..: Jiří Kolář končí, SŽDC bude mít nového ředitele :..

Jiří Kolář, foto: CSPSVPraha — Personální změny na vedoucích pozicích po změně politického uspořádání se stávají tradicí už i v prostředí české železnice. Nyní dostihly i člověka, který na svém místě setrvával na naše poměry vcelku dlouhou dobu — ředitele Správy železniční dopravní cesty (SŽDC) Jiřího Koláře. Toho na přelomu května a června vystřídá dosavadní ředitel oblastního ředitelství SŽDC v Brně Pavel Surý. Kolář byl odvolán ve středu 21. května správní radou, její důvody byly zřejmě ryze politického charakteru, avšak předseda rady Vladimír Novotný dodal: „Po rozsáhlé diskusi a s ohledem na očekávaný prodej části podniku ČD a jeho přechodem na SŽDC se Správní rada rozhodla na toto období obsadit tuto exponovanou pozici novým manažerem.“ Dosavadní šéf správy železnic ji vedl přibližně dva roky.

Zdroje: iDnes.cz, SŽDC


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 22.5.2014 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Legislativa Podniky

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
28.05.2014 (9:31)  
Nad 200 km/h se jezdí i v Rakousku, které má méně obyvatel a docela obtížný terén.
Spíš je překvapením Bulharsko..
Pokud zbývají jen Balkánské státy, je to pro ČR docela ostuda.

http://www.vysokorychlostni-zeleznice.cz/wp-content/uploads/2014/04/High_Speed_Railroad_Map_of_Europe_2014.svg_.png
registrovaný uživatel Kakov 
28.05.2014 (6:10)  
moc těch okolních není (tedy sousedních) v podstatě jen německo, poláky s jejich CMK, kde se jezdí 160 ... ti spíše budují, a v rakousku nevím, jak jsou na tom...

sorry, ale takovou Francii natož portugalsko rozhodně nepovažuji za okolní zemi....

proto ta otázka
26.05.2014 (21:27)  
Pro pana Kovaříka: Německo, Francie, Belgie, Nizozemí, Španělsko, Itálie, Portugalsko, Rakousko a Poláci už budují.
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
26.05.2014 (12:00)  
Lepší spíš vyjmenovat evropské země, kde se nad 200 km/h nejezdí nebo se aspoň v současnosti tratě nestaví..

Těžko říct, jestli na tom má vliv figurka v čele opravárenské organizace.
registrovaný uživatel Kakov 
26.05.2014 (10:36)  
která jsou to ty skoro vcšechny státy? můžete je jmenovat?
25.05.2014 (16:11)  
Takovejhle bordel je možnej jenom v Česku. Pak ta železnice nemá vypadat tak jak vypadá. A ne jenom železnice, ale 99% všeho v našem státě. Skoro všechny okolní státy EU už mají vysokorychlostní tratě a u nás ,,už je to v plánu,, v roce 2020. Jenže v tu dobu už povede veškerá vysokorychlostní tranzitní doprava jen kolem nás a ne přes nás. :-/
22.05.2014 (15:45)  
Každé 4 roky se změní vláda, každé 4 roky si dosadí jiné lidi, a každé 4 roky se začne budovat něco jiného, než co předcházející vláda vymyslela a to co se budovalo předtím se bude rušit. Takže se nakonec nedojde nikam.

A na tu reportérku by byly potřeba velké NŮŽKY.
registrovaný uživatel jkl 
22.05.2014 (15:04)  
Já jsem zase za změn rád. Každý to holt vidíme jinak. Ale to se stává :-)
22.05.2014 (12:22)  
Škoda, Ing. Kolář mi přišel zrovna dobrej.
22.05.2014 (11:43)  
Nový šéf,
nová strategie,
nové průšvihy.
Je třeba najít dobrou koncepci a strategii, tu dát za úkol šéfovi k její realizaci a ne šéfy měnit (často). Když nebude dobrá koncepce, tak to nezachrání ani nový šéf, případně celá armáda nových šéfů.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko