Komerční sdělení — Pro fandy do železniční dopravy pořádáme ve dnech 20. — 22. června 2014 autobusový poznávací zájezd na Slovensko a do Rakouska. Během tohoto výletu se nejprve navštíví Bratislava a zdejší dopravní muzeum. Zde je do konce června 2014 k vidění mimo jiné historický obrněný vlak Štefánik, který se vrátil z výstavy v nizozemském Utrechtu. Po přejezdu do Rakouska bude ve Vídni prohlídka technického muzea s bohatou kolekcí železniční techniky a ve Strasshofu pak prohlídka železničního muzea. Údolím řeky Steyr se v alpském podhůří projedeme nejstarší rakouskou 760mm železnicí a to mezi zastávkami Steyer Lokalbahn a Grünburg. Historická souprava je vedena parní lokomotivou řady 298.5. Cena zájezdu: 5490 korun. V ceně je zahrnuto: doprava autobusem, jízdenka na historický vlak Steyer Lokalbahn – Grünburg, 2× ubytování (1× Slovensko, 1× Rakousko), vstupné do uvedených muzeí, komplexní cestovní pojištění (pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, odpovědnost za škodu, pojištění zavazadel, storno zájezdu). Podrobný program naleznete na stránkách CK Praděd.
Zdroj: CK Praděd
1 2 | Zpráv na stránku: |
Další uvažovanou oblastí bude západní Krušnohoří, opět s jízdou historickými parními vlaky i se zastávkou u největšího cihlového železničního viaduktu na světě (Göltzschtal Viadukt).
Rovněž uvažujeme o návštěvě největší železniční výstavy v Evropě, InnoTrans 2014 v půlce září.
sleduji se zájmem Vaši diskuzi k našemu zájezdu. V tomto případě mi připadalo vhodnější zkombinovat dopravu autobusem a vlakem. Pro nás "šotouše" (majitele FIPek i běžných turistů fandů) však připravujeme zájezdy vysloveně vlakem, především do německy mluvících zemí. Uvítáme i Vaše náměty v tomto diskusním fóru.
V textu se ale nepíše o MDC, nýbrž o dopravním muzeu v Bratislavě a to je od hlavní stanice pár kroků pěšky. A do Bratislavy snad pár vlaků osobní přepravy za den přijíždí, ne?
http://www.muzeumdopravy.com/index.html
No a zrovna s dopravou na MZC v Bratislavě bych si hlavu nelámal, je to bez problémů dostupné MHD.
Navíc je relativně snažší si ty lidi ukočírovat ve svým autobuse než v nějaký formě VHD, a objednávat další IHD třeba z nádraží do lokality by stálo další prachy navíc.
Zde ten autobus plně chápu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.