..: České dráhy stahují soupravy City Elefant z části vlaků do Děčína :..

City Elefant na trase Praha - Děčín, foto: Karel MálekDěčín — České dráhy od 18. dubna přehodnotily dosavadní koncept víkendového nasazování příměstských elektrických jednotek řady 471 na rychlíky v relaci Praha - Děčín a zpět. Na vlaku číslo 670 v pátek a na vlacích s čísly 671, 673, 683, 690 a 692 v sobotu tak nově pojedou opět klasické soupravy, řazené z vozů řad A, BDs a B, které jezdí na těchto vlacích běžně v pracovní dny. Důvodem je zejména přeprava cestujících s jízdními koly, jejichž velké množství je pro jednu jednotku řady 471 problémem, zatímco do služebního oddílu vozu řady BDs se jich vejde pohodlně více. České dráhy zatím neoznámily, zdali je toto řešení pouze dočasné či konečné, nicméně zřejmě s ním můžeme počítat minimálně do konce září.

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 10.5.2014 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský ČR Ústecký


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
13.05.2014 (15:55)  
Bóřa: Tak humanizace, chcete-li.
registrovaný uživatel Bóřa 
13.05.2014 (15:02)  
ondrejskalak: Nevidím jediný dobrý důvod, proč by to Dráhy dělat měly. Investice do nějaké za řeč stojící rozsáhlejší modernizace z velké části zanedbaných vozů z 80. let je ekonomický nesmysl. Co se mi docela líbí, je program humanizace, kdy se za relativně málo peněz udělalo z interiéru Béčka místo, ze kterého se cestujícímu nechce na první pohled zvracet. Na tratích, kde se jede pomalu mám humanizovaná Béčka celkem rád, pokud nejedou v kupé víc než 4 cestující.
13.05.2014 (15:01)  
JB: to si pletete se splatkami a to se musi platit tak jako tak :))) A to se plati dle casu a ne dle km. Leasingovku take nebude zajimat, ze si nove auto susite v garazi a kazdy mesic bude chtit sve "vypalne" :)
13.05.2014 (14:49)  
Mnoho věcí by vyřešila rekonstrukce těch Béček. Ale to ČD pravděpodobně neudělají...
registrovaný uživatel JB 
13.05.2014 (13:45)  
Stojí-li ešus, jak se udává, 220 MKč a ujede-li za život 5 Mkm, odpisy na 1 km jsou 44 Kč. Ceny trakční energie nejsou zveřejňovány, ale ve studiích se vychází z toho, že u současných vozidel činí asi 20 procent z těch odpisů. U rychlíku můžete směle zanedbat, že je lokomotiva odporová. Vlastní spotřeba současných vozidel je významně větší než u starých a ztráty v měničích trvají celou dobu, kdy je vozidlo v tahu, takže jediné, co bilanci významně zlepšuje, je rekuperace - opět u rychlíku s menším významem. Hmotnost 162 + 4x B bude cca 250 tun, ešusu 155 tun. Ale jsme na rovině a vezeme rychlík.

Jiná věc je, že ten ešus nemusím kupovat, že přes víkend by stál v depu. Ve finále proto tím, co rozhoduje, je právě ten požadavek na přepravu kol.
registrovaný uživatel Kakov 
13.05.2014 (13:43)  
R.U.R.:

má te pravdu, ale v případě elektrické loko mi to "žere" nemusí zajímat (neřeším teď, zda je to dobře nebo špatně), pak je otázka, jestli zvýšení ceny za dopravní cestu vlivem váhy loko (nevyznám se ve stanovení poplatku) + cena za údržbu převýší odpisy nové

samozřejmě ještě můžu mluvit o výši tržeb vlivem nového/starého vozidla
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
13.05.2014 (13:16)  
JB: No ona ta mašina taky něco váží a něco žere...
registrovaný uživatel JB 
13.05.2014 (11:57)  
Astartoth: Eh? Co do toho motáte účinnost?
13.05.2014 (10:38)  
JB: jiste, odepsana lokomotiva najedou pookreje a ucinnosti popre fysikalni zakony :)))
registrovaný uživatel JB 
13.05.2014 (7:02)  
Reaguju na pitomou úvahu, kterou to dáváte do protikladu. Lidi chtějí platit za to, co si přejí, ne za to, co jim někdo chytrý vnutí. Nemluvím o vozech B.

A lokomotiva se třema vagonama nebude ekonomicky efektivní, ani když se těm lidem líbit bude...

To stanovil kdo? Odepsaná lokomotiva se třemi odepsanými vozy samozřejmě bude efektivnější.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko