..: Další patrové soupravy pro DB Fernverkehr :..

Vizualizace Twindexx IC, zdroj: Bombardier TransportationBerlín — Společnost Bombardier Transportation získala v pořadí druhou zakázku na poschoďové soupravy pro DB Fernverkehr. Německý národní dopravce si objednal celkem sedmnáct vratných souprav z rodiny Twindexx, za které zaplatí dohromady 293 milionů eur. Nové vlaky mají být od roku 2017 v provozu převážně na vozebním rameni Stuttgart – Zürich. Tato dodávka navazuje na 27 již objednaných pětivozových souprav, které mají být podle posledních informací výrobce nasazeny do provozu od léta 2014. Jako zajímavost lze uvést, že pro nové vaky se nepočítá s další sérií lokomotiv řady 146.2, nýbrž s jejich následovnicemi, které mají být pořízeny jako další objednávka z rámcové smlouvy na 450 strojů.

Zdroje: Handelsblatt, dmm.de 


Jiří Bajer | 19.9.2013 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Německo


registrovaný uživatel JirkaV 
02.10.2013 (13:09)  
Ví někdo, o jaké se jedná soupravy? Podle celkové ceny by snad mohlo být včetně lokomotiv. U těch 27 souprav to vychází cca 13,4 mil. EUR za soupravu a teď to je 17,2 mil. EUR. Je to nějak hodně ...
20.09.2013 (11:22)  
Ano, skutečně pouze 160 km/h. Je to nový koncept, který počítá s častějším zastavováním vlaků IC, proto ta nižší rychlost. Rozdíl v jízdních dobách má vyrovnat větší zrychlení soupravy - rozjíždět deseti- či vícevozovou soupravu na 200 km/h trvá déle a spotřebuje více energie než rozjezd pěti či šesti patráků na 160.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
20.09.2013 (9:40)  
Pro Jiří Bajer:Soudě podle odkazu - Vmax 160 km/h ? (IC dnes jezdí běžně i 200 km/h) a budou tlakotěsné (odkaz neuvádí)?

I když možná blbnu, Stuttgart - Zürich obecně - zatáčky, kopečky - těch 160 km/h asi postačí.
19.09.2013 (13:55)  
Bombardier teda jede. Gratulace a klobouk dolů.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko