibližně dva roky.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Spíš je překvapením Bulharsko..
Pokud zbývají jen Balkánské státy, je to pro ČR docela ostuda.
http://www.vysokorychlostni-zeleznice.cz/wp-content/uploads/2014/04/High_Speed_Railroad_Map_of_Europe_2014.svg_.png
sorry, ale takovou Francii natož portugalsko rozhodně nepovažuji za okolní zemi....
proto ta otázka
Těžko říct, jestli na tom má vliv figurka v čele opravárenské organizace.
A na tu reportérku by byly potřeba velké NŮŽKY.
nová strategie,
nové průšvihy.
Je třeba najít dobrou koncepci a strategii, tu dát za úkol šéfovi k její realizaci a ne šéfy měnit (často). Když nebude dobrá koncepce, tak to nezachrání ani nový šéf, případně celá armáda nových šéfů.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.