..: LEO Express prodloužil provoz svých vlaků do Karviné :..

První LEO vlak je tady! Známý bude jako 480.001, foto: Juraj KováčPrvní vlak LE 1365 do Karviné, pragotron v Praze 23.4.2013, foto: Robert Kubica Karviná — Dopravce Leo Express od 23. dubna 2013 prodloužil provoz některých svých vlaků mezi Prahou a Bohumínem přes Dětmarovice až do stanice Karviná hlavní nádraží. Ve směru z Prahy do Karviné se jedná o odpolední spoje LE 1363 a LE 1365. V opačném směru z Karviné do Prahy prodloužil dopravce jízdu stávajících prvních ranních spojů LE 1350 a LE 1352. Spoj LE 1350 je provozován pouze v pracovní dny a sobotu. Prodej jízdních dokladů ve stanici Karviná hl. n. je zajištěn u pokladní přepážky autobusového dopravce ČSAD Karviná, případně je možno využít nákup prostřednictvím internetu.

„Od začátku roku roste obsazenost našich vlaků, ta se nyní pohybuje kolem 70 %,“ říká Leoš Novotný, ředitel společnosti LEO Express, a pokračuje: „Právě proto, že je o naše vlaky takový zájem, který stále roste, tak jsme se rozhodli nabídnout naše služby i lidem z Karviné a okolí. Vnímáme jejich zájem o naše nové vlaky a potenciál, který jako technologicky nejmodernější dopravce chceme využít.“

Zdroj: LEO Express


Jiří Bílik | 24.4.2013 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
24.04.2013 (18:12)  
Tak to už by mohl jeden z dopravců ve Svinově uhnout a jet do Opavy. Tam by bylo zákazníků požehnaně.
24.04.2013 (18:03)  
Ty řeči o nízké obsazenosti soukormníků mě dostávají. Stáčí se totiž podívat na internetové stránky dopravců na zítřejší spoje. Prej 30 lidí :) například spoj LE v 4 ráno z Prahy zítra má víc než dost cestujících. Garantuju vám, že na 1 koridoru je mnohem více méně obsazených spojů (například mimošpičkové S linky ropidu).
registrovaný uživatel ReActor  mail  
24.04.2013 (16:28)  
kobros: souhlas, sice jsem byl ze začátku proti zrušení studentských slev, ale potom co se s tím začalo takhle kšeftovat vím, že jedinný způsob je ty slevy zrušit (a třeba vymyslet jiný způsob kompenzace). Nicméně si mylím, že bohužel ani ČD není svatá.

http://ekonomika.idnes.cz/byznys-se-slevami-v-doprave-nejvice-od-statu-ziskala-student-agency-118-/eko-doprava.aspx?c=A130227_154924_eko-doprava_suj
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
24.04.2013 (16:27)  
Žákovské jízdné je skrytá dotace dopravcům, když se zařízne, zvýší se buď neskrytá dotace, nebo jízdné pro běžné cestující... Ale asi to bude systémovější a férovější, to zase jo.
registrovaný uživatel bukes 
24.04.2013 (14:10)  
kobros: Myslíte, že je podvodných studentů mnoho? A pokud ano, tak co udělají? Vyženete je do busů?
registrovaný uživatel kobros 
24.04.2013 (13:38)  
At uz konecne vlada zarizne zakovske jizdne! Neni mozne, aby mezi Prahou a Ostravou jezdily vlaky casteji nez metro a to jen a jen diky zakovskemu/studentskemu jizdnemu.
Podivejte se na studentske koleje, jak jim pomohlo zavedeni ubytovaciho stipendia z zruseni dotace na misto. Vycistily se od ruznych kseftaru s bydlistem u babicky na druhem konci CR. Tady je cele podnikani dvou dopravcu LE a RJ zalozeno na stejnem principu jako podnikani s kseftovanim mist na kolejich.
registrovaný uživatel Leinad 
24.04.2013 (12:35)  
Flexaretista: krátký interval zvyšuje cestovní komfort, raději bych lepší proklad. (5:12, 5:16, 5:29, 6:12) Krátkodobé řešení bych viděl mimo jiné lepším vyvážením priorit a dražením slotů.
registrovaný uživatel rn21 
24.04.2013 (11:47)  
>IC540: Nezlobte se, ale nazývat cestující substrátem je neuvěřitelné!
24.04.2013 (11:29)  
Je to logické řešení. Nicméně přinejmenším u sedlových spojů to nic nezmění na tom, že konkurence ničí sebe sama i státního přepravce. Ale to je věc přímých spojení bez přestupů spíše než existence konkurence. Sice pro to mám pochopení z hlediska komfortu cestování, ale situace, kdy třeba ráno v pět jedou 2 IC/Ex po 1. koridoru z Prahy až do Hranic 10 minut po sobě a oba vezou po 30 lidech, je cesta do pekel.
registrovaný uživatel IC540  mail  
24.04.2013 (10:29)  
Dobrý tah zastavit v Dětmarovicích. 35. tisícová Orlová 5. minut autem a 10. minut busem...
Karviná, také díky tomu ubude substrátu z ČD EXů...
V Havířově nezaparkujete ani náhodou, tak spousta od žlutých přejde k černému. Bus do Havířova skoro půl hodiny.
V Bohumíně také problém zaparkovat a dojet jen busem a osobním z Dětmarek, což není žádné terno, takže ubyde ČD i v tomto případě...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko