..: Kapsch bude instalovat systém GSM-R v Polsku :..

nádraží Opole, foto: Sienio Vídeň — Rakouská telekomunikační společnost Kapsch CarrierCom získala od polského operátora PKP Polskie Linie Kolejowe zakázku na projekt a dodávku evropského systému řízení železničního provozu (ERTMS) na 148kilometrové části magistrály E30 mezi městy Legnica – Wrocław – Opole. Kapsch bude odpovědný jak za projekt, tak za instalaci a zprovoznění globálního systému pro mobilní komunikaci (GSM-R). Instalace systému ERTMS je součástí modernizačního programu pan-evropských dopravních koridorů s cílem zajistit interoperabilitu na železničních tratích.

Součástí projektu bude rozšíření stávajících ovladačů základnových stanic (BSC) a transkodérových (převáděcích) jednotek (TCUs), dále pak montáž 32 základnových stanic BTS 9000 na 16 místech podél magistrály E30. Kapsch poskytne po dobu pětileté záruky i případnou potřebnou technickou podporu. Zakázka má hodnotu 9,2 milionu euro. Kapsch bude spolupracovat s místním partnerem Torpol.

Zdroje: Kapsch, Railway Gazette, Railway Technology, Wikimedia Commons


Vlad Poslat mail autorovi | 5.6.2013 (6:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Polsko


dopisovatel nebo člen ŽP stoupa  mail  
07.06.2013 (1:51)  
Pro Martin Utajený:

Pane Utajený, a co je špatně na tom, že někdo, kdo má produkt, o který je zájem, takový produkt prodává a dostává za to zaplaceno?
06.06.2013 (23:28)  
Jirka Panther

za ty peníze se dosáhne toho, že skončí penízky v něčích kapsách ... nebo máte dojem že Kapsch je humanitární organizace?

ne! po skušenostech z ČR je to vždy nejhlubší tunel ...
pěkný večer

M,
registrovaný uživatel PPP 
05.06.2013 (11:02)  
Ahoj Jiří,
podle popsaného to vypadá jenom na komunikační zařízení (GSM-R) které je součástí ERTMS (viz zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/European_Rail_Traffic_Management_System). Další a dražší součástí tohoto projektu je evropská zabezpečovačka ETCS, o které se ale článek nezmiňuje. Takže jestli tomu správně rozumím, zabzař na trati zůstane stejné (ať je jakékoliv) a jenom se nebude mluvit do dosavadních vysílaček (co používají v Polsku nevím) ale do telefonů GSM-R. Ale už je to pěkných pár let, co jsme se to ve škole učili a jistě se najdou mnohem znalejší ;-).
05.06.2013 (6:11)  
Poprosil bych, zda mě někdo představu co za cca 1,5mil.Kč/km toto umí a vysvětlil to laikům. Hlavně jaký je výchozí stav zabza na trati a čeho se dosáhne. Díky předem.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko