..: Špatný technický stav zastavil provoz na trati u Karlových Varů :..

742.201-7, Stará Role - Odb. Sedlec, foto: Paya Karlovy Vary — Cestující, kteří využívají železnici v okolí Karlových Varů, mají v následujících týdnech na svých cestách o starost navíc, neboť od 13. května do 1. července budou muset na vybraných úsecích využít místo vlaku náhradní autobusovou dopravu. V úterý 14. května došlo totiž v dopoledních hodinách k zastavení provozu na hlavní trati 140 mezi Karlovými Vary a Chodovem. Omezení se ale dotknou i vedlejších tratí 142 a 144. Právě na trati 142 navíc již 15. května začíná plánovaná výluka mezi stanicemi Nejdek a Potůčky, která může situaci ještě více zkomplikovat. Jak uvedla mluvčí Českých drah Radka Pistoriusová, důvodem mimořádných opatření, která jsou v platnosti předběžně až do začátku července, je havarijní stav železniční tratě, kterou má ve správě Správa železniční dopravní cesty.

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 14.5.2013 (19:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Karlovarský


17.05.2013 (17:03)  
Špatný technický stav zastavil dopravu od 13.V. také na trati Heřmanův Městec - Chrudim-město...
15.05.2013 (14:41)  
Ad odklony: dnes jsem v Chrástu zaregistroval nové 4 nákladní vlaky, vedené vždy 5 min před rychlíkem Plzeň - Praha. Ty dříve nejezdily. Ovšem zda to jsou odklony, nevím. Dnes je na Plzeň - Cheb výluka.

K vlastnímu sesuvu nevím nic, na K-reportu jsou tři fotky ze stejného místa, kde je vidět jak se hrabe. Jediné co je z fotek zřejmé, že se na svah náspu léta sypal bordel z čištění uhelné trasy a ze stanice. To dost přitížilo vršek náspu a s ohledem na místní sračky, kdy je i spodek založen na nepříjemném podloží, kdy se po skončení těžby kaolínu v okolí mohl výrazně změnit vodní režim. Nyní je bordel shrábnutý pod náspem a není ho málo.

Hlavně, aby se hoši poučili ze zprasení náspu v Kozolupech, kde násep rozšířili těžkým šutrem, který se nemá o co opřít a celé se to o půl metru posunulo. Naštěstí v KVarech je násep jen poloviční výšky, tak to zřejmě do prázdnin spraví.
dopisovatel nebo člen ŽP BBvK  mail  
14.05.2013 (21:55)  
Odklony netuším, zkusím v nejbližší době zjistit.
registrovaný uživatel Petr Holub  mail  
14.05.2013 (21:25)  
BBvK: Nebude to mít za následek i odklonění nákladní dopravy? Netušíš náhodou..
registrovaný uživatel José 
14.05.2013 (21:00)  
BBvK: jojo, celkem me prekvapilo ze to tu nikdo nerozmaznul, pritom tam na tom zrejme i neco vykolejilo..
dopisovatel nebo člen ŽP BBvK  mail  
14.05.2013 (20:39)  
Problém tam je se železničním spodkem, respektive s tím, že pod 1. kolejí ujel železniční násep. Co ujetí způsobilo je věc na pomezí přírody a člověka ;-)
A k úplnému vylouční došlo zejména z bezpečnostních důvodů, kdy se nevhodný materiál náspu pod první kolejí postupně odtěžuje a vymění se jiným, který bude splňovat všechny podmínky, aby byl provoz na dalších nejméně 150 let bezpečným a bezproblémovým :-) Také musí dojít k provázání materiálu s náspem ve druhé koleji, který též není takový, jaký by na trati měl být. Toť vše k aktualitě i stupidním komentářům.
Ad Borovička: rekonstruovaná elektrifikovaná novostavba byla jako kde? Nic takového se v okolí KV neudálo co pamatuji, a to je velmi dlouho ;-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
14.05.2013 (20:05)  
:-) Tam teď v těch Regio(z)novách jezdí samí golfistia ruský báryšni, je to přetížený ......
14.05.2013 (19:54)  
to tu rekonstruovanou a elektrifikovanou novostavbu ty regionovy tak vojezdily? Dřive tam jezdily Sergeje s dlouhým uhlím a trať problémy neměla.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko