Děčín — České dráhy od 18. dubna přehodnotily dosavadní koncept víkendového nasazování příměstských elektrických jednotek řady 471 na rychlíky v relaci Praha - Děčín a zpět. Na vlaku číslo 670 v pátek a na vlacích s čísly 671, 673, 683, 690 a 692 v sobotu tak nově pojedou opět klasické soupravy, řazené z vozů řad A, BDs a B, které jezdí na těchto vlacích běžně v pracovní dny. Důvodem je zejména přeprava cestujících s jízdními koly, jejichž velké množství je pro jednu jednotku řady 471 problémem, zatímco do služebního oddílu vozu řady BDs se jich vejde pohodlně více. České dráhy zatím neoznámily, zdali je toto řešení pouze dočasné či konečné, nicméně zřejmě s ním můžeme počítat minimálně do konce září.
Zdroj: České dráhy
Jiná věc je, že ten ešus nemusím kupovat, že přes víkend by stál v depu. Ve finále proto tím, co rozhoduje, je právě ten požadavek na přepravu kol.
má te pravdu, ale v případě elektrické loko mi to "žere" nemusí zajímat (neřeším teď, zda je to dobře nebo špatně), pak je otázka, jestli zvýšení ceny za dopravní cestu vlivem váhy loko (nevyznám se ve stanovení poplatku) + cena za údržbu převýší odpisy nové
samozřejmě ještě můžu mluvit o výši tržeb vlivem nového/starého vozidla
A lokomotiva se třema vagonama nebude ekonomicky efektivní, ani když se těm lidem líbit bude...
To stanovil kdo? Odepsaná lokomotiva se třemi odepsanými vozy samozřejmě bude efektivnější.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.